کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اظهارنظر جدید لاریجانی درباره شایعه وجود حساب‌های شخصی در قوه قضاییه


کد خبر : ۳۱۱۱۱سه شنبه، ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷:۱۵۹۲۸ بازدید

علی لاریجانی در رابطه با مسائل مربوط به حساب‌های قوه قضائیه اعلام کرد: تمامی این حساب‌ها به نام قوه قضائیه است.

علی لاریجانی در رابطه با مسائل مربوط به حساب‌های قوه قضائیه اعلام کرد: تمامی این حساب‌ها به نام قوه قضائیه است.

او در پاسخ به سوالی در خصوص نامه رئیس وقت قوه قضائیه به مقام معظم رهبری که حدود ۲۰ سال پیش در دوران ریاست آیت الله یزدی بر این قوه به دلیل مشکلات مالی فراوان قوه قضائیه خواستار تخصیص سود بانکی به حساب‌های قوه شده بود و پس از پذیرش رهبری و افتتاح حساب‌هایی به نام اشخاص حقیقی ، در زمان ریاست آیت الله شاهرودی بر قوه قضائیه این حساب‌ها به نام شخص رئیس قوه ،مورد استفاده قرار گرفت ، اعلام کرد: درباره این روایت اطلاع دقیقی ندارم و به طور کلی درباره این مساله نمی‌توان صرفا اظهار نظر کرد بلکه باید واقعیت‌ها را مورد توجه قرار داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: باید ببینیم اولا این روایت واقعیت دارد و این حساب‌ها به نام شخص رئیس قوه قضائیه هست یا خیر؟

رئیس قوه مقننه همچنین یادآور شد: آنچه از سوی وزیر اقتصاد مورد بررسی قرار گرفت و در ادامه از سوی آقای طیب‌نیا به بنده نیز اعلام شد این است که همه حساب‌ها به نام قوه قضائیه است.

لاریجانی در پایان تصریح کرد: در صورتی که کسانی به دنبال مسائل دیگری می‌گردند من خبری ندارم مرجع رسیدگی به این مساله و اعلام نظر درباره آن وزیر امور اقتصادی و دارایی کشور است که بررسی‌های خود را انجام داده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها