کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تعیین نرخ دیه براساس نقره


کد خبر : ۳۱۱۸۳پنجشنبه، ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۲:۳۵۳۳۴۹ بازدید

رئيس‌كل بيمه مركزي ایران با اعلام اينكه شركت‌هاي بيمه از محاسبه نرخ ديه براساس قيمت نقره استقبال مي‌كنند، خواستار تعیین نرخ ...

رئيس‌كل بيمه مركزي ایران با اعلام اينكه شركت‌هاي بيمه از محاسبه نرخ ديه براساس قيمت نقره استقبال مي‌كنند، خواستار تعیین نرخ مذکور بر این اساس شد.

عبدالناصر همتی در یک گفت‌وگوی خبری تاكيد كرد: حق بيمه شخص ثالث براساس نرخ ديه متغير است، به همين دليل افزايش نرخ ديه و به تبع آن افزايش حق بيمه شخص ثالث مي‌تواند به كاهش خريد اين بيمه‌نامه منجر شود.همتی با اشاره به اينكه اكنون از ۲۹ ميليون وسيله نقليه موجود در كشور ۹ ميليون دستگاه، بيمه‌نامه شخص ثالث ندارند، افزود: اين وضعيت هم براي بيمه‌ها و هم براي مردم مشكل ايجاد مي‌كند.به گفته وي، در يك سال گذشته حدود ۱۷ هزار فوت و حدود ۴۰۰هزار مصدوم حاصل تصادف‌هاي رانندگي در كشور بوده كه به هيچ‌وجه قابل‌قبول نيست و منجر به بازشدن پرونده‌های متعدد در مراجع می‌شود.

رئیس‌کل بیمه مرکزی ایران درهمایش بیمه و توسعه امسال نیز با توجه به این تجربه که قوه قضائیه پایان هر سال شمسی نرخ جدید دیه را اعلام می‌کند، خواستار افزایش اندک این نرخ شده بود.همتی به صراحت گفت: خرید بیمه شخص ثالث برای بسیاری از دارندگان خودرو گران شده و آنها قدرت خرید این بیمه‌نامه اجباری را ندارند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها