کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کارت‌های هوشمند بی‌فایده چرا صادر می‌شوند؟


کد خبر : ۳۱۲۸۹شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۳:۴۷۲۵۶۸ بازدید

رئیس سازمان فناوری اطلاعات به انتقاد تلویحی از صدور برخی کارتها که با عنوان هوشمند برای مردم هزینه به دنبال دارند پرداخت.

رئیس سازمان فناوری اطلاعات به انتقاد تلویحی از صدور برخی کارتها که با عنوان هوشمند برای مردم هزینه به دنبال دارند پرداخت.

نصراله جهانگرد صبح امروز در نشستی خبری به ارائه توضیحاتی درباره برگزاری نمایشگاه امسال الکامپ پرداخته و درباره فعالیت شرکت های فعال در حوزه اطلاعاتی ارائه کرد.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به ارائه خدمات متعدد بر بستر دولت همراه گفت: البته لازم است در ارائه این خدمات دقت نظر لازم وجود داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به کارت های مختلفی که از سوی سازمان‌ها و نهادهای مختلف با عنوان هوشمند صادر می شوند خاطرنشان کرد: ما خود در دولت در خصوص این موضوع و هزینه‌هایی که بر دوش مردم می‌گذارد مرافعه‌هایی داریم و در مواردی چندین بار هم مکاتبه داشته ایم.

جهانگرد ادامه داد: به عنوان مثال کارت‌هایی مانند سربازی یا برخی کارت‌های دیگر که تنها یک شماره را دربرمی‌گیرند هیچ نیازی به هوشمندسازی ندارند و هوشمندسازی آنها نفعی نخواهد داشت اما گاهی با هوشمندسازی این نوع کارتها هزینه‌هایی به مردم تحمیل و سرمایه ملی حرام می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها