کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پژو 2008 از ماه آینده به بازار می‌آید


کد خبر : ۳۲۷۱۳شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۵:۰۳۲۴۵۸۲ بازدید

وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور در کارخانه ایران خودرو از فرآیند اجرایی خط تولید شرکت پروژه مشترک ایران خودرو و پژو ...
پژو 2008 از ماه آینده به بازار می‌آیدپژو 2008 از ماه آینده به بازار می‌آید

وزیر صنعت، معدن و تجارت صبح امروز با حضور در کارخانه ایران خودرو از فرآیند اجرایی خط تولید شرکت پروژه مشترک ایران خودرو و پژو (ایکاپ) بازدید کرد.

محمدرضا نعمت زاده به همراه جمعی از مدیران ایرانی و فرانسوی ، از فرآیندهای اجرایی نصب تجهیزات برای تولید پژو 2008 و خط مونتاژ بدنه پژو 2008 بازدید کرد.

براساس این گزارش، در سالن ساخت بدنه تمام تجهیزات تولید پژو 2008 نصب شده است و از 12 بهمن اولین بدنه به صورت آزمایشگاهی تولید می شود و آخر بهمن تولید آف لاین شروع می شود همچنین سالن مونتاژ نیز اولین مونتاژ را از 12 بهمن شروع و 5 اسفند ماه محصولات آن لاین آغاز می‌شود.

پژو 2008

این گزارش می افزاید: پژو 2008 اسفند ماه امسال به بازار می آید، پژو 301 در پاییز سال آینده و پژو 208 نیز سال آینده وارد بازار ایران می شود و این محصولات براساس آخرین تکنولوژی و فناورهای روز تولید و وارد بازار ایران می شود.

مدیر فرانسوی پروژه ضمن اظهار خرسندی از همکاری دو کشور ایران و فرانسه گفت : 23 نفر از کارشناسان خبره شرکت پژو برای حمایت و تسریع راه اندازی پروژه در ایران حضور دارند.

ژیلبرت لیژونقه تصریح کرد: هدف شرکت پژو این است که قبل از نوروز اولین ماشین وارد بازار ایران شود.

وی افزود: دو شرکت ایران خودرو و پژو با سهم مساوی 50 – 50 در سرمایه گذاری اقدام به این همکاری نموده اند اما چون تولید محصول در داخل ایران انجام می شود اشتغالزایی این پروژه در ایران است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها