کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فوری / ساختمان پلاسکو در تهران فرو ریخت + فیلم


کد خبر : ۳۲۶۶۵پنجشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲:۰۲۱۸۳۰۸ بازدید

ساختمان پلاسکو در تهران فرو ریخت + فیلم/ ابهام در سرنوشت 40 آتش نشان / احتمال شهادت 30 آتش‌نشان ...
فوری / ساختمان پلاسکو در تهران فرو ریخت + فیلمفوری / ساختمان پلاسکو در تهران فرو ریخت + فیلم

ساختمان پلاسکو در تهران در پی آتش سوزی گسترده که از صبح امروز آغاز شده بود فرو ریخت .

مجتبی خالدی سخنگوی اورژانس در گفتگو با خبرنگار مهر گفت دقایقی پیش ساختمان پلاسکو به دلیل اتش سوزی فرو ریخت. البته ساختمان تخلیه شده بود ولی امداد گران آتش نشانی در حال تخلیه دود و امداد رسانی در محل حادثه بودند .

خالدی با اعلام اینکه تا دقایق پیش ۳۷ نفر مصدوم به اورژانس مراجعه کردند که برخی از آنها برای طی مراحل درمانی به بیمارستان منتقل شدند .

خالدی ادامه داد فرو ریختن ساختمان پلاسکو خوشبختانه در مسیر خود ساختمان و به صورتی عمودی اتفاق افتاد و خسارتی به واحدهای تجاری اطراف وارد نشد این در حالی است که نگران سلامت بیش از ۴۰ آتش نشانی هستیم که در محل حادثه در حال مهار شعله های اتش بودند.

تعدادی از آتش نشانان برای نجات مصدومان احتمالی در طبقات بودند که ساختمان فروریخت.

جانشین پلیس راهور ناجا گفت :محدودیت های ترافیکی پلیس راهور همچنان ادامه دارد و با توجه به حضور خودروهای امدادی از تردد موتور سیکلت و عبور عابران جلوگیری میشود .

 

حسن عابدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت :با توجه به وقوع آتش سوزی در ساختمان پلاسکو از همان دقایق اولیه وقوع حادثه ماموران پلیس راهور در محل حادثه حضور داشته اند و برای امداد رسانی به موقع محدودیت های ترافیکی در این محدوده اعمال شد.

وی با اشاره به اینکه محدودیت های ترافیکی افزایش یافته است گفت ساعت ۱۱:۳۰ دقیقه ساختمان پلاسکو بر اثر گسترش اتش فرو ریخت و هم اکنون محدوده ترافیکی گسترده شده است .

عابدی درباره جزییات محدوده ترافیکی گفت از شرق ازمیدان بهارستان تردد به سمت چهار راه مخبرالدوله ممنوع است همچنین در مسیر غرب از محدوده پل حافظ محدودیت ترافیکی اعمال شده است از شمال و از میوان فردوسی نیز خط ویژه اتوبوس مسدود است و تردد از مسیرهای دیگر انجام میشود و از جنوب نیز از محدوده میدان امام خمینی به سمت شمال تردد خودروها ی نقلیه شخصی و موتورسیکلت ممنوع است

عابدی از شهروندان درخواست کرد به دلیل شدت حادثه از حضور در محل حادثه خوددادی کنند تا مسیر تردد برای خودروهای امداد رسان باز باشد .


 

مردم از اطراف پلاسکو دور شوند

در این رابطه پیرحسین کولیوند رئیس اورژانس کشور با اشاره به اینکه آمارهای مصدومان همچنان همان آمار 38 نفر است عنوان کرد: مشکل کنونی که هم‌اکنون در روند انتقال مصدومان و امدادرسانی داریم ازدحام بیش از حد جمعیت در اطراف ساختمان پلاسکو است. بنابراین از مردم تقاضا داریم هرچه سریع‌تر برای تسهیل در امدادرسانی از اطراف ساختمان پلاسکو فاصله بگیرند.

سرپرست اورژانس کشور خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تعدادی از آتش‌نشانان زیر آوار ساختمان دچار حریق پلاسکو گرفتار شدند که امدادرسانی به آنان در حال انجام است.

ساختمان پلاسکو در تهران فرو ریخت



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها