کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان عرضه آیفون 6 در دو اندازه بزرگتر


کد خبر : ۳۱۳۸سه شنبه، ۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۶:۵۱:۴۱۶۴۹۲ بازدید

بازار شایعات درباره عرضه آیفون 6 در دو اندازه بزرگتر همچنان داغ است؛ حالا منابع چینی نزدیک به اپل می‌گویند زمان عرضه محصولات جدید اپل ژوئن 2014 در جریان برگزاری نمایشگاه بزرگ WWDC خواهد بود.

شایعات زیادی تا به حال  درباره زمان عرضه آیفون 6 در دو اندازه بزرگتر از سوی برخی منابع نزدیک به اپل اعلام شده است. جدیدترین این شایعات را یک تحلیلگر تکنولوژی چینی در وب سایت QQ اعلام کرده که از گوشی‌های هوشمند جدید اپل در دو اندازه بزرگ در ماه ژوئن پرده‌برداری می‌شود.

بر این اساس آی فون 6 به احتمال زیاد دارای صفحه 4.7 اینچی با کیفیت تصویر 1136 در 640 پیکسل است. همچنین مدل دیگری از آیفون با رزولوشن بالاتر و صفحه نمایش 5.7 اینچی را در کنفرانس توسعه دهندگان در سراسر جهان در ماه ژوئن عرضه می‌کند.

چندین منبع در حال حاضر این باورند که آیفون بعدی اپل در اندازه بزرگتر عرضه خواهند شد. در ماه اکتبر هم  گزارش‌هایی درباره ساخت و عرضه آیفون در اندازه‌ای بزرگتر و نزدیک به 5 اینچ ارائه شده بود و حتی برخی تحلیلگران از احتمال ساخت آیفون 6 در اندازه 5.7 اینچ تا 6 اینچ خبر داده بودند. 

هفته گذشته DisplaySearch از احتمال ساخت آیفون 6 با صفحه نمایش 5.5 اینچی با کیفیت تصویر 1920 در 1080 پیکسل خبر داده بود.در همین حال هفته گذشته در جریان راه‌اندازی خط تولید آیفون در چین، تیم کوک مدیر عامل اپل در پاسخ به این شایعات فقط به این اکتفا کرد که کاربران می‌توانند در انتظار به روز رسانی‌هایی از سوی اپل باشند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها