کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جنایت در خانه مجردی


کد خبر : ۳۱۰۰۳یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۱:۴۴۶۵۸۴ بازدید

یک جفت کفش کتانی که از عامل جنایت در خانه مجردی به جا مانده بود، سرنخی برای افشای راز جنایت شد.

یک جفت کفش کتانی که از عامل جنایت در خانه مجردی به جا مانده بود، سرنخی برای افشای راز جنایت شد.

ساعت 8 شب پنجشنبه گذشته خبر وقوع جنایت در یکی از محله‌های منطقه فشم به کلانتری 162 اطلاع داده شد و سپس مأموران به خانه مجردی جوانی رفتند که جسدش وسط اتاق افتاده بود.پدر مقتول در تحقیقات به کارآگاهان گفت: پسرم زین‌الدین (18 ساله) در نزدیکی خانه خودمان، به همراه تعدادی از بچه‌های فامیل به‌صورت مجردی در این آپارتمان زندگی می‌کرد؛ ساعت 8 شب به‌دنبال پسرم رفته بودم که ناگهان پس از ورود به داخل خانه، با جسدش روبه رو شدم. در حالی که او با ضربه چاقویی به سینه‌اش کشته شده ‌بود.

قاتل فراری پابرهنه

کارآگاهان جنایی در بررسی‌ محل جنایت با یک جفت کتانی روبه رو شدند که ابتدا تصور می‌شد متعلق به مقتول باشد اما وقتی مشخص شد کتانی‌ها متعلق به زین‌الدین نیست، شناسایی صاحب کتانی‌ها در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

همزمان با انجام تحقیقاتی برای شناسایی صاحب کتانی‌ها، کارآگاهان جنایی در جریان پرس و جو از همسایگان اطلاع پیدا کردند که آنها جوانی را غروب روز جنایت دیده‌اند که با پای برهنه از محل جنایت بیرون آمده و دوان دوان از آنجا دور شده بود. همین موضوع باعث شده بود یکی از همسایگان در تماس با پدر مقتول او را در جریان این فرار قرار دهد. پدر زین‌الدین هم پس از چند بار تماس وقتی جوابی از فرزندش دریافت نکرد به آپارتمانش رفت و با جسد او روبه‌رو شد.

در ادامه رسیدگی به پرونده، کارآگاهان جنایی پلیس آگاهی تهران با همکاری مأموران کلانتری 162 فشم اطلاع پیدا کردند که پسردایی مقتول به نام حجت با پای برهنه در منطقه گیلاوند مشاهده شده است. کارآگاهان هم بلافاصله راهی آنجا شده و روز جمعه موفق به دستگیری پسر 18 ساله شدند.

من پسر عمه ام را  کشتم

وی در بازجویی‌ها به قتل پسرعمه‌اش اعتراف کرد و به کارآگاهان گفت: به‌خاطر شوخی زشتی که او با من انجام داده بود کینه به‌دل گرفته بودم تا اینکه روز پنجشنبه از طریق لوله گاز خودم را به داخل بالکن خانه رساندم و از آنجا وارد آپارتمانش شدم، زین‌الدین در حال مشاهده تلویزیون بود که به طرفش حمله ور شدم و در حالی که روی زمین دراز کشیده بود، خودم را به روی سینه‌اش رساندم و با چاقویی که از قبل تهیه کرده بودم چند ضربه به او وارد آوردم و پس از آن بسرعت از خانه خارج شدم. در حالی که پابرهنه بودم، به‌خاطر عجله در فرار فراموش کرده بودم کفش‌هایم را بپوشم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران، دراین باره گفت: تحقیقات درباره این قتل در مراحل مقدماتی قرار دارد و با توجه به وجود برخی ابهامات در پرونده و برخی تناقض‌ها در گفته‌های متهم رسیدگی تخصصی برای کشف این جنایت ادامه دارد.سرهنگ مکرم توضیح داد: مهم‌ترین تناقض پسر 18 ساله درباره نحوه ورود به ساختمان است چرا که اگر ادعاهایش واقعیت داشت او نباید کتانی‌هایش را جا می‌گذاشت و تصور پلیس این است حجت در خانه مقتول میهمان بوده که دست به جنایت زده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها