کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چند درصد گاز کشور از پارس‎ جنوبی تامین می‎شود؟


کد خبر : ۳۲۰۴۷یکشنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳:۴۷۱۲۶۵ بازدید

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از فرآورش بیش از 109 میلیارد و 496 میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه‎های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در ...

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از فرآورش بیش از 109 میلیارد و 496 میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه‎های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی در 9 ماه امسال خبرداد و گفت: هم اکنون 63 درصد از گاز کشور از پالایشگاه‌های پارس جنوبی تامین می‌شود.

مسعود حسنی با بیان این‌که این مجتمع عظیم گازی با کوله‌باری از دانش و تجربه برای تحقق چشم‌انداز توسعه و رشد اقتصادی کشور گام برمی‌دارد، گفت: متخصصان و کارکنان این مجتمع در ٩ ماه امسال بیش از ١٠٩ میلیارد و ٤٩٦ میلیون متر مکعب گاز را از مخزن مشترک برداشت کرده‌اند.

وی افزود: این رقم فرآورش گاز در ٩ مه نخست سال ٩٥ نسبت به مدت مشابه پارسال، ٢٢,٧ درصد افزایش نشان می‌دهد.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به این‌که هم اکنون ٦٣ درصد از گاز کشور از پالایشگاه‌های پارس جنوبی تامین می‌شود، یادآور شد: از ابتدای امسال تا پایان آذرماه بیش از ٨٧ میلیارد و ٦١٠ میلیون متر مکعب گاز در پالایشگاه‌های مجتمع گازی پارس جنوبی شیرین‌سازی شده است.

حسنی اعلام کرد: در ٩ ماه نخست امسال بیش از ١٤١ میلیون بشکه میعانات گازی در پالایشگاه‌های شرکت مجتمع گاز پارس جنوبی تولید شده که این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ١٦ درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به نقش مهم مجتمع گازی پارس جنوبی در تولید محصولات جانبی افزود: از ابتدای سال تا پایان آذرماه بیش از ٣٥٦ هزار تن گوگرد در این مجتمع تولید شده است.  



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها