کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تلاش امارات برای لغو هر چه سریع‌تر تحریم‌ها علیه ایران


کد خبر : ۳۰۷۴جمعه، ۲۷ دی ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۱:۵۱۶۳۶۴ بازدید

امارات متحده عربی اعلام کرد که این کشور در مسیر بازسازی اقتصادی قرار دارد بعد از آن‌که بحران شدید بدهی و کاهش قیمت مسکن را تجربه کرد.

امارات متحده عربی اعلام کرد که این کشور در مسیر بازسازی اقتصادی قرار دارد بعد از آن‌که بحران شدید بدهی و کاهش قیمت مسکن را تجربه کرد.

به گزارش ایسنا امارات که در جهت کاهش تحریم‌های بین المللی اقتصادی علیه ایران تلاش می‌کند بتواند از این بابت منتفع شود تمایل زیادی به جذب سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی دارد و هر گونه وجود ریسک در بخش مسکن و دیگر حوزه‌های اقتصادی این کشور به ویژه در دوبی را تکذیب می کند.

معاون تجارت وزارت اقتصاد امارات در این باره به یورو نیوز گفت: امارات یکی از بازارهای جذاب برای سرمایه‌گذاری مستقیم خارخی است و اگر شما به امارات نگاه کنید متوجه می‌شود که این کشور یکی از 10 کشوری خواهد بود که در سال‌های 2014 و 2015 برای سرمایه‌گذاری جذاب خواهد بود.

عبدالله الصالح این اظهارات را بر پایه گزارش اخیر آنکتاد (کنفرانس تجارت و توسعه ملل متحد) اعلام کرد.

همچنین گفته می‌شود که از 20 ژانویه بخشی از تحریم‌های غرب علیه ایران لغو می‌شود. در همین حال شیخ محمد بن رشید آل مکتوم حاکم دوبی نیز از لغو تحریم ها علیه ایران حمایت کرد و گفت: همه با این کار سود می‌کنند.

حجم تجارت بین ایران و امارات بعد از تشدید تحریم‌ها به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

معاون تجارت وزارت اقتصاد امارات در این باره گفت: ایران یکی از بزرگترین شرکای تجاری امارات است آن ها همسایه ما هستند و هر گونه ثباتی در منطقه چه در ایران و چه در سایر کشورها نه فقط به اقتصاد امارات بلکه به اقتصاد جهان کمک خواهد کرد و ثبات در این منطقه باعث رشد منطقه و جهان خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها