کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهره‌برداری از آزادراه شیراز - اصفهان در شهریور 97


کد خبر : ۳۲۵۵۵دوشنبه، ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳:۴۷۲۶۶۱ بازدید

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، ابراز امیدواری کرد که آزادراه شیراز-اصفهان هفته دولت ...

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل، ابراز امیدواری کرد که آزادراه شیراز-اصفهان هفته دولت سال 97 آماده بهره‌برداری باشد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایسنا، خیرالله خادمی در آئین آغاز عملیات اجرایی قطعه هفتم آزادراه شیراز به اصفهان، گفت: در پروژه‌های آزادراهی کشور، ۱۵ هزار نفر به شکل مستقیم و حدود ۲ برابر این رقم به شکل غیرمستقیم مشغول به فعالیت هستند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از پنج هزار دستگاه ماشین آلات سنگین در این پروژه‌های آزادراهی، ادامه داد: اکنون حدود یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر آزادراه در نقاط مختلف کشور در دست اجراست که می‌تواند حدود ۶۰ درصد آزادراه‌های موجود کشور باشد.

خادمی گفت: هم اینک ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه در کشور داریم و اجرایی شدن یک هزار و ۳۵۰ کیلومتر آزادراه در مقابل آن، عدد بسیار بزرگی است.

معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: این آزادراه‌ها در قالب ۶ پروژه آزادراه شیراز به اصفهان، آزادراه کنار گذر جنوبی تهران، آزادراه شمال، آزادراه منجیل، آزادراه خرم‌آباد به اراک و آزادراه تبریز به ارومیه به شکل ویژه و خاص با عملیات اجرایی مناسبی در حال اجرا است که تحولی را در راه‌های دسترسی کشور ایجاد می‌کند.

خادمی با اشاره به اینکه احداث ۲ هزار و ۸۰۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراهی نیز در کشور مراحل احداث را طی می‌کند، گفت: در مجموع می‌توان گفت که امروز و به رغم مشکلات و تنگناهی مالی موجود در کشور، بخش‌های عمرانی و خصوصا راهسازی و به ویژه آزادراهی با فعالیت خوبی در حال اجرا است.

وی، پروژه آزاد راه شیراز اصفهان را یکی از اصلی‌ترین پروژه‌های آزاده راهی کشور دانست و تصریح کرد: حدود ۵۰ کیلومتر از این پروژه در قالب روسازی بتونی چهار خطه انجام می‌شود که این اتفاق برای نخستین بار در کشور روی خواهد داد.

خادمی افزود: برای این منظور، اولین دستگاه کاملا پیشرفته پخش روسازی بتونی نیز وارد کشور و در کارگاه مستقر شده است.

وی ادامه داد: اجرای این روسازی بتونی می‌تواند مبنای خوبی برای سایر پروژه‌ها باشد و به افزایش عمر پروژه‌های روسازی و خصوصا راهسازی کشور کمک کند.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور همچنین گفت: در بحث پروژه‌های ریلی نیز به دنبال اتصال پنج استان کشور به شبکه ریلی تا پایان دولت هستیم.

خادمی اضافه کرد: تعداد اشتغالی که در بخش ریلی کشور ایجاد می‌شود نیز به میزان اشتغال ایجاد شده در پروژه‌های بزرگراهی خواهد بود.

قطعه هفتم آزاد راه شیراز به اصفهان، ۱۲ کیلومتر طول دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها