کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرسدس S600 تجملاتی تر از قبل


کد خبر : ۳۱۶۰چهارشنبه، ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۷:۰۸:۱۸۱۰۰۳۸ بازدید

مرسدس بنز مدل 600 کلاس S خود را با پیشرانه 12 سیلندر biturbo به روزرسانی شده با فاصله‌ی بین دو محور طولانی‌تر و یک بسته تجهیزات رفاهی بیشتر و ارتقا سطح راحتی آن در نمایشگاه خودرو دیترویت به نمایش درآورد.
مرسدس S600 تجملاتی تر از قبلمرسدس S600 تجملاتی تر از قبل

مرسدس بنزهای S کلاس، همیشه و از زمان پیدایش، خودروهایی در کلاس لوکس محسوب می‌شدند که تا به الان با حفظ میراث خود هر ساله تولید مثل کرده و محصولی جدید را با قابلیت‌ها و امکانات فراوان عرضه می‌کنند، در مورد خودرو S600 هم سازنده با تاکید بر کلماتی همچون ایمنی و امکانات و راحتی لب به سخن در مورد مشخصات فنی این خودرو گشوده است.

درپی به روزرسانی گسترده ، پیشرانه V12 خودرو هم از این تغییرات بی‌نصیب نمانده و قدرت خروجی آن به 530 اسب‌بخار و حجم جابه‌‌‌جایی آن هم از 5513 به 5980 سی‌سی افزایش پیدا کرده است تا تنها با کمی فشردن پدال گاز و رساندن دور موتور به 1900 دور بر دقیقه، حداکثر گشتاور 830 نیوتن‌متری آن زنده شده و با قدرت 530 اسب‌بخاری موتور ترکیب شود.از ویژگی‌های بخصوص موتور هم می‌توان به نقطه اتصال آلومینیمی میل لنگ، میل لنگ‌های فولادی آبدیده، پیستون‌های تقویت شده، واحد کنترل الکترونیکی جدید، کویل جدید سیستم جرقه، دو سوپاپ ورودی و یک خروجی (تکنولوژی سه سوپاپ)، سوپاپ‌های پر شده از سدیم جهت انتقال بهتر حرارت و... اشاره کرد.

خودرو مرسدس بنز اس کلاس 600 به عنوان یک خودرو لوکس با انواع فن‌آوری‌ها و تجهیزات استانداردی همچون سیستم نور هوشمند چراغ‌های LED، سیستم تعلیق مجهز به اسکنر جهت تطابق سیستم با سطح جاده پیش رو، سیستم کنترل کننده پارامترهای صورت، سیستم هشدار خروج از خط ممتد و نزدیک شدن به نقاط کور و خطرناک، ترمز خودکار جهت بی‌توجهی راننده به هشدارها و بروز خطر احتمالی و... مجهز شده است که بدون ورود به جزییات آن‌ها خبر را تمام می‌کنیم.

طبق گفته مرسدس بنز، اس کلاس 600 در ماه مارس سال 2015 آماده و وارد بازار می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها