کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید دستگاه کارت‌خوان در ایران آغاز شد


کد خبر : ۳۰۲۸۳سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۵:۴۲۲۳۵۷ بازدید

یک شرکت داخلی با اتکای به توانمندی مهندسان ایرانی موفق به ساخت دستگاه کارت خوان شد.

شاهین جوانمردی، مدیرعامل ارونتک گفت : در مرحله نخست سالانه 250 هزار دستگاه پایانه فروش تولید خواهد شد ضمن اینکه اشتغال مستقیم 100نفر و صرفه جویی دو و نیم تا سه میلیون دلاری از دیگر دستاوردهای راه اندازی این خط تولید است.

وی افزود :در مرحله دوم خط تولید این کارخانه پیش بینی شده است تا 40 درصدی قطعات و ملزومات مورد نیاز پایانه های فروش تولید شود و در این مرحله مونتاژ به حداقل خواهد رسد و قطعات در داخل کشور تولید خواهد شد.

جوانمردی خطرنشان کرد : در مرحله دوم ضمن صرفه جویی ارزی هشت میلیون دلاری زمینه برای اشتغال 200 نیروی متخصص در این بخش فراهم می شود.

مدیرعامل ارونتک به خبرنگار صدا و سیما گفت : در مرحله اول این واحد تولیدی پایانه های فروش، کیوسک، ابزارهای پرداخت خرد، خودپردازهای غیر نقد و پایانه های کارتخوان unattended تولید خواهد شد و در مراحل بعدی ، محصولاتی همچون set - top box و ... را تولید خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه برای هر یک از محصولاتمان شریک خارجی خواهیم کرد ، اظهار داشت : در مرحله نخست که تولید ابزارهای پرداخت الکترونیکی است، شریک تجاری ما شرکت castles (کسلز) است و تا به امروز نمایندگی انحصاری این شرکت را برای فروش داشته ایم اما در حال حاضر مدل همکاری را تغییر داده ایم، یعنی علاوه بر فروش کالاهای castles، با تحویل قطعات skd و در فازهای بعدی ckd، تولید را در ایران انجام می دهیم.

جوانمردی گفت : یکی از مباحث مهم در فروش، انطباق محصول با سلایق مشتری است؛ همان طوری که بسیاری از دستگاه‌های کارتخوان فعلی با سلیقه مشتری ایرانی همخوانی ندارد. بنابراین در این همکاری مشترک، ظاهر و طراحی دستگاه‌ را ما مشخص می‌کنیم و طراحی برد و گرفتن استانداردها را شریک تایوانی ما انجام می‌دهد.

جوانمردی خاطرنشان کرد : در شرایط تحریم به‌هیچ وجه امکان کسب استانداردهای امنیتی مورد نیاز برای دستگاه‌های تولید شده در حوزه پرداخت از شرکت‌های بین‌المللی صادرکننده گواهینامه‌ها از سوی شرکتهای ایرانی وجود نداشت که این محدودیت هم اکنون برطرف شده است .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها