کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

در صورت ضرورت فروش آرم ترافیک روزانه و هفتگی متوقف خواهد شد


کد خبر : ۳۰۷۳۷شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۳:۴۰۲۱۹ بازدید

معاون شهردار تهران ضمن اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی طرح زوج وفرد تا ساعت ۱۹ شب اجرا خواهد شد گفت:در صورت تصویب کمیته اضطرار آلودگی ...

معاون شهردار تهران ضمن اعلام اینکه تا اطلاع ثانوی طرح زوج وفرد تا ساعت ۱۹ شب اجرا خواهد شد گفت:در صورت تصویب کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران فروش آرم طرح ترافیک روزانه را متوقف می شود.

به گزارش مهر، مازیار حسینی با اشاره به پدیده وارونگی هوا در پاییز و زمستان گفت: افزایش ساعت زوج وفرد تا ۱۹ تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا است و با توجه به برودت و آلودگی هوای تهران این تصمیم برای کنترل آلودگی هوا مفید است.

حسینی با اشاره به فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی در زمستان امسال گفت: فروش آرم طرح ترافیک روزانه و هفتگی بر اساس ضرورت و بر اساس نیاز شهروندان انجام خواهد شد، اما شهرداری تهران تابع مصوبات کمیته اضطرار است و در صورت تصویب این تصمیم ،فروش آرم طرح ترافیک روزانه را متوقف خواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه اواخر آذر و اوایل دی ماه پدیده وارونگی هوا افزایش پیدا می کند،گفت: طبق تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوا برای کنترل وارونگی هوا در روزهای آینده افزایش ساعت طرح زوج وفرد تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت و احتمالا این تصمیم حداقل تا پایان دی ماه ادامه پیدا کند.

به گفته معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران، خودروها سهم عمده ای در افزایش آلودگی هوای تهران داشته و مسلما با جلوگیری وکنترل انباشت آلاینده ها درشهر می توان به سمت هوای پاکیزه تر گام برداشت . حسینی در ادامه با تاکید بر اینکه این سبک محدودیت ها در کشورهای پیشرفته نیز اعمال می شوند،گفت :حجم خودروهایی شخصی بیشتر از ظرفیت معابر و خیابان های شهر تهران است و به همین دلیل اعمال محدودیت برای تردد خودروها در شهر تهران ضروری است.

وی با تشریح اقدامات لازم برای کنترل آلودگی هوای تهران گفت :استفاده از سوخت پاک ،خروج خودروهای فرسوده از سیستم حمل ونقل ،ساخت و افزایش ساخت خودروهایی با کیفیت واستاندارد،حذف موتور سیکلت های فرسوده و استفاده از موتور سیکلت برقی به همراه توسعه حمل ونقل عمومی می تواند در دراز مدت بر هوای شهر تهران تاثیر گذار باشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها