کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت انواع میوه در بازار امروز تهران


کد خبر : ۳۲۶۳۱چهارشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰:۴۲۱۵۱۷ بازدید

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از واردات و عرضه غیرقانونی نارنگی پاکستانی در بازار خبر داد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از واردات و عرضه غیرقانونی نارنگی پاکستانی در بازار خبر داد.

سیدحسین مهاجران در گفتگو با مهر از توزیع نارنگی پاکستانی در بازار خبر داد و اظهار داشت: پیش از این، شاهد توزیع میوه‌هایی مانند  شبرنگ آفریقایی، انبه کنیا، شاه بلوط ترکیه و گلابی آمریکایی در بازار بودیم و از روز گذشته، نارنگی پاکستانی نیز به این میوه‌ها افزوده شده است.

وی با بیان اینکه هم اکنون، میزان توزیع این میوه اندک است و عرضه آن هم خارج از میدان مرکزی میوه و تره‌بار انجام می‌شود، افزود: قیمت نارنگی پاکستانی در بازار حدود ۷ هزارتومان است؛ ضمن اینکه توزیع کنندگان این میوه، آن را تقریبا ۵ برابر گران‌تر از قیمت خریدشان عرضه می‌کنند.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی همچنین تحولات بازار این محصولات را مورد اشاره قرار داد و افزود: نسبت به هفته گذشته، قیمت سیب درختی قرمز و سفید کیلویی ۵۰۰ تومان افزایش یافته و به حدود ۲۵۰۰ تا ۵۰۰۰ تومان رسیده است.

مهاجران، قیمت هرکیلوگرم گوجه فرنگی را بین ۸۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان اعلام و اضافه کرد: نرخ هر کیلوگرم خیار گلخانه و همچنین خیار بوته‌ای ۵۰۰ تومان کاهش یافته و به ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان در بازار رسیده است؛ هر کیلوگرم پرتقال داراب نیز با ۱۰۰۰ تومان افزایش قیمت، ۵۰۰۰ تومان به مشتریان عرضه می‌شود.

وی ادامه داد: نرخ هر کیلوگرم پرتقال ناول جنوب، بین ۸۰۰۰ تا ۸۵۰۰ تومان، پرتقال رسمی جنوب ۲۰۰۰ تا ۲۵۰۰ تومان، پرتقال شمال ۶۰۰ تا ۱۵۰۰ تومان، موز بین ۳۲۰۰ تا ۳۵۰۰ تومان و سیب زمینی بین ۸۰۰ تا ۱۲۰۰ تومان است.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی از کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت هر کیلوگرم پیاز خبر داد و اضافه کرد: نرخ این محصول، در حال حاضر بین ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ تومان است، همچنین نرخ سبزی نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته و هر کیلوگرم سبزی خوردن، بین ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان و سبزی جور(پلو، کوکو، آش و قورمه) بین ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ تومان است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها