کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ اجاره نصب دکل موبایل روی پشت‌بام


کد خبر : ۳۰۵۵چهارشنبه، ۲۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۰:۱۲۸۹۱۵ بازدید

قیمت معمول اجاره یک دکل تلفن همراه در منطقه عادی تهران سالیانه 20 تا 30 میلیون تومان است. یک آنتن در میدان ونک ماهیانه حدود 16 میلیون تومان، آنتن دیگری در تقاطع خیابان جردن و مدرس ماهیانه 20 میلیون تومان اجاره دارد.

دو نوع دکل تلفن همراه در شهرها وجود دارد؛ نوع اول، دکل‌هایی است که روی زمین و در خیابان‌ها نصب می‌شوند و به دور آنها فنس کشیده شده است.

نوع دوم؛ دکل‌هایی است که روی پشت بام ساختمان‌ها نصب می‌شوند و اپراتورهای تلفن همراه بابت نصب این دکل‌ها به مالک ساختمان اجاره پرداخت می‌کنند.قیمت اجاره پشت بام ساختمان برای نصب دکل موبایل بسته به شهر و منطقه در شهر متفاوت است، این رقم در شهرستان‌ها از ماهیانه 200 هزار تومان آغاز می‌شود و در شهرهای بزرگ به ماهیانه 2.5 میلیون تومان (سالانه 30 میلیون تومان) می‌رسد.

قیمت معمول اجاره یک دکل تلفن همراه در منطقه عادی تهران سالیانه 20 تا 30 میلیون تومان است.

این رقم در مناطق خاص از جمله مناطقی که موقعیت مطلوبی از نظر شبکه دارد یا مناطقی که ساکنان برای نصب دکل ممانعت می‌کنند مانند گیشا و یوسف آباد، افزایش می‌یابد. برای مثال؛ یک آنتن در محدوده خاصی از میدان ونک سالیانه 200 میلیون تومان (ماهیانه حدود 16 میلیون تومان) اجاره دارد. آنتن دیگری در تقاطع خیابان جردن و مدرس ماهیانه حدود 20 میلیون تومان اجاره دارد.

برای اجاره آنتن دیگری در میدان توحید، مبلغ سالیانه حدود 500 میلیون تومان پیشنهاد شده است.اکنون در دنیا رسم معمول این است که در برج‌های بلند، آنتن را در دیوارها جاسازی می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها