کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

این‌بار یک Galaxy J5 سامسونگ در فرانسه منفجر شد


کد خبر : ۲۹۹۸۰سه شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۵:۵۴۲۶۰۴ بازدید

مشکلات ناشی از انفجار گلکسی‌های نوت 7 هنوز گریبان سامسونگ را گرفته است و از فرانسه خبر می‌رسد یک گوشی دیگر سامسونگ هم منفجر شده ...
این‌بار یک Galaxy J5 سامسونگ در فرانسه منفجر شداین‌بار یک Galaxy J5 سامسونگ در فرانسه منفجر شد

مشکلات ناشی از انفجار گلکسی‌های نوت 7 هنوز گریبان سامسونگ را گرفته است و از فرانسه خبر می‌رسد یک گوشی دیگر سامسونگ هم منفجر شده است، بر اساس گزارش‌ها این بار یک گلکسی J5 سامسونگ در فرانسه منفجر شده است.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از فارنت، فروش خوب گلکسی‌های اس ۷ و اس ۷ اج نوید سالی خوب را برای سامسونگ رقم زد، اما این سکه روی دیگری نیز داشت و این گونه که پیداست روزگار با سامسونگ سر ناسازگاری دارد چرا که این شرکت خوشنام کره‌ای با مشکلاتی دست و پنجه نرم‌ می‌کند که حتی خودش هم فکر این مشکلات را نمی‌کرد.

اگر حتی علاقه‌مند به اخبار صنعت موبایل نیستید باز هم به احتمال زیاد اخبار انفجار گلکسی‌های نوت ۷ سامسونگ به گوش شما رسیده است، این حوادث کار را به جایی کشاند که سامسونگ عطای گلکسی نوت ۷ را به لقایش بخشید و این گوشی را از چرخه تولید خارج کرد.

در این گیر و دار هنوز نفس سامسونگ جا نیامده بود که ماشین‌های لباسشویی سامسونگ هم مشکل ساز از آب درآمدند و خسارت‌هایی را برای کاربران ایجاد کردند، اگر  خبرهای فارنت را دنبال کرده باشید به احتمال زیاد خبر فراخوان سامسونگ این‌بار برای ۲.۸ میلیون دستگاه ماشین لباسشویی! را خوانده‌اید.

اکنون نیز وب‌سایت معتبر Cnet خبری منتشر کرده است که یک گلکسی J5 سامسونگ در دست یک خانم فرانسوی منفجر شده است. خانم Lamya Bouyirdane در این زمینه به خبرگذاری آسوشیتدپرس گفت وی به ناگاه متوجه حرارت زیاد گوشی خود شده است،‌ سپس نیز از گوشی دود خارج شده، این امر باعث شد تا این خانم فرانسوی گوشی را به زمین بیاندازد، در نهایت هم گوشی بر روی زمین آتش گرفته است. این امر باعث شد تا قاب پشتی گوشی کاملا بسوزد. بنا به ادعای این خانم، پسر وی پس از انفجار گوشی، این گوشی همراه را به دست گرفته است و در نتیجه بر اثر خطر احتمالی که جان آنها را تهدید می‌کرده، قصد دارد از سامسونگ شکایت کند.

سامسونگ هم پس از انتشار خبر انفجار گلکسی J5، سریعا بیانیه‌ای را صادر کرده است. در این بیانیه سامسونگ تاکید کرده که تا بررسی کامل این مدل گوشی گلکسی خود قادر به اظهار نظر دقیق و جامعی نیست. سامسونگ در ادامه متذکر شد که با تمامی کاربران گوشی‌های همراه هوشمند ساخت این شرکت برای پیدا کردن مشکل همکاری خواهد کرد. در نهایت هم سامسونگ تاکید کرد که مشکل انفجار باتری در گلکسی نوت ۷، تنها مربوط به این مدل گوشی بوده است.

انصافا باید گفت، به غیر از گلکسی نوت ۷، مشکلات حاد و خطرناکی از جانب گوشی‌های هوشمند سامسونگ کاربران را تهدید نکرده است، ذکر این نکته نیز لازم است که این خانم فرانسوی، گوشی خود را از اینترنت و تامین‌کننده‌های غیر رسمی خرید کرده است و با این حساب چه بسا که مشکل آتش گرفتن این گوشی اصلا ربطی به سامسونگ نداشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها