کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لندکروز چینی با نام GS8 به نمایشگاه دیترویت آمد/ تصاویر


کد خبر : ۳۲۴۲۵پنجشنبه، ۲۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳:۴۷۱۸۹۶۲ بازدید

در حالی که برخی از نام‌های بزرگ در صنعت خودرو در نمایشگاه دیترویت 2017 شرکت نکردند، کمپانی GAC به اولین شرکت چینی تبدیل شد که ...

در حالی که برخی از نام‌های بزرگ در صنعت خودرو در نمایشگاه دیترویت 2017 شرکت نکردند، کمپانی GAC به اولین شرکت چینی تبدیل شد که در سالن اصلی این شرکت خودرو رونمایی می‌کند.

این خودروساز دولتی در سگمنت شاسی بلند سایز متوسط مدل GS7 را به نمایشگاه آورده، یک مدل 5 سرنشینه آماده ورود به خط تولید که تقریباً هم اندازه با فولکس واگن توارگ می‌باشد. این خودرو یک طراحی جعبه‌ای شکل داشته و از یک موتور 2 لیتری توربو بنزینی استفاده می‌کند.

در حالی که این مدل در کنار مدل GS8 از اواخر امسال در چین وارد بازار خواهد شد، دومین مدل شرکت که در نمایشگاه دیترویت رونمایی شد یک کراس آور کانسپت به نام EnSpirit بود که یک طراحی‌تر و تمیز با سقفی شیب دار دارد. این مدل کانسپت که گفته می‌شود به مراحل نهایی تولید نزدیک شده است، از یک موتور هیبریدی استفاده می‌کند ولی هنوز جزئیات کامل آن منتشر نشده است.

دیگر مدلی که در کنار این دو خودرو توسط GAC موتورز رونمایی شد یک خودروی کانسپت دیگر به نام GE3 بود. این مدل 5 درب یک طراحی آیرودینامیک تر در مقایسه با دو برادر خود داشته و از یک موتور کاملاً الکتریکی بهره می‌برد.

در مراسم رونمایی از این مدل‌ها مقامات شرکت برنامه‌های خود برای ورود به بازار خودروی آمریکا را اعلام کردند. هنوز تاریخ رسمی این موضوع اعلام نشده است، ولی انتظار می‌رود قبل از سال 2020 شاهد ورود خودروهای این شرکت چینی به خیابان‌های آمریکا باشیم.

لندکروز چینی- GS8

لندکروز چینی- GS8

لندکروز چینی- GS8

لندکروز چینی- GS8

لندکروز چینی- GS8

لندکروز چینی- GS8



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها