کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محل تدفین پیکر آیت‌الله هاشمی و جزییات مراسم تشییع مشخص شد


کد خبر : ۳۲۳۲۴دوشنبه، ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۴۷۳۴۸۳ بازدید

دقایقی پیش خبرگزاری میزان به نقل از مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشته: با تصمیم خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی ...

دقایقی پیش خبرگزاری میزان به نقل از مشاور رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام نوشته: با تصمیم خانواده آیت الله هاشمی رفسنجانی، پیکر ایشان در جوار مرقد امام خمینی(ره) آرام می گیرد

با این حال یاسر هاشمی فرزند آیت الله هاشمی رفسنجانی در گفتگویی تلویزیونی در رابطه با محل دفن آیت الله گفت: بعد از مطالعه وصیت نامه ایشان محل دفن مشخص و تا ساعت دوازده اعلام خواهد شد. آنطور که یاسر هاشمی در گفت و گویی تلویزیونی اعلام کرده: پدر در جایی گفته بود که علاقمند به قم است و از سویی وفاداری به انقلاب هم مطرح است.

از سوی دیگر محمدعلی انصاری سرپرست آستان مقدس امام‌خمینی (ره) به خبرگزاری تسنیم می‌گوید: بنده هیچ اطلاعی در این خصوص ندارم و در جریان این مسئله نیستم و کسی هم چیزی به من نگفته است.

با این حال منابع خبری متعدد زمان شروع مراسم تدفین پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را فردا و محل شروع مراسم را مقابل دانشگاه تهران ذکر کرده‌اند.

ضمن اینکه خبرگزاری ایلنا تایید می‌کند قرار است پس از اقامه نماز، پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرقد امام خمینی (ره) خاکسپاری شود.

بر اساس گزارش این خبرگزاری مراسم تشییع پیکر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی فردا ساعت ۱۰ صبح با حضور مسئولان و آحاد مردم در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

همچنین سایت انتخاب از قول معاون روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت نظام می‌نویسد پیکیر مطهر آیت الله هاشمی رفسنجانی فردا در جوار بارگاه ملکوتی امام راحل به خاک سپرده می شود. رهبر معظم انقلاب نماز میت را بر پیکر رییس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام می خوانند.

ایرنا نیز در این رابطه نوشت که حسین مرعشی در جمع خبرنگاران در این رابطه گفت: پیکر آیت الله هاشمی در داخل ضریح و کنار مزار حضرت امام به خاک سپرده می شود.
همچنین محمد هاشمی برادر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز در گفتگو باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به محل دفن پیکر برادرش گفت: پیکر آیت الله هاشمی در مرقد مطهر امام خمینی (ره) به خاک سپرده خواهد شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها