کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کدام گوشی را انتخاب کنیم/ گوگل پیکسل XL یا ال‌جی V20؟


کد خبر : ۳۰۵۵۶سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۳:۴۷۲۳۶۹ بازدید

زمانی که پای انتخاب یک گوشی از بین پرچمداران به میان آید، انتخاب سخت می‌شود. اکثر کاربران معیارهایی را ملاک قرار داده و انتخاب خود را ...
کدام گوشی را انتخاب کنیم/ گوگل پیکسل XL یا ال‌جی V20؟کدام گوشی را انتخاب کنیم/ گوگل پیکسل XL یا ال‌جی V20؟

زمانی که پای انتخاب یک گوشی از بین پرچمداران به میان آید، انتخاب سخت می‌شود. اکثر کاربران معیارهایی را ملاک قرار داده و انتخاب خود را از روی آن انجام می دهند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فرصت‌امروز، ال جی و گوگل دو گوشی ساز بزرگ جهان هستند که هرکدام به تازگی پرچمداران خود را معرفی کرده اند.  هر دو گوشی تنها چند ماه  است که معرفی شده اند و حالا مقایسه گوشی های مورد نظر خالی از لطف نیست مخصوصا برای افرادی که قصد دارند یکی از این دو گوشی را از بازار خریداری کنند. گوشی V20ساخت ال جی و گوشی پیکسل XL محصولی از شرکت گوگل است که سخت افزار آن توسط کمپانی اچ تی سی ساخته می شود.

ال جی گوشی v20 را با تغییراتی نسبت به v10 روانه بازار کرده و گوشی پیکسل XL برادر بزرگ تر پیکسل است. هر دو گوشی از شبکه های 4G یا همان LTE بهره می برند. گوشی v20 در دو نسخه تک سیم کارت و دو سیم کارت تولید شده ولی پیکسل دارای نسخه تک سیم است.

وگل پیکسل XL یا ال‌جی V20

وزن  v20 ، 174 گرم و وزن پیکسلXL 168گرم است که هر دو تا حدودی هم وزن هستند. ال جی v20 بدنه ای آلومینیومی با استاندارد نظامی و آنتی شوک دارد که خیال کاربران را از نظر بدنه راحت می کند ولی ضد آب نیست. در عوض گوشی پیکسل  XL  نیز بدنه آلومینیومی با استاندارد ip53 ضد رطوبت و ضد گرد و غبار است. گوشی v20 کمی بلندتر، پهن تر و البته نازک تر است که آنقدرها به چشم نمی آید.

v20  دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی، با نمایش 16 میلیون رنگ با رزولیشن 2560×1440 پیکسل و تراکم پیکسلی 513 است که تنها 2 اینچ از صفحه نمایش پیکسل بزرگ تر است. صفحه نمایش XL با همان رزولیشن ولی با تراکم 435 پیکسل بر اینچ است. گوشی v20 دارای صفحه نمایش دوم است که کاربر را بدون روشن کردن صفحه نمایش اصلی از وضعیت گوشی مطلع می کند.

هر دو دارای پردازنده مرکزی و چیپ ست مشابه هستند. دارای 4 گیگابایت رم که از عهده کارهای روزانه کاربران از قبیل بازی، اجرای انواع نرم افزارها، فیلمبرداری HD  و پردازش ها سنگین برمی آید.

گوشی v20 دارای حافظه داخلی 32 یا 64 گیگابایت است که در صورت نیاز به حافظه بیشتر می توان از کارت حافظه استفاده کرد. در پیکسل خبری از کارت حافظه نیست و تنها می توان این گوشی را با حافظه داخلی 32 یا 128 گیگابایت را می توان تهیه کرد.

وگل پیکسل XL یا ال‌جی V20

هر دو دارای اندروید نوقا یا همان اندروید 7 هستند. گوگل برای خریداران گوشی های اندرویدی پشتیبانی دو ساله اندروید و سه سال آپدیت امنیتی گوشی را تضمین کرده است. اگر به دنبال گوشی با سیستم عامل به روز هستید گوشی هایی با پشتیبانی گوگل را در اولویت قرار دهید.

v20 یک دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی دارد که می تواند عکس های با کیفیت را با کمک فناوری لرزشگیر خودکار و فوکوس لیزری ثبت کند و دوربین سلفی آن نیز 5مگاپیکسلی است. دوربین سلفی پیکسل 8 مگاپیکسلی است و دوربین اصلی آن با کیفیت 12.3 مگاپیکسل و مجهز به 2 فلش led به رقابت با v20 آمده است. متاسفانه خبری از لرزشگیر تصویر در این محصول نیست ولی دوربین دوم سلفی 8 مگاپیکسلی شاید دل کاربران سلفی انداز را به دست آورد.

هر دو دارای سنسور اثر انگشت هستند که این سنسور در پشت بدنه گوشی قرار دارد.

هر دو از نظر ارتباطی دارای GPS بلوتوث، قطب نما، حسگر مجاورت، ژیروسکوپ و کابل usb type c و دارای شارژر سریع هستند ولی همچنان فناوری شارژ بی سیم به این دو گوشی  نرسیده است و کاربران باید با آداپتور به شارژ باتری اقدام کنند. باتری هر دو غیر قابل تعویض توسط کاربر است. v20  باتری 3200 میلی آمپری و پیکسل XL باتری 3450 میلی آمپری دارد که باتری پیکسل کمی قدرتمند تر است.

رنگ های موجود در بازار برای گوشی v20 تیتان، نقره ای و صورتی و برای پیکسل XL هم رنگ های مشکی مات، نقره ای و آبی روشن است.

وگل پیکسل XL یا ال‌جی V20

نتیجه‌گیری

اگر هر دو تلفن همراه در یک رنج قیمت وارد بازار شوند، هر دو گوشی می توانند برای پرچمداران شرکت های دیگر رقیب سرسختی باشند. برای آن دسته از کاربران که به دنبال یک تلفن هوشمند با بدنه مقاوم صفحه نمایش بزرگ و دوربینی عالی هستند پیشنهاد ما v20  ال جی است. آن دسته از کاربرانی هم که به دنبال اصالت، باتری قدرتمند و به روزرسانی های منظم و یک دوربین سلفی خوب هستند می توانند روی گوشی پیکسل حساب ویژه ای باز کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها