کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خودروسازی رنو هم به لطف ایران رکورد شکست


کد خبر : ۳۲۶۰۶سه شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸:۴۷۶۴۴۴ بازدید

گروه خودروسازی رنو با انتشار گزارش سالانه خود اعلام کرد که میزان فروشش در سال 2016 به لطف رشد فروش در اروپا و بازارهای خارجی ...

گروه خودروسازی رنو با انتشار گزارش سالانه خود اعلام کرد که میزان فروشش در سال 2016 به لطف رشد فروش در اروپا و بازارهای خارجی ای نظیر ایران، رکورد شکسته است . پیش از این پژو فرانسه از رکوردشکنی به لطف ایران خبر داده بود.

به گزارش رویترز، گروه خودروسازی رنو با انتشار گزارش سالانه خود اعلام کرد که میزان فروش سالانه اش در سال 2016 به لطف رشد فروش در اروپا و بازارهای خارجی ای نظیر ایران، رکورد شکسته است. این شرکت پیش بینی کرده که در سال 2017 شاهد رشد بیشتری باشد.

در گزارش رنو آمده است، میزان فروش سالانه خودروهای تولیدی این شرکت در سال گذشته میلادی به 13.3 درصد افزایش یافته و خودروهای فروخته شده در سال 2016 به بیش از 3.18 میلیون دستگاه رسیده که رقمی بی سابقه است.

تیری کوزکاس، عضو کمیته اجرایی رنو در بیانیه ای اعلام کرد: «استراتژی ما مبنی بر تنوع بخشی به مدل ها و گسترش جغرافیایی حضورمان در بازارهای مختلف که در طی چند سال گذشته اجرا شده موفقیت آمیز بوده است. این استراتژی گروه رنو را قادر می سازد تا از نظر حجم فروش و سهم از بازار در هر منطقه ای پیشرفت کند.»
آمارهای ارائه شده در گزارش شرکت رنو، تصویری مشابه آنچه در گزارش هفته گذشته شرکت پژو سیتروئن مبنی بر افزایش فروش آمده را ترسیم می کند. در این گزارش نیز لغو تحریم های ایران، نقش پررنگی در افزایش فروش این شرکت داشته است.

پیش از این هم گروه خودروسازی پژو سیتروئن فرانسه اعلام کرده بود، افزایش فروش خودروهای برند پژو در ایران و ادامه ترمیم بازار خودروی اروپا موجب شد تا این شرکت بهترین عملکرد سالانه خود از سال 2010 تاکنون را به ثبت برساند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها