کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشخصات نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا


کد خبر : ۳۲۶۳سه شنبه، ۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۲:۲۳۷۴۴۰ بازدید

گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا پردازنده دو هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز را در خود جا داده است و شامل رم 512 مگابایتی، حافظه داخلی 4 گیگابایتی، نمایشگر لمسی 4.0 اینچی از نوع WVGA و دوربین 5 مگاپیکسلی می‌شود.
مشخصات نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیامشخصات نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا

 اخبار و شایعات مربوط به گوشی هوشمند Nokia X یا همان Normandy از مدت‌ها قبل منتشر شده است و خبرگزاری evleaks در آخرین گزارش خود توضیح داد که شرکت نوکیا با توسعه این محصول سعی دارد نخستین گوشی هوشمند اندرویدی خود را روانه بازار کند.

در این گزارش اعلام شده است که نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا پردازنده دو هسته‌ای با توان یک گیگاهرتز را در خود جا داده است و این طور که در گزارش‌های قبلی اعلام شد، این پردازنده از نوع Snapdragon 200 8225Q است که البته مدل چهار هسته‌ای این پردازنده نیز موجود می‌باشد.

این گوشی هوشمند ویژه همچنین رم 512 مگابایتی و حافظه داخلی 4 گیگابایتی دارد و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به نمایشگر لمسی 4.0 اینچی از نوع WVGA اشاره کرد که تصاویر در آن با کیفیت 800 در 480 پیکسل به نمایش درمی‌آیند.این گوشی هوشمند شامل دوربین دیجیتالی 5 مگاپیکسلی، قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم کارت و باتری 1500 mAh می‌شود و به گفته منابع آگاه،‌ در سری گوشی‌های هوشمند ارازن و معمولی جا می‌گیرد.

گوشی هوشمند Nokia X داخل خود ابزارهای ویژه نوکیا را جا داده است و از این نظر می‌توان آن را شبیه سری دستگاه‌های Kindle Fire شرکت آمازون دانست. با این وجود شما می‌توانید ابزارهای ارایه شده توسط شرکت‌های توسعه‌دهنده نرم‌افزاری را روی آن نصب کنید. این طور که گفته می‌شود، نخستین گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا در 6 رنگ متفاوت به دست کاربران می‌رسد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها