کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رسانه‌های کره‌ داستان واقعی ازدواج بازیگر ایرانی با خواننده هموطنشان را فاش کردند


کد خبر : ۳۰۴۵۳یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۵:۱۸۱۶۸۲ بازدید

یکی از بازیگران برنامه‌های طنز تلویزیون خودمان که مدعی شده بود با یک ستاره نامدار کره‌ای ازدواج کرده است، در مواجهه با پیگیری رسانه‌های ...

یکی از بازیگران برنامه‌های طنز تلویزیون خودمان که مدعی شده بود با یک ستاره نامدار کره‌ای ازدواج کرده است، در مواجهه با پیگیری رسانه‌های کره‌جنوبی ناچار شد ادعای خود را پس بگیرد و به واقعیت اعتراف کند.

هفته گذشته خبر ازدواج حامد تهرانی، بازیگر مجموعه «شکرآباد» با «آ او آ مینا » خواننده سرشناس کره‌ای در حالی در برخی رسانه‌های ایران منتشر شد که رسانه‌های معتبر کره‌جنوبی از انتشار این خبر ابراز شگفتی کرده‌اند. خبرگزاری یونهاپ در تلاش برای یافتن واقعیت سراغ تهرانی رفت و او که پیش‌تر تصویر امضای کئون مینا را در صفحه شخصی خود در فضای مجازی قرار داده بود، تمام خبرها را تکذیب کرد.

بازیگر نه‌چندان سرشناس ایرانی در این‌باره به خبرنگار یونهاپ گفت: خودم هم با دیدن خبرها شگفت‌زده شدم. نمی‌دانم این خبرها از کجا آمده و از همه هواداران مینا در ایران و کره عذر می‌خواهم. این در حالی است که ستاره ۲۳ساله گروه موسیقی AOA هیچ واکنشی به خبرها نشان نداده و در عوض، شرکت اف‌ان‌سی اینترتینمنت به‌عنوان مدیر برنامه‌های این گروه در بیانیه خود چنین آورده است: ما همه گزارش‌ها را به‌شدت تکذیب و اعلام می‌کنیم اصلا آن بازیگر ایرانی را نمی‌شناسیم.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها