کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

توسعه میدان گازی کیش به شل رسید


کد خبر : ۳۲۶۳۴چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۴۷۱۵۳۷ بازدید

یک منبع آگاه از توسعه میدان آزادگان جنوبی به صورت کنسرسیوم توسط شرکت‌های بین المللی و داخلی خبر داد و گفت توسعه میدان گازی کیش ...

یک منبع آگاه از توسعه میدان آزادگان جنوبی به صورت کنسرسیوم توسط شرکت‌های بین المللی و داخلی خبر داد و گفت توسعه میدان گازی کیش به احتمال قوی به شرکت شل واگذار می‌شود.

اواسط آذرماه قرارداد مطالعاتی دو میدان نفتی آزادگان جنوبی و یادآوران و میدان گازی کیش میان مسؤولان شرکت ملی نفت ایران و شرکت بین المللی رویال داچ شل امضا شد.

در همین رابطه یک منبع مطلع به خبرنگار فارس در خصوص آخرین وضعیت توسعه میادین آزادگان جنوبی و همچنین میدان گازی کیش و یاداوران گفت: به احتمال بسیار زیاد و بنا به درخواست بین المللی که از سوی شرکت توتال فرانسه و شل مطرح شده است کار توسعه میدان آزادگان جنوبی به صورت یکپارچه و با همکاری یک شرکت توانمند داخلی به صورت کنسرسیوم صورت خواهد گرفت و مقدمات انجام امضای قرارداد در حال انجام است.

این منبع آگاه همچنین با اشاره به وضعیت توسعه میدان کیش گفت: به احتمال زیاد شرکت شل کار توسعه این میدان را نیز برعهده خواهد گرفت و ظاهرا زودتر از امضای قرارداد توسعه میدان آزادگان جنوبی قرارداد آن امضا شود.

به گزارش فارس مدیر مهندسی و توسعه شرکت ملی نفت ایران اخیرا اعلام کرده بود که تا چهارهفته دیگه وضعیت قرارداد توسعه میدان آزادگان جنوبی تعیین تکلیف می شود.

گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس اضافه می کند برای توسعه میدان آزادگان جنوبی تاکنون تفاهم نامه های مطالعاتی با 5 شرکت بین المللی و یک شرکت داخلی به نمایندگی از قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا به امضا رسیده است.

پیشتر وزیر نفت گفته بود ما به دنبال برگزاری مناقصه بین المللی برای توسعه آزادگان جنوبی هستیم ولی اگر شرکت های بین المللی درخواست همکاری داشته باشند امکان توسعه به صورت کنسرسیوم نیز وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها