کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ گلکسی C7 Pro به طور رسمی رونمایی شد


کد خبر : ۳۲۴۴۵جمعه، ۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰:۳۶۲۸۸۶ بازدید

پس از آنکه بارها و بارها تصاویر و مشخصات گلکسی C7 Pro سامسونگ از طرف وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد، حالا و با قرارگرفتن ...
سامسونگ گلکسی C7 Pro به طور رسمی رونمایی شدسامسونگ گلکسی C7 Pro به طور رسمی رونمایی شد

پس از آنکه بارها و بارها تصاویر و مشخصات گلکسی C7 Pro سامسونگ از طرف وب‌سایت‌های مختلف منتشر شد، حالا و با قرارگرفتن مشخصات و تصاویر این گوشی هوشمند در وب‌سایت این شرکت کره‌ای، رونمایی رسمی از آن صورت گرفت.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، گلکسی C7 Pro از صفحه‌نمایش 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED در کنار اندروید 6.0.1 مارشملو، تراشه 14 نانومتری اسنپ‌دراگون 625 با پردازنده هشت هسته‌ای Cortex-A53، فرکانس کاری 2.2 گیگاهرتز و 4 گیگابایت رم به بازار عرضه خواهد شد. در قسمت جلو و پشت این محصول از دوربین 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.9 استفاده شده است.

حد نهایی توانایی این محصول در فیلم‌برداری هم به رزولوشن تمام اچ‌دی با نرخ 30 فریم در ثانیه می‌رسد. حافظه داخلی این میان‌رده 64 گیگابایت بوده که 50.9 گیگابایت آن در اختیار کاربر است. پشتیبانی از دو سیم‌کارت و بهره‌مندی از قابلیت Always-On و سامسونگ پی از دیگر مشخصات این گوشی هوشمند است. پیش فروش این محصول از تاریخ 16 ژانویه در چین آغاز خواهد شد اما هیچ حرف و سخنی در خصوص عرضه آن در دیگر بازارها به میان آورده نشده است. این محصول در رنگ‌های صورتی، آبی و طلایی به بازار عرضه خواهد شد اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها