کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کاهش قیمت طلا و ارز در بازار


کد خبر : ۳۱۱۰دوشنبه، ۳۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳:۴۹۶۵۸۷ بازدید

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر با بیان اینکه کاهش قیمت طلا، سکه و دلار نخستین واکنش بازار به اجرای توافق ژنو است، گفت: پیش بینی درباره ادامه روند نزولی طلا و سکه منوط به نوسانات روز جاری بازار طلا و ارز است.

محمد کشتی آرای درباره تاثیر اجرای توافق‌نامه ژنو بر بازار داخلی طلا و سکه، اظهار داشت: از صبح امروز که بازار فعالیت خود را آغاز کرده نرخ طلا و سکه نسبت به روز گذشته کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه کاهش قیمت طلا و سکه درحالی رخ داده که در بازارهای جهانی بهای هر اونس طلا با افزایش به 1257 دلار رسیده است، افزود: البته امروز بازار آمریکا تعطیل است و به همین خاطر دامنه تغییرات بازارهای جهانی محدود است.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر تصریح کرد: در بازار داخلی اما بخاطر کاهش قیمت دلار در بازار آزاد نرخ طلا و سکه با کاهش همراه شده است که این کاهش قیمت به خاطر تاثیر روانی اجرای توافق ژنو در بازار است.وی با تاکید براینکه روند فعلی بازار طلا و سکه کاهشی است درباره پیش بینی از روند قیمت‌ها در روزهای آتی گفت: فعلاً وضعیت مشخص نیست به همین خاطر باید نوسانات امروز بازار طلا و ارز مشخص شود تا امکان پیش بینی روند قیمت‌ها در روزهای آینده وجود داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها