کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ضرب‌الاجل دوماهه برای سازندگان آسانسور


کد خبر : ۳۲۵۹۴سه شنبه، ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳:۴۷۱۸۶۶ بازدید

مدیرکل استاندارد تهران ضمن هشدار به نصابان و سازندگان آسانسورهای بی‌کیفیت، از تعیین ضرب‌الاجلی دو ماهه به منظور رفع نقص این ...
ضرب‌الاجل دوماهه برای سازندگان آسانسورضرب‌الاجل دوماهه برای سازندگان آسانسور

مدیرکل استاندارد تهران ضمن هشدار به نصابان و سازندگان آسانسورهای بی‌کیفیت، از تعیین ضرب‌الاجلی دو ماهه به منظور رفع نقص این آسانسورها خبر داد.

مسلم بیات در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به این‌که ابتدای سال 1396 به عنوان زمان ضرب‌الاجل برای آسانسورهای دارا ی نقص و بی‌کیفیت تعیین شده است، اعلام کرد: از ابتدای سال آینده چنانچه پس از سه‌بار بازدید نقص آسانسورها برطرف نشود برای بار چهارم بازدیدی نخواهیم داشت و سازنده آسانسور از فهرست نصابان مجاز حذف و پروانه طراحی و مونتاژ شرکت متخلف نیز باطل می‌شود.

وی ادامه داد: با تاثیر کارگروه استانداردسازی استان تهران مدیران دستگاه‌های اجرایی مکلف به انجام سرویس و تعمیر ماهانه آسانسورهای دستگاه‌های متبوع خود توسط سرویس‌کاران مجاز شدند. همچنین قرار بر این شد بازرسی سالانه توسط شرکت‌های بازرسی تایید صلاحیت شده به وسیله سازمان ملی استاندارد ایران در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل استاندارد تهران همچنین با اشاره به این‌که هماهنگی‌هایی میان قوه قضاییه و قوه مجریه صورت پذیرفته است تا حوادث کمتری از سوی آسانسورها پدید آید، عنوان کرد: در این راستا همکاری خوبی میان اداره کل استاندارد و اتحادیه صنف آسانسور و تولیدکنندگان و تعمیرکاران وسائل الکترومکانیکی تهران و همچنین سندیکای مربوطه به منظور ساماندهی آسانسورهای شهر تهران صورت پذیرفته است.

بیات همچنین از تهیه بانک اطلاعاتی از آسانسورها، تولیدکنندگان و تعمیرکنندگان این صنف خبر داد و گفت: هر دستگاه آسانسور که بخواهد ایمنی‌های لازم را داشته باشد باید به صورت ماهانه سرویس و تعمیر شود و سالانه مورد بازدید و بازرسی قرار گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها