کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

واژگونی مرگبار خودرو کامیونت در بزرگراه شهید فهمیده


کد خبر : ۳۰۵۲۳سه شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶:۰۹۷۰۶ بازدید

واژگونی یک دستگاه خودرو کامیونت در بزرگراه شهید فهمیده مرگ راننده این خودرو را در پی داشت.

واژگونی یک دستگاه خودرو کامیونت

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه واژگونی یک دستگاه خودرو کامیونت در حاشیه بزرگراه شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 20 به همراه گروه امداد و نجات 8 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، صبح روز گذشته به بزرگراه شهید فهمیده، حوالی تقاطع بزرگراه آزادگان اعزام شدند.

علیرضا کاظمی افسر آماده منطقه یک عملیات در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو کامیونت پس از انحراف از مسیر اصلی در فضای سبز حاشیه بزرگراه به صورت نیمه واژگون قرار گرفته و راننده این خودرو داخل اتاقک خودرو گرفتار شده بود.

واژگونی یک دستگاه خودرو کامیونت

وی افزود: نیروهای عملیاتی بی درنگ پس از نصب علائم هشدار دهنده و قطع جریان برق کامیونت به منظور ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از تجهیزات ویژه نجات عملیات رهاسازی راننده جوان را آغاز کردند.

این افسر آماده تصریح کرد: آتش نشانان با تلاش فراوان راننده خودرو کامیونت را از میان اتاقک خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس حاضر در محل دادند که متأسفانه پس از معاینات اولیه مشخص شد راننده جوان بر اثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده است.

کاظمی در پایان خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی خودرو کامیونت را با استفاده از جرثقیل به حالت اولیه بازگرداندند و پس از تحویل محل حادثه به کارشناسان پلیس راهور برای بررسی علت، مأموریت خود را به پایان رساندند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها