کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورود مانیتور به کشور ممنوع شد


کد خبر : ۳۲۶۴۰چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹:۵۶۲۶۸۷ بازدید

رئیس اتحادیه فناوران رایانه از معطلی و ممنوعیت ترخیص محموله‌هایی از مانیتور در گمرک به علت نداشتن نمایندگی رسمی خبر داد.

مهدی میرمهدی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت: ورود مانیتور به کشور در صورت نداشتن نمایندگی رسمی ممنوع شده است.

رئیس اتحادیه فناوران رایانه افزود: در حال حاضر هیچ یک از برندهای مانیتور در کشور نمایندگی رسمی ندارند و از این رو واردات هر نوع کالای مانیتور به کشور ممنوع است؛ تنها دو شرکت مادیران و سام‌سرویس که خط تولید مانیتورهای دو برند ال جی و سامسونگ را دارند مجاز به واردات مانیتورهای این برند هستند.

وی ادامه داد: در این راستا برخی فعالان بازار رایانه پیش تر اقدام به ثبت سفارش مانیتور کرده‌ بودند که اکنون کالای ثبت شده آنها وارد گمرک شده است اما به علت نداشتن نمایندگی رسمی اجازه ترخیص کالا برایشان صادر نشده است.

میرمهدی تصریح کرد: طبق جلساتی با معاونت بازرگانی داخلی وزیر صنعت و هیات عالی  نظارت بر واردات و صادرات و گمرک، مقرر شد فعلا تکلیف این کالاهای معطل مانده روشن شود. 

وی یادآور شد: این افراد باید تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ ۱۱.۲. ۹۵ به اتحادیه فناوران رایانه مراجعه کنند؛ اتحادیه مدارک آنها را بررسی می‌کند و در صورتی که رانتی در واردات آنها نباشد برای اخذ مجوز ترخیص گواهی دهد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها