کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رد شایعه پیامک آتش‌نشانان محبوس شده


کد خبر : ۳۲۷۰۱شنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۳:۴۹۵۵۴ بازدید

فرمانده میدان عملیات آواربرداری صبح امروز تمامی شایعات مبنی بر ارسال پیامک از سوی آتش‌نشانان محبوس شده را رد کرد.

فرمانده میدان عملیات آواربرداری صبح امروز تمامی شایعات مبنی بر ارسال پیامک از سوی آتش‌نشانان محبوس شده را رد کرد.

به گزارش ایسنا، کیانی فرمانده میدان عملیات آواربرداری صبح امروز، در تشریح آخرین وضعیت آواربرداری با بیان اینکه شب گذشته با دستور مراجع قضایی ساختمان قضایی ساختمان کناری پلاسکو تخریب شد، این ساختمان نیز در اثر حریق و آوار پلاسکو دچار ریزش شده بود هر لحظه امکان فرونشست آن وجود داشت. برهمین اساس این ساختمان تخریب شد. از شب گذشته امدادرسانی سرعت بیشتری گرفت.

وی با بیان اینکه تاکنون جسد یک آتش‌نشان پیدا شده است، 50 درصد عملیات آواربرداری انجام شده و امیدواریم تا آخر هفته آواربرداری که از دو جبهه در حال انجام است به اتمام برسد.

کیانی درباره برخی اخبار مبنی بر پیامک تعدادی از محبوس‌شدگان گفت: تاکنون هیچ پیامک، تلگرام، عکس و تصویری که از سوی افراد محبوس شده باشد، دریافت نکرده‌ایم و هیچ سند و مستنداتی مبنی بر افراد محبوس شده نداریم. هرچند که زیرزمین به طور کامل تخریب نشده و احتمال می‌دهیم تعدادی از افراد بتوانند کمین کرده باشند.

کیانی درخصوص تونل‌های حفر شده برای دسترسی از زیر پاساژ به محبوس شدگان احتمالی گفت: تاکنون دو تونل زده شده است. اما هنوز به محبوس‌شدگان دسترسی پیدا نکردیم.

فرمانده میدان عملیات آواربرداری پلاسکو صبح امروز درخصوص سگ‌های زنده یاب و دستگاه‌های زنده‌یاب نیز گفت: سگ و دستگاه به تعداد لازم اینجا هست اما به دلیل دود و حجم آوار کارآیی لازم را ندارند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها