کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوکیا 6 آماده رکورد زنی است


کد خبر : ۳۲۳۹۷چهارشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۹:۲۹۱۰۰۴۲ بازدید

گوشی جدید نوکیا سرانجام رونمایی شد و علاقه مندان به این دستگاه می توانند به زودی آن را از خرده فروشی‌های بزرگ جهان خریداری کنند.
نوکیا 6 آماده رکورد زنی استنوکیا 6 آماده رکورد زنی است

گوشی جدید نوکیا سرانجام رونمایی شد و علاقه مندان به این دستگاه می‌توانند به زودی آن را از خرده فروشی‌های بزرگ جهان خریداری کنند.

این محصول که قرار است فعلا در اختیار کاربران چینی قرار گیرد، مجهز به اندروید 7 و یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت fullHD است.

یک پردازنده اسنپدراگون 430، وظیفه پردازش داده های کاربران را بر عهده دارد که به نظر می رسد این پردازنده در کنار حافظه رم چهار گیگابایتی بتواند از پس بسیاری از پردازش های سنگین برآید. ظرفیت ذخیره سازی nokia 6 نیز 64 گیگابایت است که گرچه در میان گوشی های امروزی چندان قابل توجه نیست، اما برای یک گوشی میان رده گزینه فوق العاده‌ای محسوب می‌شود. 

گوشی جدید نوکیا 6

اگر بخواهیم از قدرت تصویر برداری این گوشی حرفی بزنیم، باید بگوییم که لنز اصلی این محصول 16 مگاپیکسل کیفیت دارد و با قابلیت اتوفکوس، می تواند لحظه های خاطره انگیز شما را با کیفیت خوبی ذخیره کند. دوربین سلفی nokia 6 نیز می تواند با کیفیت هشت مگاپیکسل عکاسی کند. این گوشی از فناوری 4G  پشتیبانی می کند و باتری 3000 میلی آمپری آن می تواند به خوبی انرژی موردنیاز دستگاه را برای وبگردی های روزانه تامین کند.

قیمت nokia 6، تنها 245 دلار است که به نظر می رسد با این قیمت بتواند رکورد فروش خوبی را به نام خود ثبت کند. سخت افزار این محصول توسط یک شرکت چینی ساخته می شود که قرار است در سه سال آینده 500 میلیون دلار روی ساخت گوشی ها و تبلت ها با برند نوکیا سرمایه گذاری کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها