کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد
آداک خودرو

نیروگاه 16 سیلندری بوگاتی

کدخبر:۳۰۸۵۱چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۸:۱۰۴۳۱۴ بازدید

بوگاتی یک سوپر خودروی 8 لیتری 1200 اسب‌بخار را ساخته که از موتور 16 سیلندر بهره می‌برد؛ بیشینه سرعت این خودرو 431 کیلومتر برساعت ...
نیروگاه 16 سیلندری بوگاتی

بوگاتی یک سوپرخودروی 8 لیتری 1200 اسب‌بخار را ساخته که از موتور 16 سیلندر بهره می‌برد؛ بیشینه سرعت این خودرو 431 کیلومتر برساعت است و برای رسیدن به 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 2.5 ثانیه زمان نیاز دارد.

در سال 2010 بوگاتی از سوپرخودرویی رونمایی کرد که هنوز تاج پادشاهی سوپراسپرتها را بر سر دارد؛ بوگاتی ویرون با پیشرانه 8 لیتری 1200 اسب بخاری 16 سیلندر، یکی از قدرتمندترین خودروهای دنیاست. این ابرخودرو برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 2.5 ثانیه زمان نیاز دارد؛ ظرف تنها 6.7 ثانیه به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می رسد؛ و دستیابی به سرعت 300 کیلومتر بر ساعت تنها ظرف 14.6 ثانیه برای این خودرو میسر است. بیشینه سرعت این غول بوگاتی 431 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

قدرت بالای موتور این خودرو مدیون 4 توربوشارژر بسیار قوی است. پیشرانه 16 سیلندر این خودرو درحقیقت بلوک 4 موتور 4 سیلندر خطی تشکیل می‌شود. مشخصات این خودرو در جدول زیر آمده است.

مشخصات بوگاتی ویرون 2010

مشخصات تکنیکی

حجم موتور

7993 سانتیمتر مکعب

خروجی قدرت

1200 اسب‌بخار (882 کیلووات)

حداکثر گشتاور

1500 نیوتون‌متر

گیربکس

7 سرعته

شتاب

بیشینه سرعت

431 کیلومتر بر ساعت

صفر تا 100

2.5 ثانیه

صفر تا 200

 6.7 ثانیه

صفر تا 300

14.6 ثانیه

مصرف سوخت

در شهر

37.2 لیتر در 100 کیلومتر

خارج از شهر

14.9 لیتر در 100 کیلومتر

ترکیبی

23.1 لیتر در 100 کیلومتر

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

مهران: 1395/9/1008:22:23،
131
6
درسال 2017 نیز ایران خودرو از هایما رونمایی خواهد کرد.
دلواپس حقیقی: 1395/9/1010:57:33،
41
4
حیف که ... .. گفتن ماشین سنگین نخرید وگرنه یه دوسه تا میخریدم میزاشتم گوشه خونه
ویتس: 1395/9/1012:46:20،
22
4
ممنونم از ایران جیب....ولی یکم حس نمیکنی مطلب رو خیلی دیر گذاشتی؟یکساله الان خط تولید این ماشین بسته شده و بجاش بوگاتی شیرون اومده...لااقل راجع به اون میگفتی تا مطلبتون به روز تر باشه....گرچه که ویرون به عنوان ماشین قرن انتخاب شد و همیشه حتی زمانی که ماشینای خیابونی بتونن با سرعت 1000 کیلومتر هم برن بازم این ماشین در همه اذهان قابل احترامه
١٩٧٩: 1395/9/1016:54:50،
9
5
توا ايران يه دونه بوگاتيم نيس
من تو تركيه كه ايرانيا مى گن فقيره يه ابيشو ديدم !!!!!!!!!!!
ما رانندگى نمى كنيم با وجود خودرو هاى دهه ٨٠ ميلادى
ويران: 1395/9/1016:57:14،
6
6
يعنى يه سوپر كاره واقعى مثل بوگاتى،فرارى،لامبو و غيره نيس تو ايران ببينيم لذت ببريم!!!!!
ما كه خودمون بايد چينى اشغال سوار شيم(البته ١٠ سال ديگه چينى هم رويا مى شود)
حسین: 1395/9/1008:26:49،
93
56
زنده باد تکنولوژی آلمان ، الان یک عده لگن سوار رنو و پژو سوار میان میگن بوگاتی فرانسویه ! فقط چون محل کارخانه اش در مرز آلمان و فرانسه است ! مهم مالکیت و مهندسین و تکنولوژی است .... ماشین فقط آلمان وژاپن ، چهار چرخ های چین وکره و فرانسه گاری هستند .
مانی: 1395/9/1009:08:48،
61
29
درسته که ماشین های آلمان وژاپن عالی هستن.ولی ماشین های کره ای هم تکنولوژی بالایی دارن.کجای اپتیما لگنه؟سوار نشدی داداش!
رضا۰۰۰۰: 1395/9/1009:41:23،
39
18
ما منکر محولات خوب آلمان نیستیم اما نکاتی هم باید در نظر داشت,,لذت خودرور سواری که صدای لذت بخش غرش موتور آن مختص عده ای انگشت سوار است ارزشی برای من و شما ندارد و به سود کمپانی است,, از زمان جنگ جهانی دوم به بعد و تا کنون امریکا اکثر خودرهاش ۸ سیلندر با شتاب و صدای عالی تولید میشد و اکثر پدران یا پدر بذرگای ما سوار میشدن در صورتی که غیر از امریکا یا انگلیس کس دیگه ای خودروی ۸ یا ۱۲ سیلندر رو برای عموم تولید نمیکرد..لذت در استفاده است ونه در دیدن و حسرت کشیدن... ه کشور پشرفته ای میتونه خودرهای ۱۶ تا ۳۶ سیلندر رو تولید کنه حتی ژاپن ,ولی آیا کی میتونه بخره و سوار شه؟؟
حسین: 1395/9/1009:52:19،
32
24
داداش ببخشید شما پراید نداری؟؟؟؟؟
جواب رضا ۰۰۰۰: 1395/9/1009:54:50،
19
6
برای پیشرفت و توسعه تکنولوژی نیاز است به ساختن این خودروها تا مرزها و محدودیت ها شکسته شود و بلند پروازی ها به حقیقت بپیوندد ، وگرنه تا ابد باید پراید تولید کرد و پراید سوار شد .
حسین: 1395/9/1010:07:10،
27
24
خدا ببخشه دداش بنده در حال حاضر تویوتای ۲۰۱۶ دارم و ماشین قبلیم که فروختم بنز ۲۰۰۳ بود ، ماشین فقط آلمان و ژاپن ....
رضا۰۰۰۰: 1395/9/1010:09:11،
24
15
نه جناب من پراید (خودروی مرگ ندارم )
من یه شورلت کامارو ۸ سیلندر که از پدرم یادگار مونده فول اتومات دارم که یه ایمپالا 1974 ۸سیلندر فول اتومات و تمتم برقی است که خودم ۱۰ سال پیش خریدم که استفاده خانواده است ..

برادر جان هر خودرویی زمانی قشنگی خودش رو داره که برای همه عمومیت داشته باشه و اگه الان زمان طاغوت بود شک نکن این خودروی بوگاتی ۷۰ درصد ایرانیها سوار میشن
محمد: 1395/9/1010:16:04،
23
5
حسین جان سلیقه ها متفاوته و احترام به سلیقه ها نشانه شخصیت.آیا همه مردم توان خرید ماشین آلمانی یا ژاپنی رو دارن،؟پس اگر شخصی به علت توان اقتصادی پایین رفته ماشین چینی خریده دلیل بر این نیست که نمیدونه تکنولوژی آلمان یا ژاپن بالاست! دلیل دوم اینه که من ماشین آپشن دار رو دوست دارم و بعد از چهار یا پنج سال خودروم را عوض میکنم به نظرت کرولا بخرم یا سراتو؟
به حسين: 1395/9/1008:36:43،
14
66
عزيز جان بوگاتي مال فرانسس
khdoro: 1395/9/1010:16:41،
30
5
بوگاتی برای فرانسه نیست کارخانش در فرانست و زیر مجموعه فولکس واگن هستش یکم مطالعه کنید چیزی از دست نمیدید. شرکتهای زیر مجموعه فولکس واگن : آئودی - بنتلی - وگاتی اتومبیلز - لامبورگینی - پورشه - سیات - اشکودا- ام آ ان - اسکانیا - دوکاتی . یکم بری ویکیپدیا بد نیست
سهیل: 1395/9/1014:55:27،
16
6
مؤسس شرکت بوگاتی زنده یاد اتوره بوگاتی است که از ابتدا هدفش تولید ماشین های فوق تصور مردم بود. اصلیت اتوره بوگاتی ایتالیاییه و ابتدا شرکت بوگاتی تو فرانسه ثبت شده و طی کلی جابجایی سهام، تعطیلی، تعلیق و ... شرکت آلمانی وولکس واگن (یکی از بزرگترین هلدینگ های سرمایه گذاری آلمان و اروپا) در سال 1997-1999 اقدام به خرید این شرکت میکنه و از همون سال طراحی هیولای بوگاتی رو شروع میکنه و در اصل مدیریت طراحی و ساخت توسط وولکس واگن انجام شده ولی جالبه که بدونید خیلی از قطعاتش تو سایر کشورهای صاحب تکنولوژی تولید شده مثلاً لاستیک ها به صورت سفارشی در واحد میشلین انگلیس، اگزوز در تورین ایتالیا، برخی قطعات فنی در دایملر بنز، سیستم خنک کاری در دیترویت آمریکا و ....
میلاد: 1395/9/1008:59:01،
40
2
خدا وکیلی کسی حاضره یه بوگاتی رو با کل ایران خودرو و سایپا عوض کنه !!! من که عوض نمی کنم
نوید: 1395/9/1009:25:25،
36
5
اگه مصرف سوختش بالا نبود شاید میخریدمش
حسین: 1395/9/1010:41:08،
35
3
میتونی کپسول گاز سی ان جی بذاری
پوریا: 1395/9/1009:38:17،
13
2
مدیریت و کارامدی و تکنولوژی و ...در تولیدات خودروسازان جهانی موج می زند درست نقطه مقابل تولیدات
داخلی که از هیچکدام از فاکتورهای فوق بهره ندارند!!
سام: 1395/9/1010:12:56،
7
7
دوست عزیز ایران جیب اگه میخای اطلاعات بدی درست بده.اگ منظورت بوگاتی ویرون هس ک موترش 16 سیلندر خورجینی 1001 اسب بخاری داره،وسال 2005 در رده بازار قرار گرفته نه سال 210!البته مدلای تیونیگ شده ی خوده کارخونه با تیراژ دو سه دستگاا رو کاری نداریم.اگرم منظورت بوگاتی کایرون هسش ک اون تازه داره ب دنیا معرفی میشه و سال 2017 تو رده بازار قرار میگیره،پس لدفن مطلب گنگ نزار
amin: 1395/9/1013:54:51،
7
3
بوگاتی شیرون یا کایرون دارای 1500 اسب بخار هست که کلا هیچ ماشینی به پاش نمیرسه.حرف شما درسته.ایرانجیب عزیزم دقت کن
وحید: 1395/9/1010:59:59،
12
3
وانت بوگاتیش کی میاد؟
حسن بك: 1395/9/1011:07:26،
17
3
صفر تا سيصدش هم از پرايد كمتره
پرايد مطمين جهت شهادت
pouya: 1395/9/1011:48:43،
18
2
پژو پارس 15 تا مصرفشه معادل با بوگاتی
ناتانائل: 1395/9/1012:19:53،
7
4
این خودرو برای هر ایرانی توهمی بیش نیس
بهتره زیاد تو قید و بند قدرت موتور و تعداد سیلندرا نباشین چون این طوری از لذت بردن همون ماشینیم که دارین بی بهره می مونین .
در کل

تو امنیت خودرو های غربی بهتر از خودرو های شرقی اند
تو مصرف کم و وزن کم شرقی
قدرت و وزن زیاد غربی
دوام زیاد قطعات و استهلاک کم غربی


ف: 1395/9/1012:36:19،
4
5
میفهم ها که سازندش خواسته به رخ بکشه قدرت و تکنولوژیش رو ولی خدایی حالا که چی بشه؟ 37 لیتر در شهر؟! حداکثر سرعت 431 کیلومتر وقتی هیچ جای دنیا نمیتونی بری و اگه بری هم خیلی کاره پر خطری انجام دادی با جونت بازی کردی... جلوشم خوشم نمیاد پنجره رادیاتش عینه سیبیل "میری" میمونه !! :))
رضا: 1395/9/1012:39:11،
3
2
در ایران خودروهای بیست سال پیش دنیا را با کیفیت پایین به اسم خودرو تولید و به مردم غالب می کنند.اگر
جای دست اندرکاران صنعت کشور بودم با دیدن خودروهای
اینچنینی خجالت می کشیدم!!
امید: 1395/9/1013:27:18،
8
3
یکجا نوشته بود که اگر با اخرین سرعت یعنی همون 431 بره باک ماشین کاملا پر باشه ظرف 9 دقیقه کاملا باک ماشین خالی میشه
پویا: 1395/9/1013:31:54،
3
3
مبارک اون که سوار میشه چشم حسودش کور
امیرمحمد: 1395/9/1014:03:01،
8
3
بنده دیگه هیچ صحبتی ندارم والان میرم سرم را میزارم ومیمیرم دوستان باذکر یک فاتحه روح مرا شاد کنید
مهدی: 1395/9/1016:05:58،
6
13
جالبه!!!!
میریم مشخصات گوشی بخونیم میبینیم ملت به جون هم پریدن سر دفاع از اپل و سامسونگ و نوکیا و ال جی و ....
میایم یه مطلب درباره ماشین بخونیم باز میبینیم ملت پریدن به جون هم و یکی از خودروهای آلمانی تعریف میکنه و بقیه رو میکوبه ، یکی از آمریکایی ، یکی از ایتالیایی و یکی از شرقی ها!!
یعنی خود نماینده های کارخونه ها هم اینطوری از محصولاتشون دفاع نمیکنن که ما براشون توی سر و کله هم میزنیم!!
داداش من!!
نه اون کارخونه ها تو تعریف کنی ازشون ، به اوجج میرسن ، نه تو سر بقیه زدن ، ارزش اونا رو کم میکنه!!
بهتره اگه حرفی داری ، منطقی ، علمی و مفید باشه ، نه تعصب روی یه اسم و یه سازنده!!
همچین از یه محصول دفاع میکنیم انگار بابای ما صاحب ۵۱٪ سهام اون کارخونه س!!!
یا لااقل نظر مسخره ت رو بده و برو دیگه!اینقد کشش نده!!
حسین: 1395/9/1017:17:53،
16
7
تشویق مردم به پول ندادن به زباله های چینی و فرانسوی و هندی و اسباب بازی های کره ای بعنوان ماشین خارجی خوب !!! کاملا علمی و فنی و منطقی و مفید و .... است
پاسخ حسین : 1395/9/1022:40:53،
5
3
من با 25 میلیون چه انتخابی بین خودروهای ژاپنی و آلمانی دارم؟؟؟؟؟من آرزوم خرید جک یا برلیانسه، البته تقصیر من نیست چون من یک کارگرم و این پس انداز ده ساله من هست.
مقام مسول: 1395/9/1020:25:20،
3
3
بد نیست اینم بخرم
ههدی: 1395/9/1021:02:57،
4
4
جنس چینی رو همه میدونن آشغاله و کسی حرفی از جنس چینی نزد!!
در خصوص هندی هم که اصاَ این وسطا بحثی نشده!!
میمونه فرانسه و کره که همون هم شما هیچ بحث علمی و فنی نکردید!!
توی این مملکت این من و شما نیستیم که مشخص کنیم چی سوار شیم!!
این دولته که تصمیم میگیره یهوه بره سمت پژو یا بره سمت رنو!!
این دولته که تصمیم میگیره بنز وارد بشه یا نشه!!
این دولته که تصمیم میگیره ماشین آمریکایی و ایتالیایی وارد بشه یا نشه!!
یا ماشین های کره ای بشن ماشین های لوکس قشر مرفه!!
مردم ما نیگاه میکنن به جیبشون و همین آشغالهایی که ایران خودرو و سایپا تولید میکنن رو میخرن و سوار میشن!!
فکر کردی الآن زیر پست بوگاتی اومدی از بنز و تویوتا میگی ، مردم فردا نمیرن بوگاتی بخرن!!؟؟
نه دادا!!
فردا همه میرن وام ۲۵ میلیونی میگیرن یه بوگاتی ۱۶ سیلندر بخرن!!!
تتلو: 1395/9/1100:38:10،
2
2
خیلی دوست دارم بدونم اگه این آلمانی ها وفرانسوی ها تحریم بودن و تورم 40 درصد بود و وام های کلان از هم نمیگرفتنو 37 سال تحریم نبودنو 50 سال نفتشونو بالا نمیکیشیدن بازم عرضه ساخت همچین چیزیو داشتن.
حسین: 1395/9/1110:44:22،
3
2
آلمان و مخصوصا ژاپن بمب اتم زده بعد از جنگ جهانی دوم به تلی از خاکستر تبدیل شدند ، وخیلی خیلی خیلی بد تر از ما بود وضعشون ، ولی با اراده و تعصب و میهن پرستی دوباره هردو به بزرگترین ابر قدرت های صنعتی تبدیل شدند و در حال حاضر بهترین خودروهای جهان رو تولید میکنند .
عماد: 1395/9/1111:04:56،
2
2
الحق که راس میگی

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا