کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکایت از سردار نقدی


کد خبر : ۳۲۶۵۱پنجشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۹:۵۴۱۶۱۷ بازدید

آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته ...

«آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته»، 

«اینکه تکذیب شده». 

«تکذیب شده؟ از من شکایت کنند و من را محاکمه کنند». 

این قسمتی از مصاحبه «شرق» با سردار محمدرضا نقدی، فرمانده سابق بسیج است که دوم آذر ماه منتشر شد. حالا پس از گذشت حدود دو ماه، مخاطب این جملات که «سیدمحمد خاتمی» باشد، از پیشنهاد گوینده‌اش استقبال کرده و شکایت به قوه قضائیه برده است. شکایت رئیس دولت اصلاحات از رئیس سابق سازمان بسیج را وکیل سیدمحمد خاتمی رسانه‌ای کرده است. «سیدمحمد انجام» درباره موضوع این شکایت به خبرگزاری «آنا» گفت: «سردار نقدی چندی‌پیش در مصاحبه‌ای با روزنامه «شرق» ادعا كرده آقای خاتمی از پادشاه عربستان برای کارهای سیاسی خود پول گرفته است...

 خبرنگار به سردار نقدی می‌گوید قبلا این مسئله تکذیب شده است. سردار نقدی جواب می‌دهد که من را محاکمه کنید و من آنجا جواب می‌دهم». وکیل رئیس دولت اصلاحات اضافه کرد: «چون این ادعا مبنایی ندارد، قریب به دو هفته پیش یک شکایت کیفری با عنوان نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی علیه سردار نقدی در شعبه ٤ بازپرسی دادسرای رسانه ثبت کردیم که در حال رسیدگی است». او ادامه داد: «من از آقای خاتمی کسب اجازه کردم که طرح شکایت از سردار نقدی را در رسانه‌ها مطرح کنم». 
باید از طریق ستاد کل احضاریه برود

وکیل رئیس دولت اصلاحات همچنین در گفت‌وگو با «ایلنا» در پاسخ به این سؤال که آیا تاکنون سردار نقدی در دادسرا حاضر شده است، گفت: «به دلیل درجه نظامی سردار نقدی، دادسرا طبق قانون باید احضاریه را به ستاد کل نیروهای مسلح ارسال کند و آن ستاد احضاریه را به دست فرد برساند. این پروسه کمی زمان‌بر است و به‌همین‌دلیل هنوز سردار نقدی در دادسرا حاضر نشده است». 

دوم آذر ماه گذشته «شرق» گفت‌وگویی با سردار «محمدرضا نقدی» رئیس وقت سازمان بسیج داشت. ماجرا از آنجا شروع شد که در طول مصاحبه سؤالی از سردار نقدی پرسیده شد: «شما دو سال پیش با «شرق» مصاحبه کردید و بعدا در تلویزیون گفتید عده‌ای از مصاحبه من با یک روزنامه ناراحت شدند و نسبت به آن انتقاد کردند. چرا باید از این کار ناراحت شوند؟ مگر ما چه مشکلی داریم» که نقدی هم این‌گونه پاسخ داد: «اگر منتشر و چاپ می‌کنید، بگویم». پس از قول «شرق» به او که «هرچه بگویید منتشر می‌شود»، او گفت: «ببینید؛ مثلا همین آقای شهردار آن زمان را شما صفحه اول می‌زنید، پذیرفتنی نیست. کاری به جناح ندارم، واقعا قابل قبول نیست. یا آقای خاتمی رفته برای کار سیاسی از شاه عربستان پول گرفته». در واکنش به این گفته‌ها، «شرق» خطاب به سردار گفت که «اینکه تکذیب شده»، اما سردار نقدی در پاسخ گفت: «تکذیب شده؟ از من شکایت کنند و من را محاکمه کنند».  «سیدمحمد انجام» همچنین در پاسخ به این پرسش که آیا رئیس دولت اصلاحات شکایت‌های دیگری نیز انجام داده است، گفت: «اخیرا یک نماینده مجلس و همچنین سردار نقدی مجددا اظهاراتی را درباره رئیس دولت اصلاحات مطرح کرده‌اند که ممکن است در آینده نیز از آنها شکایت کنیم». 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها