کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی از گوشی هوشمند جدید HTC BOLT


کد خبر : ۳۰۱۹۵یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۴۷۲۸۲۴ بازدید

سرانجام بعد از حرف و حدیث های بسیار گوشی HTC Bolt رونمایی شد که تفاوت کمی از نظر سخت افزار نسبت HTC 10 دارد.

سرانجام بعد از حرف  و حدیث های بسیار گوشی HTC Bolt رونمایی شد که تفاوت کمی از نظر سخت افزار نسبت HTC 10 دارد.

گوشی HTC Bolt

گوشی HTC Bolt از پردازنده 8هسته ای Snapdragon 810 با فرکانس پردازشی ۲گیگاهرتز بهره گرفته که در کنار این پردازنده پرقدرت، یک حافظه رم ۳ گیگابایتی وجود دارد که وظیفه سرعت دهی به فرامین این گوشی را بر عهده دارد. برای حافظه داخلی این گوشی، حجم ۳۲گیگابایت در نظر گرفته شده است که البته این حافظه از طریق درگاه کارت حافظه قابل ارتقا است.

این کمپانی برای صدای این گوشی، سیستم Hi-Res audio، سه میکروفون که نویز های اضافی را حذف می کند و HTC BoomSound® Adaptive Audio  را در نظر گرفته است. این گوشی مانند آیفون نسل ۷ از ورودی ۳.۵ میلیمتری پشتیبانی نمی کند و همچنین یک باتری ۳,۲۰۰ میلی آمپر ساعتی را در خود جای داده است که از سیستم Quick Charge 2. 0 توسط درگاه TYPE – C پشتیبانی می کند.

در پنل پشتی این گوشی، یک دوربین ۱۶مگاپیکسلی با توانایی فیلم برداری 4K قرار دارد که گشودگی دیافراگم f/2.0 دارد و mm29.3 عریض بودن لنز این گوشی هوشمند است. دوربین اصلی این گوشی از دو تکنولوژی Hi-res audio recording و OIS پشتیبانی می کند که تا میزان بسیار بالایی نشان دهنده قدرت دوربین این گوشی است و همچنین از عکاسی با فرمت RAW نیز پشتیبانی می کند.

تنها mm۸.۰۹  ظرافت این گوشی هوشمند است و طراحی یکسانی با HTC 10 دارد و همچنین مدل Bolt توانسته گواهینامه بین المللی IP57 را دریافت کند که نشان دهنده مقاوم بودن این گوشی در برابر آب، ذرات گرد و غبار و رطوبت است. سیستم عامل HTC Bolt، اندروید 7.0  (نوقا) است.

در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD قرار دارد که از نوع Super LCD 3 همراه با پوشش مستحکم Gorilla Glass 5  است و طراحی هوشمندانه D2.5 دارد.

همچنین در بالای این صفحه نمایش باکیفیت، یک لنز ۸ مگاپیکسلی برای برقراری تماس های ویدئویی قرار دارد که توانایی فیلمبرداری P1080  را دارد و در پایین صفحه نمایش نیز، Home Button  قرار دارد که سنسور اثر انگشت با سرعت پاسخگویی ۰.۲ ثانیه را در خود جای داده است.  این گوشی  هوشمند با قیمت 600دلار و در دو رنگ خاکستری و نقره ای روانه بازار خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها