کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسامی سهام‌دارترین شرکت‌های بازار سرمایه اعلام شد


کد خبر : ۳۲۵۶۰دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۳:۴۷۱۸۲۹ بازدید

اسامی بزرگترین شرکتهای بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام شد.
اسامی سهام‌دارترین شرکت‌های بازار سرمایه اعلام شداسامی سهام‌دارترین شرکت‌های بازار سرمایه اعلام شد

اسامی بزرگترین شرکتهای بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام شد.

اسامی بزرگترین شرکتهای بورسی و فرابورسی از نظر تعداد سهامدار توسط شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) اعلام شد که بر این اساس سرمایه گذاری توسعه صنعتی ایران با 241 هزار و 114 سهامدار در پایان آذر ماه امسال در صدر بزرگترین شرکت بورسی از نظر تعداد سهامدار ایستاد.

همچنین در این رتبه بندی شرکتهای ایران خودرو نیز با 150 هزار و 813 سهامدار و توسعه معادن روی ایران با 125 هزار و 566 سهامدار در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.
افزون بر این، شرکتهای سرمایه گذاری نور کوثر ایرانیان، سرمایه گذاری صنعت نفت،سایپا، بانک انصار، توسعه صنایع بهشهر، سرمایه گذاری گروه توسعه ملی و سیمان فارس و خوزستان در مکانهای سوم تا دهم بزرگترین شرکتهای بورسی از نظر تعداد سهامدار هستند.

بر اساس این گزارش، موسسه اعتباری کوثر مرکزی با 484 هزار و 359 سهامدار در صدر بزرگترین شرکتهای فرابورسی از نظر تعداد سهامدار قرار دارد و بانک سرمایه با 302هزار و 595 سهامدار و بانک دی با 181 هزار و 058 سهامدار در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

همچنین بانک مهر اقتصاد، بانک قوامین، سرمایه گذاری توسعه و عمران استان کرمان، سرمایه گذاری کشاورزی ایران، بانک حکمت ایرانیان، صنایع پتروشیمی زنجان، پتروشیمی گلستان نیز در مکانهای سوم تا دهم فهرست برترین شرکتهای فرابورسی از لحاظ تعداد سهامدار ایستادند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها