کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تصادف شدید کامیون و رانا در شرق تهران + عکس


کد خبر : ۳۲۵۷۱دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۱:۱۰۲۵۱۵ بازدید

در ساعت 2:30 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی از شهروندان به سامانه 1255 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ...

در ساعت 2:30 بامداد امروز یک مورد حادثه رانندگی از شهروندان به سامانه 1255 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه 60 را به محل حادثه واقع در مسیر شمال به جنوب بزرگراه شهید یاسینی بالاتر از میدان کلاهدوز اعزام کرد.

پس از حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که تصادف میان یک دستگاه سواری رانا با دو سرنشین و یک دستگاه کامیون رخ داده و شدت آن به حدی بوده که قسمت عقب سواری رانا کاملا تخریب شده و دو سرنشین رانا نیز درون کابین محبوس شده‌اند.

آتش‌نشانان بلافاصله اقدام به ایمن‌سازی خودرو کرده و همزمان با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به برش کابین خودرو کرده و راننده و سرنشین رانا را که دو مرد جوان بودند در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بودند خارج کرده و  برای انتقال به بیمارستان به عوامل اورژانس تحویل دادند. 

حمید یادگاری، مدیر روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با تائید این خبر گفت:  آتش نشانان پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند، تا عوامل پلیس راهور نسبت به بررسی علت تصادف اقدام کنند.
 

تصادف شدید کامیون و رانا در شرق تهران

تصادف شدید کامیون و رانا در شرق تهران

تصادف شدید کامیون و رانا در شرق تهران



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها