کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نحوه اجرای طرح ترافیک تهران در روز چهارشنبه 3 آذرماه


کد خبر : ۳۰۵۶۸سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴:۰۸۲۴۲۶ بازدید

جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در روز چهارشنبه نیز همچنان طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد تا ساعت ...

سرهنگ حسن عابدی، درباره نحوه اجرای طرح ترافیک و زوج و فرد در روز چهارشنبه گفت: با توجه به مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوا تهران در شرایط اضطرار همچنان طرح ترافیک در محدوده زوج و فرد اجرا شده تا ساعت ۱۹ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که این وضعیت در روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت، افزود: تاکنون درباره چگونگی اجرای این طرح در روز پنج‌شنبه تصمیم جدیدی گرفته نشده و باید منتظر نظر مسئولان استان تهران بود.

وی با بیان این که طرح ترافیک از ساعت ۶:۳۰ صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۹ در محدوده زوج و فرد ادامه خواهد داشت، خاطرنشان کرد: خودروهای فاقد مجوز طرح ترافیک که در این ساعات وارد محدوده طرح زوج و فرد شوند، توسط دوربین‌ها و همچنین ماموران پلیس راهور جریمه خواهند شد.

عابدی اضافه کرد: در طرح برخورد با مخدوش کردن پلاک و پوشاندن پلاک نیز ماموران پلیس عوامل راهور با حضور در مبادی ورودی طرح زوج و فرد نسبت به توقیف، فک پلاک و تشکیل پرونده برای رانندگانی که اقدام به مخدوش کردن با پوشاندن پلاک خود کنند، اقدام خواهند کرد.

جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ افزود: محدوده طرح زوج و فرد از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه‌های نواب و چمران محدود می‌شود.

عابدی از شهروندان خواست که برای تردد در سطح شهر از وسایل ناوگان حمل و نقل عمومی همچون مترو و اتوبوس استفاده کرده و تا جایی که ممکن است از رانندگی با خودروی شخصی به ویژه خودروهای تک‌سرنشین خودداری کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها