کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رنو فلوئنس دنده‌ای، سدان فرانسوی محبوب ایرانیان


کد خبر : ۳۲۵۷۰دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۸:۵۸۱۳۰۰۱ بازدید

در شرایط اکنون بازار ایران که مشتریان به خودرو بعنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌کنند و در هنگام خرید تمامی جوانب از جمله: اصالت برند ...
رنو فلوئنس دنده‌ای، سدان فرانسوی محبوب ایرانیانرنو فلوئنس دنده‌ای، سدان فرانسوی محبوب ایرانیان

در شرایط اکنون بازار ایران که مشتریان به خودرو بعنوان یک کالای سرمایه‌ای نگاه می‌کنند و در هنگام خرید تمامی جوانب از جمله: اصالت برند، کیفیت، قدرت، مصرف سوخت، خدمات پس از فروش و هزینه نگهداری را در نظر می گیرند، یک خودروی فرانسوی با گیربکس دنده ای، شرایط متفاوتی را رقم زده و بعنوان یک سدان بزرگ و خانوادگی محبوبیت عمومی بالایی دارد.

رنو فلوئنس به عنوان یک خودرو فرانسوی این روزها در بازار ایران در نسخه دنده ای و اتوماتیک عرضه می شود. نسخه دنده ای این خودرو با مدل 2017 قیمت 93 میلیون تومان را دارد و در فروش نقدی با سه میلیون تومان تخفیف عرضه می شود. جالب است بدانید که طبق اعلام سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) فلوئنس دنده ای در سال گذشته، بیشترین رضایت مشتری را در رده قیمتی خود از نگاه مصرف کنندگان به دست آورده است. 

رنو فلوئنس دنده‌ای

دلیل اینکه رنو فلوئنس دنده ای این روزها آمار فروش خوبی را به دست آورده است و از طرفی در اکثر نظرسنجی های تخصصی، به عنوان اولین یا دومین خودرو به صرفه از نگاه کاربران اینترنتی شناخته می شود، کیفیت بالا در کنار سواری در رانندگی است. فلوئنس دنده ای به عنوان یک خودرو سدان خانوادگی ابعاد مناسبی برای حمل بار و سرنشین دارد و از طرفی کیفیت بالای قطعات آن باعث شده تا استهلاک کمی برای مالکش رقم بخورد.

همچنین هماهنگی بالای گیربکس شش سرعته دستی با موتور دو لیتری 143 اسب بخار باعث شده تا قدرت و شتاب خوبی در اختیار راننده قرار گیرد و گاهی شتاب صفر تا 100 کیلومتر این خودرو عددی کمتر از 9.7 ثانیه را نشان دهد. ایمنی بالای این اتاق با توجه به تست های معتبر جهانی ثابت می کند که فلوئنس به عنوان یک خودرو مناسب شناخته شده است. فلوئنس دنده ای به امکاناتی چون فرمان برقی متغیر، صفحه آمپر دیجیتال، تودوزی پارچه، سیستم صوتی CD، USB، AUX و MP3، بلوتوث، کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان، شیشه ها و آینه های برقی، سیستم تهویه دستی، مانیتور و نویگیشن (آپشن)، دو کیسه هوا، ترمز ABS، EBD، EBA و... مجهز است.

کابین رنو فلوئنس دنده‌ای
 
برای لمس این واقعیت ها، کافی است که یکبار به عنوان تجربه ای کوتاه با فلوئنس دنده ای رانندگی کنید تا تفاوت آن را با خودروهای موجود در بازه قیمتی 50 تا 100 میلیون تومان متوجه شوید.

جهت کسب اطلاعات به وبسایت رسمی شرکت نگین خودرو www.neginkhodro.com مراجعه فرمائید.

رنو فلوئنس دنده‌ای

 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها