کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حال‌وهوای بارانی پلاسکو 48 ساعت پس از حادثه


کد خبر : ۳۲۷۰۲شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۵:۰۹۹۸۳ بازدید

با وجود آنکه 48 ساعت از حادثه ساختمان نوستالژیک پلاسکو می‌گذرد، همچنان دود محوطه را پوشانده و آتش‌نشانان در هوایی بارانی در حال ...

با وجود آنکه 48 ساعت از حادثه ساختمان نوستالژیک پلاسکو می‌گذرد، همچنان دود محوطه را پوشانده و آتش‌نشانان در هوایی بارانی در حال آواربرداری و پیدا کردن راهی برای دستیابی به همکارانشان هستند، همکارانی که برای نجات جان مردم پای به ساختمان در حال ریزش پلاسکو گذاشته و در آن محبوس شده‌اند.

اینجا همه مشغول به کار هستند، تا بتوانند راهی برای دسترسی به محبوس شدگان پیدا کنند. آتش‌نشانان خسته با وجود آنکه دیگر رمقی برایشان باقی نمانده اما دست از تلاش نکشیده و به آواربرداری مشغول هستند.

آتش‌نشانان در دو جبهه جنوبی واقع در خیابان جمهوری و جبهه شمال شرقی واقع در پارکینگ بازار کویتی‌های استانبول در حال آواربرداری هستند اما هنوز راهی برای دسترسی به زیرزمین پلاسکو که احتمال داده می‌شود تعدادی از افراد در آن محبوس شده باشند، پیدا نشده است.

دود سفید برخواسته از آوار پلاسکو گویی نمی‌خواهد پایانی داشته باشد و از چندصدمتر مانده به خیابان جمهوری قابل رویت است.

دود غلیظ که منطقه را فرا گرفته، کار را سخت کرده و موجب تنگی نفس آتش‌نشان‌ها شده است و البته عوامل اورژانس در محل حادثه مستقر هستند و همچنین تیم‌های زنده‌یاب هلال احمر به تلاش خود ادامه می دهند و امیدها برای زنده یافتن محبوسین از دست نرفته است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها