کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دنای جدید ایران خودرو چند ستاره ایمنی دارد؟


کد خبر : ۳۲۷۱۲شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱:۴۶۱۸۵۱۳ بازدید

پروژه ساخت دنا پلاس در مدت 10 ماه و صرف 50 میلیارد تومان هزینه انجام شده و به گفته مسئولان ایران خودرو تا پایان سال ...
دنای جدید ایران خودرو چند ستاره ایمنی دارد؟دنای جدید ایران خودرو چند ستاره ایمنی دارد؟

پروژه ساخت "دنا پلاس" در مدت 10 ماه و صرف 50 میلیارد تومان هزینه انجام شده و به گفته مسئولان ایران خودرو تا پایان سال به بازار عرضه می شود.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از عصر ایران، ایران خودرو هفته گذشته از 2 خودروی جدید خود به عنوان دنای پلاس و 207 صندوق دار رونمایی کرد ولی این خودروها تا چه اندازه ایی ایمنی داشته و در مقابل تصادفات مقاومت دارند.

پروژه دنا پلاس در ایران خودرو در حدود 10 ماه پیش با نام X409 آغاز شده و هدف از آن بالا بردن استانداردهای کیفی، ایمنی و راحتی دنا اولیه پس از نیازسنجی و درخواست‌های مشتریان بود.

انجام این پروژه از طراحی‌های کامپیوتری و نرم‌افزاری آغاز شده و پس بروز رسانی طراحی در بخش‌های فنی و همچنین اصلاح جزئیات به مرحله تولید نمونه‌های آزمایشی و سپس انجام تست‌های ایمنی و تصادف به مرحله محصول نهایی رسیده است.

کیوان وزیری مدیر مرکز تحقیقات ایران خودرو، با با بیان این که دنا پلاس دارای امکانات و تجهیزاتی است که برای نخستین بار در یک خودروی ساخت داخل با برند ملی وجود دارد، افزود: این محصول با طراحی و نصب کیسه های هوای جانبی، با چهار ایربگ وارد بازار می شود.

وی در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه این خودرو چه تست های ایمنی را پشت سر گذاشته است گفت: دنا پلاس برای تست های ایمنی به کشور آلمان ارسال شد و در تست های ایمنی که در این کشور گذرانده است موفق به اخذ 4 ستاره ایمنی شده است.

پروژه ساخت این خودرو  در مدت 10 ماه و صرف 50 میلیارد تومان هزینه انجام شده و به گفته مسئولان ایران خودرو تا پیان سال به بازار عرضه می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها