کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
بیمیتو

تکلیف سپرده گذاران در بانک آینده

کدخبر:۲۹۹۸یکشنبه، ۲۲ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۴:۰۰۴۷۵۲۲ بازدید

اقدام اخیر بانک مرکزی در حذف نام بانک های در شرف تاسیس در حالی انجام شده است که بانک آینده بنا بر این تعریف جدید از سوی بانک مرکزی نه هست و نه نیست !

 اخبار بانک : بانک مرکزی اخیرا نام شش موسسه اعتباری در شرف تاسیس و همچنین دو بانک در شرف تاسیس را از لیست موسسات و بانک های در شرف تاسیس حذف کرده است، این در حالی است که یک اشکال عمده در این تصمیم وجود دارد. 

بر این اساس بانک آینده چندی پیش از سوی شورای پول و اعتبار مجوز مشروطی برای بانک شدن دریافت کرده بود این در حالی است که بانک مرکزی که زیرمجموعه شورای پول و اعتبار محسوب می شود این تصمیم را نقض کرده است! نکته جالب تر اینکه بانک مرکزی یک رویه کاملا دو پهلو در باره بانک آینده که از ادغام دو موسسه مالی و اعتباری صالحین و پیشگامان و همچنین بانک لغو مجوز شده تات تاسیس شده درپیش گرفته است. بانک مرکزی در حالی نام بانک آینده را از جمع بانک های مجوز دار حذف کرده که هنوز این بانک عضو شبکه شتاب بانک مرکزی به حساب می آید! 

به عبارتی دیگر اگر چه معاونت نظارتی بانک مرکزی این بانک را هنوز به رسمیت نمی شناسد اما در بخش دیگری از بانک مرکزی یعنی اداره های پایا، ساتنا، شتاب و شاپرک هنوز آینده را بانک می دانند!می توان اینگونه متصور شد که تصمیم غیر مجاز بودن بانک ینده به قدری سریع صورت گرفته است که حتی سایر بخش های بانک مرکزی نیز از این تصمیم آگاهی نداشته و غافلگیر شده اند!بنابراین می توان گفت هم اکنون بانک آینده از نظر بانک مرکزی هم هست و هم نیست!

کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

saman: 1392/10/2211:01:32،
113
29
به دلیل بالاتر بودن بهره بعضی از این موسسات و گوش مالی آنها توسط بانک مرکزی والبته در این مورد هم مثل تمام این چند سال دودش تو چشم مرم.
امیر: 1392/10/2222:57:23،
48
34
اینها همش سیا بازیه. مگه با موسسه فرشتگان این کارو نکردن و همه رفتن پولاشونو از فرشتگان کشیدن بیرون بعد رواسای فرشتگان دیدن اوضاع پسه رفتن شیتیل دادن به رییس بانک مرکزی و اونم گفت فرشتگان مجوز داره.... گول نخورید مردم
رضا : 1392/10/2307:57:52،
36
38
الان بانک تجارت به سپرده های بیشتر از 50 میلیون 20% سود میده اینجوری بگم تمام بانکها دارن همینقدر سود میدن نه بانک آینده تنها،
به نظر شما بابک جون ربطی به بانک آینده نداشته؟؟؟؟؟!
س: 1392/10/2309:05:01،
56
59
من سالهاست 100 تومن تو بانك تات دارم هيچ مشكلي هم نداشتم .ضمنا انصاري بيدي نيست كه با اين بادها بلرزه
مسعود: 1392/10/2822:23:48،
100
41
آقا اینا همش بازی من خودم کارمند بانک آیندم چطور بانک آینده مجوز نداره ولی حواله های پایا و ساتنا و شاپرک بانک و خودش تسویه می کنه واقعیت اینه که سرعت رشد بانک آینده خیلی خیلی زیاد بود بانک های دیگه فشار آوردن ترسیدن
محمد راستین: 1392/12/1920:20:32،
45
81
وقتی بانک مرکزی میگه بانک اینده مورد تایید ما نیست و سپرده گذاری نکنید چرا مردم باید سپرده گذاری کنند و دودش به چشمشون بره.من قبلا تو این بانک سپرده زیادی داشتم حتی باورم باعث شد سرمایه زیادی در پذیره نویسی بانک اینده بذارم ولی اخیرا متوجه شدم بانک در حال فروش اموالش و واریز مبالغ هنگفت به حساب سهامداران اتی و تات و صالحین است بدون اینکه توجهی به پذیره نویسان بشه از موقعی که ادغام شده بی در و پیکر شده و بی عدالتی بیداد میکنه.
م: 1393/5/2021:56:55،
38
45
سلام بانک اینده بهترین بانک تنها بانکی که به دولت هیچ وابستگی نداره
احسان: 1393/12/1921:58:22،
14
14
با سلام اینها چشم دیدن بانک اینده را ندارد و سیاست دولت هست که پولها را به بانکهای دولتی خودش ببرد و پولها را در بانکهای دولتی بلوکه کنه تا مردم را مهارکند و از این طرف بگوید تورم 15درصد و حقوق کارمندان را 15درصد بیشتر نکنه در صورتی که تورم واقعی بیشتره
رضا : 1392/10/2211:06:15،
80
59
من که رفتم پولم رو از این بانک خارج کردم!وقتی یه بانک به همین راحتی مجوز میگیره از این راحت تر هم لغو میشه حتما از ای راحت تر هم ورشکست میشه و از این راحت تر هم همه میگن به ما چه ما که گفته بودیم!!!!
وقتی رفتم بانک طرف می گفت ما عضو شتاب هستیم این حرف ها شایعه هست!!!
كمبوجيه: 1392/10/2213:46:09،
55
44
هزاران نفر مثل شما اگر دريك زمان پولشونو از بانك خارج كنند بانك ورشكست ميشه.چرا شوراي پول و بانك مركزي اينگونه متضاد عمل ميكنند؟خسارت به كساني كه ضرر مي كنند را بايستي يكي از اين دو پرداخت كنند.
المان: 1392/10/2214:43:26،
50
38
بهترین کار ممکن رو کردی ریسک نکن اونم با سرمایه ونون زن و بچه ات
المان: 1392/10/2214:49:59،
40
61
آقای محترم بانک مرکزی نگفته به کوتاه مدت 22درصد سودبدن گفته 7درصد !!!شما بانک سالم ومعتبر میخای برو پاسارگاد ببین پاشون رو از حدمقررات فراتر میذارن تو این بانک سپرده گذاشتم 2درصدکمتره ولی راحت سودم رو میگیرم اونم با چه احترام و ادبی
حمید: 1392/10/2215:32:33،
90
69
من رفتم بانک آینده پولمو بردارم با هزار مصیبت پولمو گرفتم میگفتن پول نداریم و یه کم یشو میدادن ولی با داد بی داد موفق شدم وضع شان خیلی بده
ایمان: 1393/10/2210:57:38،
18
25
واقعا" همینطوره ریسک کردن نداره دوستان مراقب باشید ... برین سپرده ها تون رو بکشید بیرون از بانک آینده .....
دریا: 1392/10/2211:07:23،
71
36
رییس بانک مرکزی تصمیماتش بیشتر به دو دولت قبل شبیه. نکنه نفوذی م.ا.ن باشه. هر روز یه چیز میگه که همه چیز رو بدتر میکنه. روحانی عزلش کن. سابقه اش هم در بانک ملی که خوب نبود. چی داره که شده رییس بانک مرکزی؟
سیامک: 1392/10/2211:13:08،
79
62
یکی بیاد این بانک مرکزی رو از برق بکشه بیرون هر روز یک تصمیم میگیره معلوم نیست واقعا ریس دنبال چی میگرده.
زحمتکش: 1392/10/2211:22:02،
75
41
فرض کنید فردا "بانک ایران زمین" یا مثلا "بانک گردشگری" ورشکست بشن؛ فکر کردید بانک مرکزی به اون بانک ورشکسته کمک میکنه؟؟!!
"بانک مرکزی یه بیانیه میذاره روی سایتش که این بانکها فقط تحت نظارت ما بودن و تحت حمایت ما نبودن و چون مشتریان این بانکها به نوعی جزء سهامداران بانک مذکور بوده اند لذا مسئولیت سپرده گذاری بعهده خودشان میباشد و ...."
بازنشسته: 1392/10/2211:35:09،
58
38
یعنی به همین راحتی پول ما رو میخورن؟!!!!
سعید: 1392/10/2211:25:01،
72
39
مگر میشه انصاری (مالک اصلی بانک آینده، بازار مبل یافت آباد و بازار موبایل و مشهد مال (در حال ساخت در مشهد با مساحت 500 هزار متر مربع) و تات مال (با مساحت بیش از یک میلیون مترمربع در انتهای منطقه 22) کوتاه بیاد!! نمی دونم چرا هر چه تحریمها بیشتر میشه این آقا پولدار تر میشه؟!
راستی مشهد مال و تات مال رو دیدید؟!
یکی: 1392/10/2211:26:07،
58
43
بانک مرکزی حتی تاریخ هم تعیین نمیکنه که از این تاریخ به بعد فلان بانک اعتبار ندارد بابا یه مغازه کوچیک بزنی یه ماه درگیر کارهای جواز کسبی حالا چطور یه بانک تاسیس میشه بعد میگن مورد تایید نیست خوب راحت بگید حق وحسابتونودیر واریز نکردن
افشین: 1392/10/2212:01:31،
52
61
آهای مردم پولا تون و از بانکها یگیرید بزارید تو بالشاتون با این وضعیت که اقتصاد کشور صاحب و متولی نداره جاش زیر سر تون امن تره. فقط یه مشکل هست چون پول ایران خیلی بی ارزشه خونه هاتون پر بالش می شه.
آب را گل آلود کنیم : 1392/10/2212:25:42،
51
22
آب را گل بکنیم شاید آنجا شاید اینجا پولی هست انرا هاپولی بکنیم
آب را گل بکنیم تا به جای نفت انرا غالب بکنیم
آب را گل بکنیم تاکه شاید سفره ی رنگینی رو آلوده کنیم
آب را گل بکنیم تا که شاید صیدی اسان ز انبار خزانه بکنیم
آب را گل بکنیم تا نفس ماهیان را بیشتر از پیش تنگ کنیم
آب را گل بکنیم تانگوین فقط اسمان را آلوده کردیم ...
شاهین از تهران: 1392/10/2212:52:02،
40
73
بانک آینده منحل میشه. تبدیل میشه به بانک فردا.
جغتای: 1392/10/2212:53:01،
51
29
امروز چهره بورسی ها جالب خواهد بود.بعدا فروشندگان مسکن و دلار که شروع افزایش اوناس!اقتصاد ایران مثل ملخ های مهاجم مزارع اند که هرروز پدر یه مزرعه داری رو درمیارن.
امين: 1392/10/2221:49:59،
53
24
واقعا كه مثال جالبي زدي خوشم اومد
hg: 1392/10/2214:20:04،
37
32
اقا جواد در زمان قدیم مردم برای در امان ماندن سرمایه خود از دست سارقان ان را در یک مکان دفن میکردن . الان همان حالت شده پولت را میگذاری بانک ولی میبینی که امنیت نداره پس بهتره بگذاری تو خونت یا پول خشک یا دلار یا طلا یا سکه و نگران هیچ چیز هم نباش همین کاری که مردم ما کردن .والان تمام بانک ها ورشکست شدن .
گرگان: 1392/10/2215:30:12،
116
35
دوستان ،‌سپرده ها را برنداريد ، بانك مركزي فهميد اگه اينكار بكنه ،‌ اوضاع خراب ميشه ،‌خودش گفت كه اشتباه كردم
چوکنده: 1393/2/1018:06:59،
30
107
بنظرم بانک اینده بانک نیستش بایدورشکست بشه بانکی که با ابروی پرسنلش بازی میکنه ونعدیل میکنه بانک نیستش بلکه یه دکه هستش باید لغوبشه مجوزش خیلی هم نمک نریز بچه گرگان
رضا از ماهشهر - بعثت: 1392/10/2219:43:37،
47
37
با خارج كردن پولها از بانكها خودمان اوضاع را بدتر ميكنيم و دودش به چشم خودمان ميرود .
وحید: 1392/10/2219:50:28،
38
50
درودبر بانک سپه با 90 سال سابقه
اخه ادم گول ظاهرو نمیخوره قدمتو بچسب فقط به ساختمانهایی که داره نگاه کن مثل این بانکهای جدید اجاره ای نیست
ضد ربا: 1392/10/2300:12:18،
37
41
آخه آدم به هرچی قدیمیتر بودن "رباخوار" افتخار میکنه؟!
لعنت خدا به شر شیطون و تمام "رباخواران" از اولی شون سپه گرفته تا اونی که فرداپس فردا قرار دکه"رباخواری"شو باز کنه!!!
حالا خواه بامجوز یا بی مجوز!!!
زنجانی: 1392/12/920:10:08،
35
30
مگه بابی جون جندسالشه ، جدیدیها پولدارترند ، از چه راهی؟ کاری نداشته باش.
زری: 1392/10/2221:01:51،
44
36
من امروز رفتم پولم رادربیارم همه چیز راانکار کردند.باچه مکافاتی پولم رادر اوردم بعد هم دوساعت ونیم انتظار چک بین بانکی دادند.
محمد: 1392/11/1623:34:09،
80
37
کار خوبی کردی اینها حق کسانی را که در پذیره نویسی اینده شرکت کردند دارند پایمال میکنند مدام شعبه کم میکنند میریزند تو حساب صاحبان سهام تات.با امور سهام تماس میگیری به جای اینکه بدهکار باشند طلبکارن!!!
خودم: 1393/6/2510:08:23،
28
28
آقا محمد امیدوارم نه تنها شما بلکه تمامی کسانی که مثل شما، از روی بی اطلاعی یه حرفایی رو میزنند دیگه از این کار دست بردارند یا اینکه اول مطالعه کرده و با آگاهی یه حرفی رو بزنند همین حرف های بی اساس امثال شما باعث هرج و مرج در خصوص بعضی از بانک ها شده است.

نا گفته نماند که نه از حسابداری مالی نه از مدیریت مالی و حتی تجزیه و تحلیل مالی، جنابعالی هیچ اطلاعی نداری جمع آوری یک یا چند شعبه از بانک یا هر واحد اقتصادی هیچ ربطی به واریز وجوه مشتریان به حساب سهامداران ندارد، بلکه حساب سهامداران از حساب مشتریان یک واحد جدا می باشد.

با تشکر
پاسخ به خودم: 1393/6/2801:10:20،
30
22
دوست عزیز جناب خودت اول خوب بخون بعد اظهار نظر کن اقای با اطلاع!!!!دوستمون میگه که بانک تمام اموالی که قرار بود با هم ادغام بشود رو فروخته و بین یه عده سهامدار خاص(اتی.صالحین.تات)تقسیم کرده و حق پذیره نویسهارو پایمال کرده و در مجمع سال 93 سود مسخره 16 ریالی به پذیره نویسها داده و به سهامداران خاص از بابت فروش اموال هر سهمی 900 داده کسی نگفت وجوه سپرده گذاران به حساب سهامداران رفته دکتر!
رسواگر : 1392/10/2308:31:12،
45
38
بانک مرکزی شده چوپان دروغگو راستم بگه دیگه کسی باور نمی کنه
گرگان: 1392/10/2309:40:22،
41
47
دوستان اين بانك مركزي بود كه موسسات ادغام كرد و موسسه آرمان ،‌ نور و بانك آينده را بوجود آورد ،‌،‌ خود من زنگ زدم بانك مركزي و سوال كردم ، انها جواب دادند سپرده گذاري ايرادي نداره ، الان من بايد چي كار كنم ، پولم و بردارم كه بايد كلي جريمه زودتر از موعد پرداخت كنم . دوستان الان خطر رفع شد ؟؟
امیر: 1392/11/622:51:12،
37
39
بانک مرکزی وقتی مجوز داده باید پاش واسه تا روزی که لغو مجوز کرده.مثلا وقتی 20/10/92 میگه مجوز نداره.باید تا اون روز هرچی سپردستو ضمانت کنه.بگه هر سپرده تا این تاریخ من متعد میشم.از این به بعد با خودتون.
سعيد: 1392/11/709:39:53،
34
42
سلام
من با نظر شما موافقم از اتفاقاتي كه براي بانك آينده افتاده نترسيد چون از لحاظ حقوقي قاعده قبح عقاب بلابيان اينجا حاكمه . مضافا اينكه براي شروع مطابق قانون تجارت عمل ميشه و اينها براي تأسيس سپرده احتياطي نزد بانك مركزي دارند .
سعيد: 1392/11/709:40:55،
32
36
اگر هم برشكست بشه بصورت تضامني بايد پرداخت كنند و اصل سپرده از کل دارایی های بانک و شرکاش توسط مدیر تصفیه توقیف و به غرما داده میشه و انصاری وضعش و املاکش خوبه ... موضوع به این سادگیها نیست... اگر دقت کرده باشید مسئله بر میگرده به عدم دادن مجوز و قرطاس بازی در ثبت شرکتها ....
سعيد: 1392/11/709:41:05،
28
70
واقعیتش اینکه خیلی از سازمانها تو کشور ما که وظیفه ایجاد نظم را در جامعه بعهده دارند خودشون عامل و مسبب اختلال در نظم اجتماعی هستند ... برای مثال میشه از اجرائیات شهرداری نام برد و اینهم حالا از بانک مرکزی...
مریم: 1392/11/1114:15:42،
41
40
بانک مرکزی باید سپرده های مردم راکه قبلادر این بانک سپرده گذاری کرده اند تضمین کند زیرا که زمان سپرده گذاری مجوز بانک مرکزی را داشته است مگر مسخره بازی که یه روز بانکی مجوز داشته باشد یه روز نداشته باشد مردم بر اساس داشته هایشان در بانک برای زندگی شان بر نامه ریزی می کنند
شمیم: 1392/11/1116:40:46،
48
41
سلام من خودم کارمند بانک آینده هستم موضوع اینه که تعداد شعب ما زیاد هست بالاخره 2 تا موسسه و یک بانک با هم ادغام شدن که اونم تعدادی از شعب دارن با هم ادغام میشن ما مجوز شورای پول و اعتبار را داریم بعدشم اگر مشکلی غیر این بود بانک آینده رو از شبکه شتاب بانکی حذف میکردن
شمیم: 1392/11/1116:45:43،
39
42
در جواب آقا رضا هم بگم که بانک تجارت اگه به بالای 50 میلیون تومن روزشمار 20درصد میده بانک آینده از 10 هزار تومن تا 500 میلیون تومن 20.5 درصد میده 500 به بالا 21 درصد و 1میلیارد با بالا 22 درصد
جواد: 1392/11/1221:10:23،
49
92
من کارمند بانک آیندم هر کسی احساس خطر میکنه پولشو برداره ما مجوز نگرفته منابعمون از اقتصاد نوین بالاتر ه مطمئن باشین تا دو سال دیگه ما بانک اول کشوریم به مشتری ترسو هم احتیاجی نداریم
مسعود: 1392/11/1522:03:42،
34
74
منم کارمند بانک آینده هستم من فقط تو این موندم که آگه ما بانک نیستیم چرا بانک مرکزی پایا ها و ساتناهای ما رو تسویه می کنیم
رضا: 1392/11/1619:48:08،
35
48
با سلام من هم کارمند بانک آینده هستم با توجه به رشد سریع و چشمگیر بانک آینده کار بسیار بزرگ صورت گرفته در ادغام 3 نهاد مالی یعنی 2 موسسه و یک بانک (صالحین. آتی. تات )که بعد از انقلاب بی سابقه بوده و نظر شورای پول و اعتبار در خصوص کم شدن تعداد شعبه از 600 به 165 کاری غیر فنی و سیاسی میباشد که باعث بیکار شدن عده ای جوان با انگیزه و فعال میشود
محمد: 1392/11/1623:45:46،
76
35
یعنی بانک مرکزی نمیدونه چکار کنه شما میدونی؟!!!!شما باید بشی رییس بانک مرکزی نه کارمند بانک اینده حق پذیره نویس خور.یکسال پولمون بلوکه شده خاک بر سرها هنوز نماد رو باز نکردن بلد نیستید مگه مجبورید؟ برید سوپر مارکت باز کنید.با بانک مرکزی کل کل میکنید؟!!!
علی کرمانشاه: 1393/6/2305:15:02،
28
19
آقای عزیز با توجه به اینکه بانک آینده با پزی ه نویسی و سپرده گی ی اداره میشود برای ماندن در رقابت با موسسه های دیگر تا آنجا که میتواند باید ه ینه های خود را کاهش دهد که در رقابت تنگا تنگ با دیگر موسسه ها چه در بورس و چه سرمایه گذاری توجیع داشته و اگر این عمل را انجام ندهد ب ودی با از دست دادن ارزش سهام و رقابت در پرداخت کارمزد به مشتریان از بانک های دیگر عقب میماند لذا به اجبار هم که شده موانع را باید تعدیل کند که از صحنه خا ج یا حتی ورشکست نشود نیروی انسانی مازاد و شعبه های هم سو در یک منطقه از عوامل مهم هزینه میباشد و بناچار برای ماندن و از دست ندادن مشتری هایش باید تعدیل نیروی انسانی و حذف شعبه های غیر موجه را در دستور کار قرار دهد وگر نه در آینده نه چندان دور همه را باهم از دست میدهد بیش از دو سال است پذیره نویسی کرده و هنوز خبری نیست و مردم سرگردان هستند .
محمد: 1392/11/1623:27:28،
75
28
اسفند 91 اقدام پذیره نویسی نمودم بانک به تازگی در حال فروش شعب یا استرداد مبالغ ودیعه برخی از شعب خود هست که مبالغش را مستقیم بابت هر سهم تات 400 تومن فقط به حساب تاتیها واریز نمودند .مگر نه اینکه همه سهامداران در سود و زیان یک شرکت سهیم هستند؟من که همه سپرده خودم رو از این بانک خارج میکنم دستگاه کارتخوانش رو هم از مدار خارج میکنم.
کارمند بانک آینده : 1392/11/2717:39:09،
29
56
باهوش اگر بانک مرکزی میدونست که تورم 45 درصدی نمیشد یا شاید بیشتر که اعتراف کردند راستی دلار چرا بالا کشیده بود حالا همین بلا رو سر ملت میارن . نه اینکه کارمند از کره ماه اومده از کره مریخ اومده ؟
امیر: 1392/11/1717:25:13،
55
32
بانک تات مشکلی نداشت
این موسسات مزخرف رو گرفتن زوری بهش چسبوندن به این روز سیاه کشیده شدنت لعنت به موسسه صالحین بااون شعب مزخرفو زیادش
که همه مارو بدبخت کرد
مهتاب: 1392/11/1820:46:12،
37
46
منم با شما موافقم خودم کارمند تات بودم الان توی شعبه ی ما به خاطر ادغام چندتا شعبه مزخرف صالحین 22 نفر کارمندیم!!! اکثرشون هم متاسفانه نه تحصیلات دارن نه وجدان کاری و البته نه کلاس اجتماعی !! متاسفم که با صالحین ادغام شدیم ! ولی انصافا بچه های موسسه آتی خیلی خوبن !! امیدوارم این پروسه کم کردن شعب به خیر بگذره و دودش به چشم ما نره!!
شهرام: 1393/2/1800:53:54،
30
29
بانک آینده اگه متعهد و قابل اعتماد بود کارمنداش رو به این روز نمینداخت. در هر صورت من سرمایه ام رو خارج میکنم. البته امیدوارم تا الان دیر نشده باشه
احمد - کارمند بانک آینده: 1393/3/1621:01:15،
36
35
آقای امیر عزیز یا همکار عزیز این اعیاد شعبانیه رو به شما و سایرین تبریک عرض می کنم شما و همه مردم میدونید مؤسسه صالحین از فدرتمند ترین مؤسساتی بود که توانست سهم عظیمی از مشتریان را با توجه به امکانات محدود به خود اختصاص دهد این نتیجه همدلی ، تلاش صادقانه و دلسوزانه کارمندانی بود که مشتریان را دوستان خود میدیدند پس ادعای بدون اساس و منطق شایسته شما نیست،متاسفانه چنین برخوردی از شما نتیجه افکاربچه گانه همکارانی چون خانم مهتاب است.
رضا : 1392/11/1923:49:25،
28
106
من وقت توی این مندم اگه بانک آینده مجوز نداره چرا بانک مرکزی ساتنا و پایای مارا تسویه می کنه
علیرضا: 1392/11/2012:19:16،
32
44
بی خودی فاز منفی به مردم ندید که سپرده ها تونو در بیارید، بانک آینده روز به روز داره پیشرفت میکنه تازه جایزه ملی مدیریت مالی ایران گرفته، تو فرابورس امده، شورای پول و اعتبار مجوز فعالیت بانک آینده را صادر کرد ولی با شرط 6ماهه
حامد: 1392/11/2116:38:50،
72
69
چون بانک آینده سود بیشتری میده به خاطر همین عده ای نمیخوان پیشرفت کنه
شمیم: 1392/11/2117:39:10،
45
30
شما چرا متاسفین مهتاب خانوم من متاسفم برای خودم که همچین همکاری دارم که خود بزرگ بینه و احساس میکنه از دماغ فیل افتاده ببینم تو اون شعبه 22 نفره شما چن تا بچه صالحین هست که میگی اکثرا برو اون افکار و اخلاقت رو عوض کن
مهتاب: 1392/11/2222:46:17،
39
47
در هر صورت باید بین من و امثال من که با مدرک کارشناسی ارشد و معدل بالا از دانشگاههای دولتی و البته با سختی و هزارتا آزمون و دوره و فیلتر وارد بانک تات شدیم با بعضیا که یا پسر خاله مدیر منطقه ان یا دختر عموی ... باشه! اگه حداقل تحصیلات داشتن حرفی نبود!! البته توی مملکت ما طبیعیه!!
سمیرا: 1393/10/2111:53:56،
15
14
موافقم. خیلی زشته که یکی راجع به همکارانش اینجوری صحبت کنه. من که نظراتو میخوندم نظر شما از همه بی ادبانه تر بود.چه جای پز دادن مدرک هست اینجا وقتی که ادب ندارید؟؟؟
بعدم من به عنوان مشتری اسم موسسه تات به گوشمم نخورده!تات!!! اینجا و از رو نظر شما خوندم این 1.من تو صالحین حساب داشتم، بعد هم که ادغام شد و همه کارمنداشون هم مودب و تحصیلکرده بوده و هستن. شما مگه تو آکسفورد درس خوندین که انقدر پز میدین؟؟این 2
و3 اینکه اگه کارمندی مثل شما بخواد به من خدمات بده من از اون شعبه حسابمو جمع میکنم و میرم! چون اگه بخوام بی ادبی ببینم تو بانک دولتی مثل ملت یا مسکن یا صادرات یا... حساب باز میکنم.
شما هم روحیتون به بانک های دولتی فکر کنم بیشتر بخوره تا خصوصی.
علی: 1392/11/2211:51:18،
68
27
منم تو پذیره نویسی 91 بانک اینده شرکت کردم بعد از یک سال هنوز قابل معامله نیست الانم که هر روز پا میشی میبینی 2تا شعبه کم کردن یا خودشون خوردن یا بین سهمدارای قبلی تقسیم کردن اخه کسی نیست بگه برادر شما که همه شعبه هاتو قبل پذیره نویسی باز نکردی چند تاشو خودم دیدم که بعد پذیره نویسی باز کردی پس حق ما پذیره نویسا چی میشه به خدا حرومه
زنجانی: 1392/12/920:25:38،
44
51
اصلا نحوه بانک و بانکداری حرومه
تورج: 1392/11/2213:06:13،
38
42
بانک آینده مگه بانکه نمیشه پول گرفت یا میگن پول نداریم یا یه بهانه دیگر ما رو دک میکنند ولی موسسه عسکریه هم از لحاظ خدمات واحترام فکر کنم در ردیف اول قرار دارد
میثم: 1392/11/2222:55:51،
41
53
سلام
سلام خدمت کلیه همکاران عزیز و خوبم در بانک آینده و همچنین تمامی مردم ایران و خوانندگان این متن
وظیفه ما اینه که همه با هم بهترین خدمات رو به مشتری عرضه کنیم و پشت همو داشته باشیم تا رقبا نتونن گوی سبقت رو از ما بگیرن
مشتریان محترم هم خیالشون راحت باشه همه چیز به زودی درست میشه
مهدی: 1392/11/2522:14:48،
72
48
آخ به حال این مملکت
ناشناس: 1392/11/2621:21:53،
60
31
من سهامدار بانک آینده هستم در سال 91 ولی تا حالا سودی به من تعلق نگرفته مجمع کی تشکیل می شود .
علی: 1392/11/2701:16:24،
134
26
کلاه رفت سرمون به امید 550 شعبه فعال و کلی سرمایه پذیره نویسی 91 شرکت کردم ولی تا الان در 2 مرحله با فروختن شعب پول ریختن تو حساب سهمدارای قدیم دریغ از یک ریال که به ما بدن من چند بار شکایتمو گفتم شما هم زنگ بزن شرکت و از حق خودت دفاع کن,وقتی سهامدار شرکتی میشم یعنی توی سود و ضرر اون شرکت سهیم هستم نه این که ضررش مال ما سودش مال اونا
علی: 1392/11/2716:25:29،
55
37
به خدا آدم شاخ در میاره ، بانک مرکزی خودش مجوز بانک بودنو داده ولی خودش قبول نمیکنه، آخرالزمان به این میگنا مردم هم بلاتکلیف موندن...
میترا: 1392/11/2815:58:54،
39
52
برای گرفتن سهاممون که تو اسفند 91 خریدیم کجا باید بریم.
شهین: 1392/11/2901:20:21،
64
35
سلام میترا جون اگه تهرانی یا اطراف تهران هستی برو میدان ارژانتین خ احمد قصیر و اگه شهرستانی هستی باهاشون تماس بگیر برات بفرستن
شهین: 1392/11/2901:20:36،
59
31
فعلا یه تیکه برگه بهت میدن دلت بهش خوش باشه یه سال سرمایمون بلوکه هست معلوم نیست با سرمایمون چقدر در امد کسب کردن که نه نمادشو باز میکنن نه دلشون میاد به ما هم مثل تاتی ها 400 تومن برای هر سهمی بدن اخه ما هم سهامدار بانک اینده هستیم چرا حق ما رو پایمال میکنی اقای رسول اف
ترانه: 1392/11/2919:43:08،
31
92
با سلام دوستان عزیز باور کنید بانک آینده هیچ مشکلی نداره وباقدرت کارشو انجام میده وضعیت سهامدارا هم تا پایان سال مشخص میشه مهتاب خانوم شما هم ترو خشک وباهم نسوزون لطفا
مرتضی: 1392/11/3011:03:02،
61
40
وضعیت مشخص میشه!!!!!!!!وضعیت چی مشخص میشه وقتی تا قرون اخره حق پذیره نویسا رو پایمال کردن!!؟وقتی که ته دیگشم خوردن!!!اگه از پارسال دمپایی هم خریده بودم الان چندین برابر شده بود
صالحین.منطقه شرق: 1392/12/316:15:45،
43
34
با سلام.اول از اینکه موسسه صالحین خودش در شرف بانک شدن بود با نام بانک مردم.دوما بانک تات در حال سقوط بود حتی اط شتاب هم حذف شده بودن.این بچه های تات بودن که خودشون رو به ما وصل کردن.ما که کار خودمونو میکردیم.مقصر هم بانک مرکزی بود که تات رو کلا منحل نکرد.
فروغ: 1392/12/317:28:53،
44
31
متاسفم برا سیف که میخاد این همه جوون راکه باهزار امید وآرزو تشکیل خانواده دادن بیکارکند
فرشاد: 1392/12/708:40:59،
41
36
اين كار بانك مركزي به نظر من توهين به مردم و نظام اقتصادي كشور هستش . چطور بيش از هزار شعبه در سطح كشور بانك آينده و مهر اقتصاد تابلوي بانك داشته باشن بعد يك روزه بيان بگن اينها بانك نيستند . پس تو اين همه مدت واحد نظارت بانك مركزي خواب بوده !!! كه اجازه داده تابلوي با عنوان بانك نسب بشه . اين كار بانك مركزي داراي اشكال اساسي است . بدين ترتيب همه بانكهاي كشور مي تونن يك شبه از ليست بانك مركزي خارج بشن !!!.
مانی: 1392/12/800:13:15،
44
31
خبر جدیدی از تکلیف بانک آینده نیست؟ از کجا میشه پیگیری کرد؟ من تمام پس اندازم تو این بانکه برم حسابمو ببندم؟ البته نگرانم برمو مشکلی پیش اومده باشه به پولم نرسم
مانی: 1392/12/801:22:55،
40
46
خبر جدیدی از تکلیف بانک آینده نیست؟ از کجا میشه پیگیری کرد؟ من تمام پس اندازم تو این بانکه برم حسابمو ببندم؟ البته نگرانم برمو مشکلی پیش اومده باشه به پولم نرسم
حسین مهرجو: 1392/12/901:37:25،
53
33
حتما هر چه زودتر برو حسابتو ببند بهشون بگو شما که به پذیره نویساتون رحم نمیکنین و حقشونو پایمال میکنین همون پذیره نویسایی که باعث شدن به کمکشون شعبه زیاد کنین دیگه چه برسه به ما من که رفتم بستم دستگاه پوز هم داشتم اونم تحویل دادم
جیغیل: 1392/12/2022:42:42،
36
42
وقتی با بانک مرکزی کل کل میکنن جواب سوالت رو خودت بگیر الانم که هر سایتی رو نگاه میکنم یه عده پذیره نویسها دادشون در اومده که همه اموال بانک رو دارن غارت میکنن و بین خودشون تقسیم میکنن یا میدن میشن اسپانسر فیلم رالی یا میدن به استقلالیها رو پیرهنشون بنویسن بانک اینده
داود مستانه: 1392/12/1202:13:21،
54
33
با سلام میحواستم از مسئولین بپرسم که ایا واقعا بانک اینده مورد تایید بانک مرکزی هست یا نه ایا این سودی که در حال حاظر داره پرداخت میکنه مجوز قانونی داره یا برای خروج از بحران داره با مردم بازی میکنه خواهش میکنم یک مسئول جواب خدا پسندانه بده نه عوام فریبانه ممنون از لطف کسی که منو اگاه کنه
داود مستانه: 1392/12/1623:59:20،
35
28
با سلام من جواب قبلی خودم را از مسئولین محترم نگرفتم برای اینکه میخواهم در این بانک با خیال راحت حساب باز کنم وروزه شک دار نگیرم لطفا منو اگاه کنید
شکوهی: 1392/12/1300:02:48،
29
40
با سلام
اگر بانک اینده مجوز ندارد چرا بانک مرکزی جلو فعالیت ان را نمیگیرد مگر مملکت حساب و کتاب ندارد هر که بیاد بانک تابلو کند بهتر است ریس بانک مرکزی قیل از اظهار نظر با شورا پول اعتبار هماهنگ باشد .این ضعف مدیران ازشد است که دو پهلو عمل کنند. من هم سهام این بانک را دارم .هم سپرده گذاری در این بانک دارم .
شکوهی: 1392/12/1919:55:51،
25
42
باسلام

فرم تکمیلی برگ سهام را پر کردم کی باید برگ سهام خود را یگیرم

ایا بانک اینده سال 91 برای سهامداران خود سود توزیع میکند باتشکر
خادم: 1392/12/2001:08:23،
41
35
مثلا این مطلبو مینویسی رد گم کنی؟!!!!اگه نمیخواست سود بده واسه چی اومدی خریدی این نماد مسخره رو؟سود توزیع مگه میتونه نکنه؟مگه دست خودشه؟ما پذیره نویسا اگه نخواد پول بده که دیگه خودت میدونی.ولی با این حقی که از پذیره نویسا ضایع میکنه معلوم نیست چه سوده مسخره ایی میخواد بده کل شعب رو میفروشن فقط بین خودشون تقسیم میکنن اگه از خودشونی که فکر نکن ملت حالیشون نیست ولی اگه از خودشون نیستی که سر غیرت بیا حقتو بگیر
مخالف اینده: 1392/12/2022:46:07،
35
33
منم همینطور هم پذیره نویسی کردم هم سپرده گذاری کردم ولی بعد از یکسال که الافمون کردن رفتم حسابم رو بستم این بانک دیگه اون بانک قدیمی تات با انصاف نیست سیصد چهارصد میلیون میدن به استقلالیها ولی من پذیره نویس رو یکسال الاف مدیریت نامناسبشون کردن.
حضرتی: 1392/12/1307:51:29،
51
59
با سلام
بنده اسفند 91 تعدادی سهام در پذیره نویسی از طریق کارگذاری بانک کشاورزی خریده ام و تنها یک برگ بدون مهر و مشخصات داده اند . دوستان حالا تکلیف چیست ؟ این ورقه را جه باید کرد ؟
واقعا" آینده آین بانک آینده جه خواهد شد.
قاسمی: 1392/12/1501:41:10،
52
35
دوست عزیز زنگ بزن امور سهام بانک حقی که باید بهت تعلق میگرفتو درخواست کن ما پذیره نویسا به خاطر ادغام مسخره اینا یک ساله تو ضرریم در صورتی که کل اموال بانکو فروختن دارن بین خودشون و سهامدارای قبلی تقسیم میکنن
صالحين برتر: 1392/12/1519:55:39،
44
39
من کارمند صالحين بودم هر کي ندونه تاتي ها خوب ميدونن ي بانک ورشکسته بودن بالطف سرمايه صالحين نجات پيدا کردن والا الان بايد مهتاب تو مترو،ليف ميفروخت پس،خيلي ادعاي مدرک نکن همه مدرک دارن ار
ستاد حمايت از بانک ورشکسته تات :-)ض
صالحين برتر: 1392/12/1520:08:18،
48
32
همه ميدونن بانک تات ورشکسته بود حتيااز شبکه شتاب حذف شدنو به لطف سرمايه صالحين نجات يافت والا الان بايد مهتاب تو مترو ليف ميفروخت من قضاوت نميکنم مردم نظر بدن بانک تات اکه مشکلي نداشت جرا بايد ادغام ميشد ولي ما صالحني ها افتخار ميکنيم از موسسه به بانک ارتقا پيدا کرديم
فرزانه پور: 1392/12/1600:37:24،
41
35
درسته بانک تات ورشکسته بوده ولی با این حال الانم داره اموال بانک اینده رو میفروشه و بین خودشون و سهام دارای تات پخش میکنه حساب کن برای هر سهمی 560 تومان مثل قوم مغول دارن تاراج میکنن پذیره نویسای بانک رو با وعده های پوشالی در اسفند 91 فریب دادن علی انصاری تا ته دیگشو در نیاره راضی نمیشه
امين: 1392/12/1800:00:51،
34
36
با سلام خدمت همكاران شبكه بانكي:
زياد به سر و كله هم نپرين! بانك فقط صادرات!!!
آینده : 1392/12/1820:21:47،
32
54
این مطالب مسخره چیه می نویسن من فقط واسه کارکنان آینده متاسفم جدا از طرف همه کارکنان بانک آینده از شما مردم ایران معذرت می خوام می خواستم به سهامدارای عزیز بگم اندکی صبر سحر نزدیک است سود سهام بانک آینده خرداد یا تیر به سهامدارا پرداخت میشحه حداقل با سود %20 از همکارای عزیزم خواهش می کنم تموم کنن خجالت بکشن میبینین مطالب کارمند بانک صادرات
خادم: 1392/12/1900:43:32،
51
37
عزیز دل برادر؟یه وقت نچاین با سود بیست درصد سود سهام پذیره نویسا رو میدین بعد این که این همه مدت برای ادغام مسخرتون نماد بسته بوده!خنده داره خجالت نمیکشی؟؟؟؟من امروز میتونم یه سهم بخرم فرداش برم مجمع سودشو بگیرم.به نظرت به عقلت روجوع کن واسه چی اومدم اینو خریدم؟واسه این خریدم که کل ملکا رو بفروشین بین خودتون تقسیم کنین حق پذیره نویسا رو ضایع کنین؟!
محمد حقگو: 1392/12/1919:41:08،
44
37
من میدونم که شما خود اقای رسول اف هستی با طرز نوشتنت اشنا هستم. اقای رسول اف که خودت سهامدار عمده تاتی چرا حق پذیره نویسهای بانک اینده رو پایمال میکنی و فقط خودت میخوری جانم؟!!!!!ملت اگاه هستند و در مجمع 93 قدرتشان را نشانتان میدهند که چه کلاه گشادی در پذیره نویسی سرشون گذاشتی
رادين: 1392/12/2209:22:16،
24
39
تو ممالكت ما اگه دمِ بالاييارو نبيني و اونارو تو صف اول منافع حاصل از تجارتت نذاري ، كلاً نميتوني تجارت كني ، مساله بانك تات هم همينه، مسئولين بانك سرشون خم نكردن، حالا اون بالاييا دارن با تخريب افكار عمومي تيشه به ريشه تاتيا ميزنن ، هر جا منفعتي هست آقايونم سهمي طلب ميكنن
خدا ................ 
حسین جوید: 1392/12/2210:37:36،
40
34
اگه بانک مرکزی یه اعتباری از بانک اینده میخواد و اقایون تاتی زیر بار نمیرن به خاطر منافع مردم هست که در خطر نیفته شما دوست داری بانک بدون پشتوانه نزد بانک مرکزی اقدام به جذب سپرده از مردم کنه بعد اگه اتفاقی بیفته بانک مرکزی میتونه پاسخگو باشه؟! این تات در دوسال چه تجارتی کرده که برای هر سهم تات تا الان 560 تومان واریز کرده؟!!!من اطلاع دارم یکسال هست الان پذیره نویسهایی که باعث شدن بانک اینده شکل بگیره در ضرر هستن و اونوقت تاتیها....
حمید : 1392/12/2220:38:43،
35
38
آقا ساتنا آینده خیلی وقته قطعه فقط پایا انجام میده نکته جالب انگیز اینه که حسابهای موسسه کوثر مجاز اکثرا در آینده غیر مجازه
محمدشفیع خادیم: 1392/12/2519:44:50،
32
31
بانک از موقعی که ادغام شده خیلی در به داغون شده. تات داره یه مقدار از گوشت تنش رو میکنه میخوره صالحین یه تکه دیگه و اتی هم یه تکه دیگه از گوشت تنش رو میکنه میخوره. فقط دلم به حال این بنده خدا پذیره نویسهای اینده میسوزه که نه پدر دارن نه مادر.پدرشون که فرار کرده مادرشون هم فوت کرده!
اسمعیل عباس پور تبریزی: 1392/12/2723:39:37،
26
28
از مهر ماه 90 که پذیره نویسی حق تقدم بانک تات انجام گردید تا کنون هیچگونه سودی دریافت نکرده ام
اسمعیل عباس پور تبریزی: 1392/12/2821:35:36،
30
107
امروز که به رسید پرداخت حق تقدم خرید سهام بانک تات نگاه کردم در تاریخ سیزده اردیبهشت 90 پرداخت کرده بودم.45روز دیگر سه سال تمام سرمایه ما بدون دریافت سود نزد بانک بلوکه شده
نیما: 1393/1/201:07:36،
30
33
میخواستم همین فردا تو یکی از شعبه های تازه تاسیس کرج (جهانشهر یا به قول خودشون میدان سپاه) سپرده بذارم اما با این داستانایی که شما دوستان گفتید چه نابود شه چه نابود نشه دیگه پشیمون شدم همون بانک سامان خودم با کوتاه مدت 11 درصد فعلا عقلانی تر به نظر میرسه!
محمدرضا: 1393/1/414:40:13،
26
34
آخه دوست عزیز شما در تاریخ دوم فروردین کامنت گذاشتی و میگی می خوام همین فردا یعنی سوم فروردین حساب باز کنم آخه تا پنج فروردین که هیچ بانکی باز نیست که شما بخوای حساب باز کنی پس معلومه که ..........
خادم: 1393/1/417:09:00،
62
34
اقای محمدرضا چرا اطلاع نداری نظر هم میدی منم بچه کرجم بانک اینده توی روزهای تعطیل شعب کشیش داره و اون شعبه ای که اقای نیما هم اشاره کرد هم کشیش هستش ولی در این که بانک اینده حق پذیره نویسا رو ضایع کرده و در سه ماه گذشته هر سهمی 860تومان به حساب سهامدارای قدیمی خودش ریخته و بعد از بیش از سیزده ماه پس از پذیره نویسی یک قرون هم به پذیره نویسا نداده هیچ شکی نیست این وسط حق پذیره نویسا پایمال شداز کم کردن شعبی که بسیاریش مال پذیره نویسا بود
بیچاره: 1393/1/514:43:42،
31
33
تکلیف نیروهای شعب ادغامی چی میشه آقای رسول اف
وجدان: 1393/1/620:27:35،
33
63
این جای تاسف داره که تو شهرهای کوچیک دارند شعبه ها رو جمع میکنند. آخه تقصیر کارمندای بیچارش چیه که تشکیل زندگی دادند و گذرای زندگیشون از اونجاست. واقعا متاسفم واسه عوامل این کار!!! امروز که دستور جمع کردن شعبه شهر ما رو دادند بدجور حال هممون گرفته شده.
میثم: 1393/1/1122:40:50،
27
75
سلام.
اندکی صبر سحر نزدیک است./
دکتر رسول اف رو کمک نیروهات حساب کن./
منطقه جنوب غرب./
اکبری پذیره نویس: 1393/1/1212:30:55،
67
33
بایدم کمکش کنی ماشالاانقدر از حق ما پذیره نویسا زده داده به شما که... اگه من جای تو بودم که سرمم براش میدادم این نونا خوردن نداره به خدا من که راضی نیستم زن و بچم هر روز و شب نفرینتون میکنن شعب ما رو جمع میکنین و بین خودتون و سهامدارای قدیم و کارمندای قدیم پخش میکنین.راستی تو هر شعبه 50 تا کارمند به چه دردی میخوره!!نکنه میخواین مشتری رو از دم در بغل کنین ببرین داخل؟کی به کیه بابا پول ما پذیره نویسا رو بعد از چهارده ما معطلی میدن به کارمندا دیگه
حصاری : 1393/1/1303:14:06،
57
71
با سلام خدمت همه دوستان
سهام خریدن یک سرمایه گذاری دراز مدت است و باید صبر کرد و اعتماد و با توجه به عملکرد گروه تات و بانک تات - بانک آینده- آینده درخشانی خواهد داشت.
اکبری: 1393/1/1319:23:16،
71
37
شما هم مثل اینکه زیاد گیرت اومده از حق ما ,هوش از سرت پریده نمیدونی چی میگی,حرفای من و تمام پذیره نویسا که اینجا نظر گزاشتن مقهوم هست برات؟!!یه بار با دقت خوب بخون ببین حرف ما چیه بعدش بیا اینجا الکی فاز مثبت پخش کن تمام صحبت ما اینه که چرا ما به خاطر ادغام شما 14ماه تو ضرر باشیم ونماد به خاطر همین سهامدارای تات بسته بمونه و به شما بابت هر سهم از جمع کردن شعب 860 تومان بدن ولی به ما ندن,اخه مسلمون این حق ما هم هست حق پذیره نویسا خوردن نداره به خدا
شباهنگ: 1393/1/1921:58:40،
50
30
من از پذیره نویسان بانک اینده هستم و چون به بانک تات اعتماد داشتم و از عملکردشون راضی بودم اقدام به اینکار کردم ولی بعد از ادغام صورت گرفته حقمون ضایع شده من اگر اسفند 91 یه سهمی رو میخریدم هم ارزشش تا حالا چند برابر بود هم سود مجمع 92 رو میگرفتم و هم سود مجمع 93 رو بعلاوه افزایش سرمایه که اکثر شرکتها داشتندافزایش سرمایه های نجومی از محل سود انباشته و تجدید ارزیابی داراییها.شعبه ها کم بشه فقط بریزن تو حساب تاتیها ؟این مگه میشه؟!!!!!
مسعود: 1393/1/1514:23:43،
55
65
اولا شما از کجا می گید که حق پذیره نویسا رو به کارمندا دادن اگه درس نباشه واقعا تهمت بزرگی به چند هزار نفر می زنی به کارمندا نه پول سهام دادن نه به ما که سهام بانک آینده رو خریدیم وکارمندشیم سودی بابت سهام دادن مشکل اینه که این مملکت حساب و کتاب نداره صبح هیت وزیران مجوز می ده شب بانک مرکزی مجوز رو باطل میکنه مشکل بانک مرکزی هست که سهمشو می خواد اینا هم نمی دن وضع شده این چرا با ثامن که 700 شعبه داره یا با انصار که 700 تا 800 شعبه داره کار ندارن
اکبری: 1393/1/1522:48:58،
59
34
بانک مرکزی میگه اقای بانک اینده بایداعتباردراختیارمابزارین تا وقتی مشکل براتون پیش اومد ما بتونیم جواب مردمو بدیم بد میگه؟ باز هم میگم مشکل من و تمام پذیره نویسا اینه که چرااولش نگفتن شعب جمع میکنیم حالا که جمع میکنین چرا پولشو فقط سهامدارای قدیمی بخورن؟اخه کجا همچین چیزی دیدین مگه تو یه شرکت چند نوع سهامدارداریم؟باید عادلانه به همه بدن نه این که اقایون تات و صالحین بخورن و ادغام تاالان 14ماه طول بکشه و فقط پذیره نویسا ضرر کنن
شباهنگ: 1393/1/1921:51:36،
56
37
دایی عمو برادر...تو اگه تازه کارمند شدی به تو نرسیده منظور این دوستمون کارمندهای تاتی هستند که تمامشون سهام تات دارند و بابت هر سهم بعد از ادغام 860 تومان دریافتی داشتند که بدون شفاف سازی از سوی حسابرس بانک اینده صورت گرفته.ما در زمانی که هیچکس به این بانک اعتماد نداشت سرمایه گذاری کردیم موقعی که شتابش قطع بود. ولی حالا با این کارشون باعث سلب اعتماد سپرده گذاران و سهامداران شدن
مسعود: 1393/1/1514:26:19،
54
48
باور کنین اینا بانک مرکزی می خواد بانک نابود کنه چون با این رشدی که داشت تا 2 سال دیگه باور کنین پاسیان رد می شد و اولین بانک می شد الان اقتصاد نوین و رد شده سومین بانک شده
مسعود: 1393/1/1622:45:05،
25
64
مگه خودش می خواد شعبشو جمع کنه آقا از دور نگاه می کنی بانک داره گوشت تنشو جدا می کنه کجای کاری واقعا همه تو مجموعه تو بهتن چی داری میگی بعدشم منابعش هم از ثامن بیشتره هم از انصار سپردشو هم داده و می ده به بانک مرکزی
اکبری: 1393/1/1700:38:42،
53
32
دوست عزیز متوجه میشی من چی میگم؟!1 یا خودتو میزنی به اون راه؟دوست عزیز ما الان 14ماه برای همین ادغام که قبل پذیره نویسی بحثشم نبود تو ضرر هستیم نماد 14 ماه بستست در طلایی ترین دوران تاریخ بورس ایران.این وسط کی ضرر کرد از این همه جنگولک بازی؟فقط پذیره نویسا, بقیه که تا همین لحظه 860 تومان بابت هر سهم گرفتن ما طلب خسارت و زیانی که به ما وارد شد رو میخوایم و عدالت بین همه وسلام
مهدی: 1393/1/1915:02:02،
52
37
سلام به همه دوستان
منم از پذیره نویسان بانک آینده هستم، میخوام از دوستان مشورت بگیرم
میخواستم ببینم نظر شما راجع به فروختن سهام چیه، کسانی هستند که سهام بانک آینده را میخرن. خواهش میکنم نظر بدین، البته هنوز قیمتی ندارم.
شباهنگ: 1393/1/1921:31:37،
56
32
دوست عزیز فعلا که نماد سهم در فرابورس گشایش نشده که سهامت رو بفروشی و اونهایی که میخرن بصورت وکالتی میخرن و تمام طلبت از بانک اینده بعد از 14 ماه یا بیشتر به حساب خریدار واریز میشه در ضمن بانک اینده بابت هر سهم تات تاکنون مبلغ 860 تومان واریز کرده از کجا معلوم چنین مبلغی حق شما هم که پذیره نویسی اینده کردی نباشه و شما بعد از فروش سهامت به قیمت مفت از این حق طبیعی و مسلمتان محروم شوید
شباهنگ: 1393/1/1921:33:07،
52
33
بانک اینده به پذیره نویسان خیلی بدهکار است خیلی... که باید زودتر پاسخگو باشد امیدوارم این عمل قبل از مجمع سالانه اتفاق بیفتد وگرنه در مجمع بابت واریزیهای غیر قانونی به حساب سهامداران تات حرفی برای گفتن ندارد.اقای بختیاری فر و رسول اف حق پذیره نویسان را تا این لحظه نادیده گرفته اند
شباهنگ: 1393/1/1921:37:29،
50
36
شما برای ششصد شعبه بانک پذیره نویسی نمودید ولی قرار است تعداد شعبه ها تا پایان اردیبهشت به 165 شعبه برسد که از فروش اموال و شعبه ها فعلا هیچ مبلغی به حساب پذیره نویسان واریز نشده پس به جای اینکه به فکر فروش سهامت باشی به فکر مطالبه خسارتت از بانک باش و با روابط عمومی بانک در تماس باش.با امور سهام بانک تماس نگیر چون متاسفم برای برخورد ناپسندشان با سهامداران
حسین فرخ: 1393/1/1916:47:56،
48
37
با سلام خدمت دوستان واساتید
بی مفدمه بگم من رفتم ۱۰میلیون سپرده یکساله گذاشتم بانک آینده اولین سودم هم ریختن به حسابم .الان با این تفاسیر و صحلتهای شما آیا خطری پول منو تهدید میکنه یا خیر؟؟؟؟
و سوال دومم کدوم بانکها الان درصد سودشون مشابهه آینده هست که حرف و حدیثی پشتسون نباشه؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید چون پول کارگری هست
حسین فرخ: 1393/1/1917:02:06،
46
36
با سلام خدمت دوستان و اساتید
بی مفدمه بگم من ۱۰م گذاشتم بانک آینده سپرده یکساله گذاشتم. اولین سودم هم گرفتم و مشکلی نبود حالا با این صحبتها و تفلسیر دوستان
۱-آیا خطری پول کارگری ما رو تهدید میکنه؟؟؟
۲-چه بانکهای دیگری هستند که مشابه آینده سود میدن به سپرده ها؟؟؟
ممنون میشم زودتر جواب بدید دلشوره دارم
شباهنگ: 1393/1/1921:45:47،
52
33
اقا خطری نیست فقط از زمانی که ادغام صورت گرفته مشکوک میزنه مثلا من که الان 14 ماهه پذیره نویسی کردم هنوز نمیتونم سهامم رو بفروشم تو این 14 ماه کلی به من خسارت و زیان وارد شده فقط به خاطر تعلل عمدی مدیران برای انحلال تات.هر روز شاهد کم شدن شعبه ها هستم شعبه هایی که موقع پذیره نویسی بودن ولی حالا غیب شدن ولی پول فروششون رفته تو حساب تاتیها.عدالت رعایت نشده حقم پایمال شده خدا از تقصیراتشون نگذره.پولها رو قبل از عید ریختن تو حساب خودشون
آینده : 1393/1/2207:12:40،
35
71
با سلام من اطمینان دارم بانک آینده یک بانک قدرتمند است از لحاظ کیفیت خدمات الکترونیکی و مقدار سرمایه فقط آنچه مایه نگرانیه آنهم برای مجموعه بانک آینده است بی ملا حظگی بانک مرکزی در کاهش غیر معقول تعداد شعب بانک است سه نهاد مالی با جمع 600شعبه تا 165شعبه :
آینده : 1393/1/2207:13:28،
37
37
همه ما ایرانی هستیم وهمه اونهایی که کارمند آینده هستن جوانهایی مثل ما که با هزار امید وآرزو اونجا مشغول به کارند از یک طرف شیپور میزنن اینقدر شغل ایجاد شد از طرف دیگه هزاران خانواده رو توهول وبلا نکه داشتند شماهایی که سرتون تو کاره لطفا برای آقای روحانی ایمیل بزنید
نجفی: 1393/1/2413:11:55،
54
67
از طریق بانک کشاورزی در اسفند 91 پزیره نویسی کردم که متاسفانه 14 ماه میگزرد وخبری نیست حتی مدرک سهام را هم نفرستاده اند با توجه به تورم شدید کشور منطفی نیست که هنوز با راه اندازی سهام اقدام نکرده اید برای من از روزی که سهام خریده ام فقط پیام تبریک وتولد وغیر ... از طریق تلفن همراه میفرستید مخواهم چکار اینقدر تلفنم را اشغال نکنید لطفا وظیفه اصلی را انجام دهید و مردم را از سرگردانی برهانید
با تشکر از شما /کرمانشاه نجفی
عباس: 1393/1/2519:32:55،
51
34
منم که پذیره نویسی کردم برای من هم فقط پیام تبریک و تشویق برای افتتاح حساب و سپرده گذاری میاد ولی برای تاتیها تا حالا چهار بار اس ام اس واریز به حساب بابت سهامشان اومده با این بلایی که سر پذیره نویسان اوردید نه تنها حساب باز نمیکنم بلکه تبلیغ بر علیه بانک بی عدالت اینده هم میکنم
پارسا: 1393/1/3110:12:35،
26
47
من هم پذیره نویسی اسفند 91 کردم از این چیزها که گفتی تبریک و تسلیت برای من تا الان خبری نبوده چاخان نگو
پذیره نویس: 1393/2/100:31:09،
46
31
درست میفرمایید اقای نجفی برای پذیره نویسان فقط پیام تسلیت و تبریک میفرستند البته فقط برای سهامداران ,برای مشتریها از این پیامک ها ارسال نمیشود,چاخان تو میگی که سهامدار تات هستی و چون حق پذیره نویسا رو پایمال کردین جرات نداری بگی بابت هر سهم تا الان900 تومان گرفتی
آینده: 1393/1/2514:10:17،
75
49
سهامداران آماده باشند ماه بعد مبلغ 9000 ریال برای هرسهم به حسابشان واریز میشود - لطفا شماره حساب خود را به امور سهام برسانید
محمد: 1393/1/2519:26:43،
49
32
ایا واقعیت داره برادر؟شامل پذیره نویسان بانک اینده میشه؟اگه واقعیت داره من فردا شماره حسابم رو اعلام کنم
مسعود: 1393/1/2523:03:15،
55
70
داداش منم کارمندشم کجا از این خبرا هست خواهش می کنم به مردم دروغ نگو بعدشم حداقل یه مبلغ بگو شک نکنن 9000 حتما بانک می خواد ورشکست بشه
مهتاب: 1393/1/2623:25:47،
54
27
منم کارمند بانک اینده هستم و در جریان هستم که از فروش داراییها به حساب پذیره نویسان مبلغ مناسب و قابل توجهی در اردیبهشت ماه واریز میشود چون خودم سهامدار اینده هستم پیگیر قضیه هستم چون به نوبت واریز شده با سهامدارن تات قبل از عید تسویه کردند و دیگر هیچ پولی به حسابشان واریز نمیشود و اکنون نوبت افرادی است که پذیره نویسی کردند.پذیره نویسان با بانک تماس بگیرند خبرهای خوبی در راه است.
فرزاد: 1393/1/2718:17:33،
46
29
خوب مهتاب جون ، مسئولین بانک بایددر خصوص وضعیت بانک و نحوه تعلق گرفتن سود به سهامداران تات ، پذیره نویسان جدید و اونائی که اوراق تقدم دارن اطلاع رسانی کنن(مثلا از طریق sms).
تا حالا برای سهامدارا هیچگونه اطلاع رسانی نشده و برای اگاه شدن از وضعیت مرتبا باید زنگ بزنی.
الان سه ساله خودم اوراق حق تقدم دارم ولی هیچ سودی بهم تعلق نگرفته و نمیدونم که سال 93 چیزی بهم میدن یا نه،کسی میتونه جواب درستی بهم بده؟ از امور سهام هم میپرسم، میگن نمیدونیم.
مهدی: 1393/1/2811:01:24،
39
30
سلام،
امیدوارم خبرهایی که دادید درست باشد، من که واقعاً خسته شدم و شدیداً به پول نیاز دارم. از همه دوستان بابت اطلاع رسانی سپاسگزارم. خواهش میکنم خبرهای درست را اینجا بگید و شایعه پراکنی نکنید. مرسی
سهیل خان: 1393/1/3010:44:39،
38
36
اقا این چه وضعیه؟موقع پذیره نویسی هفتصد تا شعبه بود ولی حالا 165 تا شده قرار بود داراییهای صالحین و تات به بانک اینده منتقل بشه نه اینکه داراییهاشون رو بفروشن بریزن تو حسابهای خودشون.اخه بابت هر سهم تات 900 تومن!!!چه خبره دارین بانک اینده رو غارت میکنید؟
علی: 1393/2/521:17:18،
28
106
آیا به حساب ماسهامداران. تات در اردیبهشت. باز پولی واریز میشه
بنیامین: 1393/2/611:16:13،
26
46
کسی خبر داره دوباره به حسابمون پول واریز میشه یا نه
مهدی: 1393/2/711:25:59،
66
32
شما سهامدارای تات خوش اشتها تشریف دارین، اگه دوباره بخواد به حسابتون پول واریز بشه و به پذیره نویسها پولی ندن بانک رو رو سرشون خراب میکنم
از کارمندان: 1393/2/915:05:15،
62
32
با سلام واقعا نمیدونم کدوم از مدیران بانک اینده رو لعنت کنم که من و امثال منو بدبخت کردن و اخراج بدون دلیل کردن.اقای رسول ... که طرف بچه ها ی تات زو گرفتی .اخه وین تات گور به گور شده از کجا پیداش شد.ما رو بدبخت کردن من با هزار امید ازدواج کردم ایا حقم اینه بدون دلیل بگن نیا.اینکه بانک مرکزی مجوز شعبه نمیده بهونست

از کارمندان بانک اینده: 1393/2/915:10:12،
30
33
ادامه... اخه این وضع نشد چرا از شعب خود تات جمع نشد چرا ازکارمنداش بیرون نرفتن.من الان اخراج شدم کی باید جوابگو باشه.از گلوی من زدن دارن میریزن ت گلوی تات.تنها من نیستم نزدیک به هزار نفر میخوان بیرون کنن
آینده : 1393/2/919:11:03،
30
38
شما از کدوم شهر هستین
masoud.h1365@gmail.com
به من ایمیل بزنین دردمون مشترک
اینده: 1393/2/919:40:13،
30
29
من از منطقه شمالم.واقعا در حق ما نامردی کردن واقعا
امید: 1393/2/1003:39:41،
31
30
پاسخ به علی :حالادیگربانک تات وجودندارد.تاتیهای سابق هم دربانک اینده سهامدارمیباشند.که تعدادسهام انان برابراست باسهام اولیه بعلاوه سهام مربوط به افزایش سرمایه .اگردراریبهشت یاهروقت دیگر سودسهام بپردازندهمه به تعداد سهامی که دارندازان منتفع خواهندشد.انشاالله
اینده: 1393/2/1019:30:38،
26
35
ای خدا تات و عواملش رو لعنت کنه که باعث بدبختی و اخراج بی دلیل من ئ امثال من شد.اخه شما که منحل شده بودید دیگه چ حرفی واسه گفتن دارید خودتون رو به ما چسبوندید .حالا به جایی که من بمونم باید اخراج بشم و بچه های خود تات کار کنن و شعباتش باقی بمونه.اقای دلبری در حق بچه های صالحین ظلم گردی .خدا ازت نگذره.
شریف: 1393/2/1021:39:40،
30
28
تمام بانکها بایدکسری پرسنل خودرا ازاسخراجیهای بانک اینده تامین نمایندکه به نفعشان هم است چون اینها دارای اموزش اولیه بوده ودارای تجربه هم هستند.
مسعود: 1393/2/1118:01:15،
28
32
سلام شریف با حرفت موافقم.باید بانکها اخراجیهای بانک اینده رو ساپورت کنه
از محمد به کارمندان اخراج شده: 1393/2/1122:17:22،
39
38
اون موقع که من داد و بیداد میکردم مدیران تات در حق پذیره نویسان سال 91 ظلم کردن و به ارزش یه نیروگاه برق فقط به حساب تاتیها پول واریز کردن شما ها از بانک اینده به به چه چه میزدید دیدید انصاری و بانک تاتش به هیچکس رحم نمیکنه.حق پذیره نویسان تا الان حسابی پایمال شده خدا ازشون نگذره
مهدى: 1393/2/1123:13:32،
47
31
صد ميليون تومان ريختم توي حلقوم بانك نامرد آينده ، ١٤ ماهه پوله منو بدون سود بدون زنگ بدون پيامك بدون احوال پرسي
خوشخیال: 1393/2/1204:29:27،
31
32
من سهامدارتات بودم وحالاسهامدارآینده ام ،تات رامنحل کردند پول خوبی به مارسید.اگراینده راهم منحل کنندازاین خبرها هست؟اگرچنین است هرجه زودتر.
شخصی به رستوران رفت وغذای کاملی خورد،موقع رفتن گفت پول ندارم،بایک اردنگی اورابیرون کردند،آنشخص فردابازبه رستوران امدوپرسید:آیامیتوانم مطابق دیروزهمان غذاراباهمان قیمت میل کنم؟
امیری: 1393/2/1218:45:51،
31
34
سپرده گزاران که مشکلی ندارندچون طبق قراردادماه به ماه سودمیگیرند.
واما پذیره نویسان هم بایدبدانندکه هیچ شرکتی زودتراز18 ماه سودنمیپردازد،وگاهی بیش ازدوسال هم طول میکشد.پس صبورباشید.
ازمسئولین بانک هم تقاضادارم حرمت این همه نظریه پردازرارعایت فرموده وبایک ااطلاعیه رسمی آنان رابه آینده امیدوارفرمایند.
سلولی: 1393/2/1400:47:41،
42
31
تو مثل اینکه کلا از مرحله پرتی نمیدونی امروز یه سهم رو بخری فرداش مجمعش تشیکل بشه میتونی سودشو بگیری پس هیچ اطلاعات بورسی نداری نظر بیهوده نذار
پذیره نویس دلشکسته: 1393/2/1500:35:10،
34
29
همه مدیران بانک دروغ میگن خودشونم هیچ جوابی در قبال پذیره نویسا ندارن خدا به حق علی ازتون نگذره به خدا من راضی نیستم اهایییییییییییی مردم دردمو به کی بگم
حمید: 1393/2/1512:21:51،
28
30
سایت بانک اخباری در مورد سهام ارائه نمی ده کسی میدونه چطور از اخبار سهام بانک باید مطلع شد؟
حصاری: 1393/2/1523:44:52،
27
34
سلام
دوستانی که میگویند برای هر سهم بانک تات 900 تومان سود پرداخت شده برای گفته خود مدرکی دارند یا بر اساس شنیده ها صحبت کرده و یک کلاغ را چهل کلاغ کرده اند.
جلیلی: 1393/2/1600:29:41،
33
30
عزیز دل برادر من یکی از بستگانم سهامدار تات هست و تا الان بابت هر سهم 900 تومن دریافتی داشته یک کلاغ چهل کلاغ نیست دوست عزیز این مابین فقط حق مسلم پذیره نویسا پایمال شد به خاطر تعلل همین دوستان تات!!!!بیش از 15 ماه توی ضرر هستن ارزش پولشون هیچ شد خدا ازشون نگذره باور کنین پذیره نویسا راضی نیستن
امیری: 1393/2/1603:40:20،
26
37
اقای سلولی توسهم نخریدی بلکه دریک شرکت درحال تاسیس پذیره نویسی کرده ای چه سودی رافردای پذیره نویسی مطالبه میکنی؟بروبایک وکیل یاکارشناس حقوقی مشاوره کن اگرادعایت راتائیدکردند میتوانی به دادگاه شکایت کنی وحق خودرابگیری.
سلولی: 1393/2/1700:41:15،
34
28
حرف شما درست من برای یک شرکت در حال تاسیس پذیره نویسی کردم و در فروردین 92 این شرکت شناخته شد بنده و امثال بنده برای سرمایه های نهفته و 700 شعبه پذیره نویسی نمودیم نه اینکه تمام اموال را بفروشن و به حساب سوگلی ها و فقط یک عده سهامدار واریز کنند ما برای 165 شعبه و بانکی که دیگه اعتمادی بهش نیست و تمام سرمایه هاش بر باد رفت پذیره نویسی نکردیم انصاف بگو کدام خونخوار تریم؟!!!!
سهامدار: 1393/2/1611:43:11،
69
36
آقای جلیلی تاریخ واریز کی بوده؟
جلیلی: 1393/2/1700:36:58،
63
29
8/10/92 واریز بابت هر سهم 200 تومان 12/11/92 واریز برای هر سهم 200 تومان 12/12/92 واریز برای هر سهم 200 تومان 27/12/92 واریز برای هر سهم 300 تومان اس ام اس ها هم موجود هستش یک کلاغ چهل کلاغ نیست برادر فقط خدا به داد پذیره نویسا برسه
پذیره نویس: 1393/2/1710:09:05،
31
26
باباچرا انقدرچک وچون میزنین توکل به خدا همه چی درست میشه
مهدی: 1393/2/1713:49:59،
40
31
نماد بانک تات به مبلغ 2700 ریال بسته شد . با فرض این قیمت سهامداران تات با 2700 ریال به ازای هر سهم و پذیره نویسان با 1000 ریال به ازای هر سهم وارد سهام بانک آینده شدند. باید تقسیم سودها هم به همین نسبت انجام میشد نه اینکه همه رو یه جا تقدیم تاتیها کنند و پذیره نویسان سرشان بی کلاه بماند. اگه به ازای هر سهم به تاتیها 900 تومان دادید باید به همان نسبت به پذیره نویسان هم حدودا 300 تا 400 میدادید و این ظلم بزرگ رو انجام نمیدادید
پذیره نویس: 1393/2/1811:56:10،
29
31
اقا مهدی عقایدمون خیلی نزدیک به هم هست و من و دوستان پذیره نویسم به طور جدی از طریق شکایت داریم پیگیری میکنیم لطفا با من تماس بگیرین و به جمع ما ملحق شو lifeisatest18@yahoo.com
مسعود: 1393/2/1715:40:21،
21
24
من هر سهم 1000 ریالی رو 2000 ریال می خرم
حصاری: 1393/2/1720:22:46،
27
35
سلام با توجه به گفته دوستان و شواهد موجود باید به دست اندرکاران بانک آینده و تات آفرین گفت که هوای سهامداران خود را داشته و نمی گذارند حق آنها از بین برود. سودی که به آنها داده شده به مدت زمان سهامداری یعنی از زمان تاسیس بانک تات بستگی دارد به پذیره نویسان سال 91 بانک آینده به همان نسبت سود داده خواهد شد. باشد تا مسئولین بانکها و موسسه های دیگر از مسئولین بانک تات و آینده یاد بگیرند.
مهدی: 1393/2/1721:25:54،
30
31
حناب حصاری خوردن مال مردم و تضییع حقوق اونها نیازی به تقدیر و تشکر نداره .
امیری: 1393/2/1723:48:48،
26
42
اقای سلولی سلام:هیچ شرکتی درحال پذیره نویسی جزپولی که ازطریق پذیره نویسی جمع میشود مالک هیچ چیزی نیست.آن شعبی که شمادیده بودید مال اینده نبوده ومتعلق به سه شرکت قبلی بودندونبایدفروش آنها دیگران راناراجت نماید.
سلولی: 1393/2/1800:32:01،
35
30
موسسه ارمان مجوز پذیره نویسی خود را دریافت کرد و به زودی اجرا میشه.اقای با هوش باید چیزی موجودیت داشته باشه که مردم بیان پولشونو بدن برای سرمایه گذاری برای باد هوا که نمیتونن سرمایه گذاری کنن چرا الکی میری جاده خاکی شما و امثال شما حق پذیره نویسا رو پایمال کردین به خاطر منافع خودتون یه جا پس میدین تو همین دنیا من به هیچ وجه راضی نیستم خدا لعنتشون کنه از ته دلم اه میکشم هر روز و هر شب
سلولی: 1393/2/1811:48:16،
37
31
خود مسوولین بانک و هییت مدیره و همچنین مسوولین امور سهام بابت واریزی های بدون شفاف سازی هیچ پاسخی قادر نیستن به پذیره نویسان بدهند و ما جمعی از پذیره نویسان به صورت جدی داریم قضیه رو پیگیری میکنیم پس نیازی هم نیست که شما هیچ رتبه ای در شرکت اینده ندارید پاسخ من رو بدین
حصاری: 1393/2/1801:04:58،
74
35
با سلام خدمت مهدی آقا ودیگر دوستان
من با شما موافقم و لی در مورد درستی یا نادرستی آن اطلاعی ندارم ونمی شود خودرا مدیون دیگران کرد نوشتن و صحبت کردن آسان است ولی اثبات آن مشکل.
پذیره نویس: 1393/2/1811:43:26،
39
29
دوست عزیز برای اثباتش میتونی تماس بگیری با امور سهام یا روابط عمومی و بگین که باز هم برای سهامداران تات واریزی دارید یا خیر انوقت میبینین که بهت میگه تا حالا در 4 مرحله به حسابتون مبلغ 900 تومان برای هر سهم واریز شده و تسویه شده پس زیاد خودت رو برای درستی یا نادرستی اذیت نکن
امیری: 1393/2/1809:09:34،
41
74
اقای سلولی بفرمائید موسسه ارمان که مردم دران پذیره نویسی خواهند کرد درحال حاضر چه چیزی دربساط دارد؟لابد باتماشای شعبات بانک ملی یایک بانک دیگر دلشان راخوش کرده وبه پذیره نویسی خواهندپرداخت.همیشه منطقی فکرکنیدوازافکار اشخاص واردهم سودببرید.آینده هم بانک موفقی است.
سلولی: 1393/2/1811:53:22،
42
32
شما باید بری اسناد منتشر شده در هنگام پذیره نویسی برای بانک در شرف تاسیس اینده رو نگاه کنی در موقع پذیره نویسی قرار به داشتن 700 شعبه بانک با ادغام صورت گرفته بود نه اینکه 14 ماه ملت رو الاف انحلال تات بکنن بعد از 14 ماه زیر بار دستورالعمل بانک مرکزی بابت کاهش شعب برن در نهایت سود رو بریزن به حساب تاتی ها چون اقای انصاری و رسول اف خودشون کلی سهم تات دارن حق ما پذیره نویسا پایمال شده و تا دریافت حقمون همچنان ایستاده ایم
شکیب: 1393/2/1819:16:32،
22
31
سلام به پذیره نویسان و مطلعین اوضاع بانک اینده .ناله ونفرین چه سودی تاکنون برای ما داشته است؟لطفاهرخبرموثق که داریدسایرین راهم ازطریق سایت درجریان قراردهید .
مسعود: 1393/2/1819:37:10،
28
42
کسی سهامشو به قیمت 200 تومان نمی فروشه؟
من خریدارم
علی: 1393/2/2416:49:02،
49
31
سلام آقا مسعود من 300,000 تا سهام آینده دارم. به این قیمت راضی به فروش هستم.
کاوه: 1393/2/1903:37:22،
22
35
من هیچ مدرکی ازموجودیت وتعدادسهام خودم دربانک آینده رادردست ندارم ،چگونه میتوانم سهامم رابه بفروشم؟
صادق: 1393/2/1915:12:44،
29
27
اقا یه کلام بگم.یکی از دوستام تو دفتر مرکزی مدیر یه قسمته.این شعبه جمع کردناشون بهونست دارن کم کم بار خودشون رو میبندن بذنن به چاک.اونوقت شماها میمونید و برگه های سهام بی ارزش
روزی: 1393/2/2200:02:32،
26
29
آقا صادق اگر خیلی نگران هستید سهام شما را 180 خریدارم . در صورت آمادگی اعلام فرمائید تا معامله کنیم .
عاقلانه این است که جلوی ضررتان را بگیرید .
سهامدار: 1393/2/2008:28:13،
20
51
آقای جلیلی من سهامدار بانک تات بودم ولی سودی به حسابم واریز نشده. لطفا متن اس ام اس ها رو برام ایمیل کنید میخوام پی گیری کنم. barani_1358@yahoo.com
پذیره نویس : 1393/2/2016:02:15،
47
34
خبر خوش تو راهه برای همه به امید خدا همتون خوشحال میشین بزودی
صادق: 1393/2/2021:06:30،
28
53
هیچ خبر خوشی تو راه نیست بیخودی جو نده
مجید: 1393/2/2408:50:38،
25
26
با سلام وقتی این کامنت ها راخواندم خیلی مظطرب شدم حق تقدم تات رادارم سهامداربانک اینده تکلیفم چیست لطفا اکرکسی اطلاعی داره راهنمایی بفرمایید
پذیره نویسان حق پایمال شده: 1393/2/2500:30:50،
35
50
سلام به حق تقدم های تات سود 900 تومانی پرداخت نشده است فقط به سهام اصلی سود داده اند حق پذیره نویسان را هاپولی کردن یه عده تو بانک 1800 میلیارد تومن منابع و دارا یی های سه نهاد که قرار بود به بانک اینده منتقل بشود را فقط بین خودشون تقسیم کردن و خوردن
مهدي: 1393/2/2509:28:13،
28
39
سايت بانك آينده غيرفعال شد
ناشناس: 1393/2/2510:25:05،
32
26
چرا دروغ می گی برادر من!!
حصاری: 1393/2/2512:55:26،
29
26
سلام سایت بانک آینده را از این مسیر وارد شوید.
www.ba24.ir/index.aspx
مهدی: 1393/2/2514:00:38،
50
34
من قصدم دروغ نبود . صبح خواستم وارد شم هرچی روی لینک صفحه اصلی زدم وارد نمیشد و همون صفحه ابتدایی رفرش میشد . الان سایت فعاله
مسعود: 1393/2/2619:04:42،
26
32
اگر کسی ازتاریخ مجمع عمومی بانک اینده خبردارد دراین جا اطلاع دهد.
باسپاس
رامین: 1393/2/2812:54:09،
32
22
من 5 میلیون تومان سهام بانک آینده را خریده ام بعد از 1سال حالا اصل پولم را می خواهم چکار کنم
رضا: 1393/3/215:34:54،
28
34
سلام ، من خودم کارمند بانک آینده هستم ، وضعیت یه کم به هم ریخته هست ولی نه از اون لحاظی که شماها فکر میکنید چون هیچ اتفاقی نمیفته، فقط این کارمندای بیچاره آلاخون والاخن میشن و هر روز تو عذاب و فکر و خیالن تا این ماجراها تموم بشه، این قضایا هم تا آخر خرداد به امید خدا تموم میشه.
رشید: 1393/3/303:57:50،
32
33
من نظر آقا رضا راتائید میکنم.ولی تاسفم دراینست که چرا بانک اینده درمقابل این همه اطهار نظر سکوت اختیارکرده است.وهروقت درسایت مربوطه پرسشی میشودپاسخ اینست«سوال شماتحت بررسی است»ولوماههاازطرح این پرسش گذشته باشد هیچ پاسسخی مشاهده نمیشود.
پذیره نویس اغفال شده توسط تبلی: 1393/3/400:51:20،
58
34
درسته دقیقا من هم چندین بار شکایتمو مطرح کردم ولی پاسخی ندادن جوابی مسلما ندارن که بدن سکوت اختیار کردن
مجتبی: 1393/3/312:50:13،
30
31
اقای رشید چرا داری از بانک اینده ظرفداری میکنی وقتی چند روز دیگه تعدیل شدی و با لگد پرتت کردن بیرون اونوقت میفهمی چ اتفاقی افتاده.منم جز همون تعدیلیها بودم.
مریم حسن پور : 1393/3/322:54:34،
29
34
سلام دوستان اگه میخواین تو سهام فعالیت کنید باید صبر داشته باشید حداقل سه سال کا ری به سهامتون نداشته باشید کسی که سهامش را الان بفروشه جز ضرر هیچ چیز دیگه نیست
مبهوت : 1393/3/410:59:24،
63
30
دوستان چندین شعبه از بانک آینده را تعطیل کردند مثل بیست متری افسریه یک شعبه مسعودیه یک شعبه و ....زودتر وضعیت سهام ها را مشخص کنید تا مسعولین بانک فرار نکردند
موحد: 1393/3/421:25:04،
29
26
شش ماه مهلت بانک مرکزی درموردشناسائی بانک اینده درحال اتمام است،کسی پاسخ دهد آیاموارد خواسته شده محقق شده است یانه؟درحالت دوم تکلیف چیست؟
hesari: 1393/3/503:00:52،
22
27
سلام برای آگاهی از وضعیت سهام شرکت ها از سایت کدال بازدید کنید.
www.codal.ir
مسعود: 1393/3/622:03:16،
87
58
آقای احمدی و رامین چرا اینقدر فرافکنی می کنی من سهام 5 میلیونی تو 7ملیون می خرم آگه می خوای عزیزم بفروش اگه کسی با بانک مشکلی داره سهامشو من می خرم
پذیره نویس: 1393/3/709:58:38،
53
29
خیلی مایه داری ماله همرو میخوای بخری؟!!اون بالا میخواستی سود 100% بدی حالا به دادن 50% هم راضی نیستی؟چرا جو الکی مثبت میدی؟تو کجای اون بانک قرار داری اخه؟16 ماه پذیره نویسا رو تو ضرر نگه داشتن هیچ کسم پاسخگو نیست تو کدوم شرکت اخه دیدی سود رو فقط یک عده سهامدار ببرن؟این ظلم بزرگی که به پذیره نویسا شده رو هیچ کس نمیتونه جواب بده حتی مدیر عامل بانک, خودشونم موندن چی جواب بدن, سهمی 900 تومان فقط واسه یک عده چیزی بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان
حسنی: 1393/3/707:40:12،
24
27
اقا مسعودسلام:میدانید که سهام فعلاقابل فروش نیست مگرباوکالت.
اگرمشتری هستید شماره تلفنتانرااعلام فرمائید.
حسنی: 1393/3/707:43:39،
29
25
اقامسعود شماره تلفن خودرااعام فرمائید.
مسعود: 1393/3/717:35:47،
35
34
masoud.h1365@gmail.com
مجید: 1393/3/902:56:18،
29
40
با سلام اکرکسی خبرازمجمع بانک داره لطفا اطلاع رسانی کنید
حسنی: 1393/3/909:40:35،
35
29
نشانی اینترنتی مسعود واقعی نمیباشد.
کتانی: 1393/3/920:45:43،
38
34
درتاخ 23/03/93مهلت ششماهه بانک مرکزی به بانک اینده برای رعایت موارد لازم به پایان میرسد.ازاشخاص مطلع تقاضا دارم اطلاعات خودرادراین مورد به سایرین هم برسانند.
صادقی: 1393/3/1309:52:58،
29
34
امور سهام بانک شمارش 85509550 است زنگ بزنید جواب میدن
بهرنگ صادقی: 1393/3/1310:08:03،
64
63
تیر مجمع است تاریخ و محلشو اطلاع رسانی کنیم تا بریم حاضر باشیم
آ. مرحمتی: 1393/3/1511:14:49،
37
31
با سلام وخسته نباشید:
- چندی پیش در پیشخوان مجازی بانک متبوع شما وما بانک آینده جهت گرفتن نام کاربری و رمزعبور اقدام کرده ولی تا کنون موفق به گرفتن این دو مورد نشدم .خواهشمنداست پیگیری بفرمایید. متشکرم
سغید: 1393/3/1810:16:31،
35
43
با سلام به همه بچه ها بانک اینده داره شعبه های خودشو خیلی کم میکنه اگه پول دارید برید بکشید .
أصلان: 1393/3/1900:00:11،
38
31
خيلي كم ميكنه يعني چي؟
از ١٧٠ تا كمتر؟
فكر كنم همه در جريانند بانك مركزي يكي از شروطش براي مجوز كاهش شعبات از ٧٠٠ به ١٧٠ هستش ( كه البته باعث نارا حتي پذيرنويسها شده)
حالا شما داري جو ميدي يا مدرك خاصي داري؟
پذیره نویس: 1393/3/1910:19:36،
49
32
منظور از خیلی کم میکنه همون 165 شعبه هستش که بنده طبق اطلاعات موثقی که دارم بانک باز هم زیره بار نرفته و الان در حدود 300 شعبه هست و این فقط و فقط و فقط دودش به چشم 25% پذیره نویس رفته چون 75% بقیه سود بسیار مناسبی که حق پذیره نویسها هم بود رو هاپولی کردن رفت قرار بود شعب تهران یک دونه هم جمع نشه ولی دوستان اینجا نظر دادندکه دارن جمع میکنن تهران هم مثل مسعودیه و افسریه و...
ثابتی: 1393/3/1918:26:29،
35
50
هیئت تصفیه بانک تات دارائی آن بانک منحله راقبل ازتشکیل بانک اینده مشخص وبین سهامداران ان تقسیم نموده است.کجای این عمل ازنظرپذیره نویسان اینده ایرادداردکه عده ای ازانان راواداربه اعتراض نموده است.شما هراعتراضی درمورد بانک اینده داشته باشید جق دارید.ومسئولین بانک بایدجوابگوباشند.
محمد حقگو: 1393/4/321:31:43،
36
38
در هنگام پذیره نویسی فقط صحبت از ادغام بود نه انحلال و پولهایی که به تاتیها دادن اصلا حقشون نبود.برای هر سهم 900 تومن؟!!!این یعنی منابع بانک اینده غارت شده و به شما داده شده برادر
محمد حقگو: 1393/4/321:37:53،
37
33
جناب مدیر عامل و هیئت مدیره بانک اینده منتظر اعتراضات شدید پذیره نویسان در مجمع بابت واریزیهای بدون شفافیت به حساب عده خاص باشید.شش ماهه که داریم فریاد میزنیم به داد پذیره نویسان که حقشون پایمال شده برسید ولی مثل اینکه گوش شنوا وجود نداره در مجمع بهتره گوشهاتون رو محکم بگیرید.
ابراهیم: 1393/3/2016:38:56،
47
29
سلام
من سهام بانک آینده را در مرحله ÷ذیره نویسی خریداری کردم
الان 1سال و 4 ماه از سرماه گذاری میگذره ولی نه هیچ سودی به من تعلق گرفته نه اینکه میتونم سهام خودم به بانک برگردونم و سرمایه خودمو خارج کنم
شدیدا به پو لی که سرمایه کذاری کردم نیازمندم که دچار مشکل خانوادگی شدم
لطفا هر چه سریعتر تکلیف ما رو روشن کنید
پذیره نویس: 1393/3/2100:47:48،
48
35
توی این مدت 16 ماه بیشترین ضرر رو پذیره نویسان متحمل شدن بانک باید پاسخگو باشه که هیچ جوابی نداره دیروز در گزارش روزنامه همشهری به خاطر بسته بودن دو هفته یک ماهه بعضی از نمادها گفته بودن که سهامداران خرد متحمل ضرر شدن اونوقت بعضی از مدیران بانک ادعا دارن که توی بهترین دوران بورس ایران که نماد 16 ماه بسته بود پذیره نویسان ضرر نکردن.حق مردم خورا فقط خودشون سرمایه های بانکو بالا کشیدن
فرزاد: 1393/3/2211:11:30،
23
33
طبق شنیده ها میگن که مجمع قراره روز چهارم تیر ماه بر گزار بشه،اگر کسی خبر موثق داره اطلاع رسانی کنه.در ضمن مهلت قانونی رعایت الزامات بانک مرکزی چند روز دیگه به پایان میرسه و قراره مجوز بانک صادر بشه.
صیامی: 1393/3/2313:48:26،
31
65
قابل توجه پذیره نویسان بانک اینده:4تیریاچندوقت دیگر بالاخره مجمع تشکیل میشودانشا....سودمناسبی هم به سهامداران تعلق خواهدگرفت.انانیکه اولین بارپذیره نویسی را تجربه کرده اند فکرمیکردندسرمایه شان ازبین رفته است.من هم که اولین بارم بودمثل انهافکرمیکردم ولی بعددیدم سودسالیانه وسودفرش سهام خیلی بیش ازسودباکی است.
محمد: 1393/3/2711:52:27،
32
38
اقا اين مجوز صادر نشد؟
بانك مركزي چيكار ميكنه!
حداقل در شرق تهران شعباتشو ٣ تا يكي كرده
امروز اس ام اس اومد يك شعبه تازه تاسيسش باشعبه قديمي تر ادغام شده
جاي پرتي هم رفت!
رفیعی: 1393/3/2716:03:49،
26
38
دوستان بانک اینده نمیخواهدشعبه کم کند این بانک مرکزی است که مجبورش میکندوبایدتبعیت کند.
علي: 1393/3/2721:08:56،
45
32
متاسفانه بار رواني بدي داره اين كاهش شعبات
خيلي از مردم دليل اصلي بسته شدن شعبات نميدونند
من يه مقداري پول بشكل سپرده در اين بانك دارم
از وقتي اين بسته شدن شعبات رخ داده از طرف خانواده براي بستن حسابم تحت فشارم
پذیره نویس: 1393/3/2900:04:32،
51
37
این قلدر بازیش و کم نکردن شعبش هست که کار رو به اینجا کشونده و ده هزار پذیره نویس از خدا بی خبر 17 ماه از بسته بودن نماد لعنتیشون توی ضرر هستن خودشون که سود خوبی کشیدن بالا خدا ازتون نگذره
کارمندبانک آینده: 1393/3/2716:06:17،
30
34
ماکه کارمندمنطقه غرب کشوریم شعبه هامون ادغام شد وپیش خانواده ومردم داره آبرومان میره واحتمالان هم اخراج توروامام زمان به داد این همه کارمند بیچاره برسید که پیش خانوادشان شرمنده نشن
مشتري: 1393/3/2721:15:04،
25
34
ايشالله شرمنده كسي نميشويد
راستش خودم چند بار اومدم حسابمو ببندم به دليل بسته شدن متعدد شعب
پول زيادي ندارم و چند درصد سود كمتر زياد ضرر نداره برام
ولي خدا وكيلي سيستم اينترنت بانك شون من و وسوسه ميكنه ( مثلا نسبت به تجارت يا ايران زمين )
رمز يكبار مصرف و امضاي ديجيتاليش هم امنيت ميبره بالا هم ديگه مشكل فراموش كردن رمز و حل كرده
کارمند: 1393/3/2900:27:13،
38
31
خداوندازباعث وبانی کسایی که چشم پیشرفت بانک آینده رانداشت را ازماکامندای بانک آینده بگیره منابع رابه چه سختی به دست آوردیم وبه چه آسانی داریم ازدست میدیم چه آرزوهای برای زندگیمان داشتیم آقای سیف شعبه نهاوند راچراگذاشتی چون که بچه ای اونجایی ماراچرابدبخت کردی پیش همه آبرومان رفت خداوندآهای این کارمندان را ازتان بگیره
شكاك: 1393/3/2921:03:24،
25
42
تمام بانکهای کشور از ارائه ی خدمات و مراوده با بانک آینده منع شدند
صبح بخشنامه ی بانک مرکزی ش اومد
راسته؟
والا يك كارمند بانك اينو گفت
غم: 1393/3/3010:39:13،
28
26
دوستان كارمند
اگه اطلاعاتي دارند در اختيار ديگران قرار بدند
آلو: 1393/3/3011:30:02،
30
38
كسي از صحت اين خبر مطلع نيست ؟
ديروز كه كار ميكرد
عادي: 1393/4/100:02:45،
38
30
دروغ محض!
همين امروز خارج از وقت اداري
از عابربانك ملت با كارت اينده پول گرفتم
مسعود: 1393/3/2923:25:16،
57
43
اینا می خوان بانک آینده رو نابود کنن خیلی جالب هیچکس با ثامن کاری نداره اصلا بانک مرکزی رو هم به حساب نمی زاره
مسعود: 1393/3/2923:26:49،
39
32
جالبتر اینه که عسگریه با این تعداد مشتری کم و با این منابع مسخره مجوز گرفته دوستان تو رو خدا به نطرتون خیلی مسخره نیست
کاوه: 1393/4/414:25:20،
45
47
کسانی که پول تو بانک آینده دارن نباید به این شایعات که از سوی بانکهای دیگر به وجود آمده توجه کنن.بانک مرکزی تا کی میتونه مجوز بانک رو نده. بانک آینده تمام تلاشش رو میکنه که مجوز رو بگیره مثلا شعب رو کم کرده. کسانی که پولشون رو از بانک بیرون بکشن به نظر من دارن آب تو آسیاب دشمن (دیگر بانکها) میریزن.
ایمان : 1393/10/2212:16:41،
15
15
آقای عزیز مردم تو فکر سرمایشون هستن ..... تو چی میگی برا خودت ...
اگه پولشون رفت تو جوابگو هستی ...
محمد: 1393/4/523:36:30،
41
45
با سلام و خسته نباشید دوستان عزیز موسسه ای که چند بار رنگ عوض کرد بانک نمیشه بدرد بخورد یادتونه موسسه وحدت چه بلایی سر مردم اورد وحدت - صالحین - اینده - تات من خودم وام گرفتم از اینده دفترچه قسطش هستش صالحین بیرون از بانکها پول میکشم نوشته تات اخرش نفهمیدم این چیه . تنها شعبه شهر ما هم بسته شد پول خودتونو بکشید تا گرفتار نشید
مسعود: 1393/4/612:51:21،
33
38
تو چرا ناراحتی عزیز تو که پول از بانک گرفتی به بانکم بدهکاری عزیز حرفات خیلی جالب بیار بدهیت رو بده بزار گسایی که پول دارن اظهار نظر کنن خیلی جالب حرفات
کارمند بانک آینده: 1393/4/820:22:13،
39
33
بانک ادغامی آینده برای جلوگیری از بروز مشکلات، صد شعبه خود را تعطیل کرد.به گزارش بانکداری نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ در حالی که مجوز بانک ادغامی آینده به دلیل عدم تحقق خواسته ها از سوی بانک مرکزی تمدید نشده است، مسئولان این بانک برای جلوگیری از ایجاد مشکلات حادتر، اقداماتی ضربتی را در دستور کار خود قرار داده است.در محافل بانکی شنیده می شود این بانک ظرف مدت 5 روز کاری 31 خرداد تا 4 تیر 93 بیش از 100 شعبه خود را تعطیل کرده است.

پذیره نویس: 1393/4/900:47:32،
41
38
دست مدیران بانک درد نکنه من که راضی هستم از این سرمایه گذاری هر بلایی دوست دارن سر این پذیره نویسا میارن خدا لعنت کنه مدیرانه بانکو
ناشناس: 1393/4/1412:36:10،
34
33
اگه فقط سود حاصل از فروش شعب را تقسیم کنه باید 900 تومن سود بده.
مجید: 1393/4/1701:11:46،
25
37
با سلام اکردوستان ویا بانک میتوانند اطلاع رسانی در باره تاریخ مجمع انجام دهند خیلی عجیب این بانک اینده
پذیره نویس: 1393/4/2001:28:08،
34
27
موضوع: آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه برای سال (دوره) مالی منتهی به 1392/12/29
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 09:00 روز سه شنبه مورخ 1393/04/31 درمحل تهران،خيابان ولي عصر(عج)،نرسيده به چهارراه پارک وي، خيابان استقلال ،مجموعه فرهنگي و هنري تلاش وزارت کار و امور اجتماعي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
پذیره نویس: 1393/4/2001:30:04،
38
33
موضوع: آگهی دعوت به مجمع عمومی فوق العاده
از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت 11:00 روز سه شنبه مورخ 1393/04/31 درمحل تهران، خيابان ولي عصر(عج)،نرسيده به چهارراه پارک وي ،خيابان استقلال ،مجموعه فرهنگي تلاش وزارت کار و امور اجتماعي برگزار میگردد حضور بهم رسانند.
دستور جلسه:

تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه
رسول اف: 1393/4/2212:15:19،
37
90
از پذیره نویسان عزیز دعوت میشه در مجمع حضور داشته باشند و برای هر سهم 900 تومن سود طلب کنند همونجور که به حساب تاتیها برای هر سهم 900 تومن واریز شده .با افزایش سرمایه خام نشوید این افزایش سرمایه رو همه بانکها و شرکتها میدن چیز خیلی خاصی نیست. مهم 900 تومن بابت هر سهمه که مخفیانه به حساب تاتیها واریز شده و ما ازش بی نصیب بودیم.وعده ما مجموعه تلاش
حمید: 1393/4/2213:04:59،
35
36
ما قبل از مجمع پارسال سهم را خریدیم پس سود مصوب پارسال هم باید شامل حال پذیره نویسان بشود
سهامدار : 1393/4/2418:30:40،
26
29
این خبرها رو از کجا میارین واقعا درسته
کارمندبانک آینده شیراز: 1393/4/2513:39:02،
31
47
شنیده ها حکایت از پرداخت40تا50تومان سود به ازای هر سهم
ماکه از900تومن بدمون نمیاد ولی چکنیم بیشتر از اینا نمیدن
پذیره نویس: 1393/4/2523:50:38،
42
37
خودشون تا تهشو خوردن دیگه چیی نمونده که به ما بدن مال حروم خورا
صادق: 1393/4/2518:50:37،
36
31
رسول اف پریشب استعفای خود را اعلام کرد.حالا همه انگشت به دهن بمونند.کلی بردن و خوردن حالا کنار کشیدناین خبر واقعیت داره و اصلا شایعه نیست .
مریم حسن پور : 1393/4/2611:09:18،
31
64
واقعا متاسفم سهامداران بانک تات سود سرمایه گذاری که 5سال راکد بود را گرفتن شماها سهامدارن جدید اسفند 92 پدیره نویسی کردید انوقت میخواهید معادل سهامداران تات سود بگیرید تحمل داشته باشید .من ابان سال 87 سهام تات خریدم اردیبهشت 88 سهام حق تقدم خریدم که به سهام حق تقدم ما جز یه سود بانکی 1 ساله چیز دیگه ای عایدش نشد .این پولی که به حساب سهامداران تات ریخته شد سرمایه مازاد بانک تات بود ربطی به بانک اینده نداشت این چند سال بانک که بیکار نبوده با این سرمایه ها کار کرده بابت ان سرمایه گذاری ها سود به سهامداراش داده شماها هم تحمل داشته باشید اگه بانک اینده هم مثل تات باشه به شماها و ما هم که سهام اینده داریم سود خوب تعلق میگیره
محمد راستین: 1393/4/2622:38:29،
50
79
اولا که شما با 900 تومن سود دریافتی در ازای پایمال شدن حقوق پذیره نویسان هوش از سرت رفته که حتی نمیدونی پذیره نویسی اسفند 91 بوده و بلوکه ماندن سرمایه عزیزان به مدت 15 ماه.ثانیا از یه طرف ارزش دارایی تات رو به روز حساب کردن ولی ارزش سهامی که بهتون تعلق گرفته رو صد تومن در نظر گرفتن پس مازاد سرمایه باید با مابه التفاوت قیمت واقعی سهم سنجیده میشد و به حسابتون واریز میشد که مبلغ ناچیزی میشد.
پذیره نویس: 1393/4/2700:44:57،
54
96
اسفند 91 نه 92ابان 88 نه 87 مثل اینکه جنس خوب استفاده میکنی حواست نیست کلا. در ضمن تو این مدتی که سهامدا تات بودین کلی سود بهتون داده شده تو مجامعش به یکی بگو ندونه انقدر حق پذیره نویسا رو خوردین هوشو حواس واستون نمونده
آرین : 1393/4/2611:40:44،
41
62
منم شرایط شما رو دارم خانم حسموافقم .بعضیا نیومده میخوان صاحب همه چیز بشن .سرمایه گذاری درهرکاری به وقت نیاز داره که خیلیا طاقت ندارن واعصاب بقیه رو خراب میکنن .تا سه شنبه تحمل کنید وبه بانک آینده اطمینان داشته باشید .و افکن پور وباشما ار بقیه رو خراب نکنن
مریم حسن پور: 1393/4/2713:44:08،
27
117
اولا حرف منطق نیازی به بی ادبانه جواب دادن ندارد ثانیا بانک تات بغیر از سود واقعی سهام مبلغ دیگری به کسی پرداخت ننموده است ثالثا فکر میکنم شما هنوز نمیدانید که صبر وحوصله در بازار سرمایه حرف اول را می زند سهام داری خرید و فروش ارز سر چهار راه استانبول نیست و سهامدار هم شخصیتش خریدو فروش ارز نیست در پایان شما دوست عزیزی که حتی خود را معرفی نکرده اید اگر اعتراضی همراه با منطق و دلیل داریدبهتر است با بانک در میان بگذارید نه اینکه برای پر کردن اوقات فراغت خود هر چه به مغز تان میرسد بنویسید اگر چه این افکار بیشتر نشانگر شخصیت گوینده میباشد
محمد راستین: 1393/4/2923:05:28،
50
33
اولا خودتان هم میدونید حرفتان منطقی نیست.دوما بانک اینده بدون حساب و کتاب به حساب تاتیها پول واریز کرده تمام واریزیها از طریق اینده بوده وگرنه تات که سرنگون شد.سوما حق گرفتنی است و صبر جایز نیست. اگر مسوولین بانک که پاسخگو بودند تا حالا که بیشتر از 17 ماه میگذره پذیره نویسان رو معطلل پر شدن جیب گشادشون نمیکردن.و در اخر برکت درامد از کمیت ان بسیار مهمتر است و اگر ریالی از حق پذیره نویسان پایمال شده باشه و به حساب تاتیها واریز شده باشه مالتان بی برکت خواهد شد.
میثم : 1393/4/3012:58:44،
44
55
بانک اینده بهترین بانکه یاعلی
پذیره نویس: 1393/5/200:53:49،
37
63
اب قطعه...
ایمان: 1393/10/2212:12:54،
18
13
داداش تو که کارمند بانک آینده هستی بایدم این حرف رو بزنی ......
و تعریف بانک ورشکسته تون رو بدی >........
حمید: 1393/4/3112:17:07،
31
34
چه خبر از مجمع؟
123: 1393/4/3115:23:40،
32
68
هيچي بابا بعد ان سال حالا ميگن 15 تومان سود بابت هر سهام ميريزين به حسابايي که تو بانک آينده باز کردين........................ چه فايده آخه زباله هم خريده بوديم اسفند 91 الان بيشتر از اين سود کرده بود حالا فقط خدا کنه نماد که باز ميشه حداقل سهاممون رو 200 تومن بخرن اگر نه ديگه فاجعست
محمد راستین: 1393/5/222:24:59،
50
35
اینقد سود مسخره یی تقسیم شده که هیچکس باورش نشده هنوز. یکی میگه 15 تومن یکی میگه 160 تومن نه اقا نه خانم اقای اف 16 ریال بابت هر سهم تقدیم کردن یعنی مهر ماه که سودتون رو بگیرید برای یکسال و نیم خواب سرمایه کلا 1.5 درصد سود گرفتید سودی که بانک برای یکماه به سپرده ها پرداخت میکنه.بقیه 16 تومن سود ما رو هم پیش خودشون نگه میدارن تا مجمع تات بدن به تاتیها.باور کنید اقای اف و بختیاری فر قصدشون از این حرکت فقط مسخره کردن پذیره نویسان بوده.
مسعود: 1393/4/3115:25:45،
29
35
دوستان 1- سود سهام 2- افزايش سرمايه و اضافه شدن سهام 3- باز شدن نماد و مشخص شدن قيمت در اولويتهاي پاسخگويي مسئولين است لطفا پيگيري فرماييد و اطلاع رساني نماييد.
fery: 1393/4/3117:21:35،
31
34
به نظر دوستمان در بالا اشتباه کردند چون در مجمع از 15تومان سود10درصد انجهت واریز پیشنهادشدو300درصد افزایش سرمایه تا سال 94در اختیار هیات مدیره.
پذیره نویس: 1393/5/110:29:58،
50
26
16 ریال سود تصویب شد.300 درصد رو از کجا اوردی تا سال 94 150 درصد به عبارتی امسال از 8 میلیارد به 16 میلیارد و سال بعد از 16 میلیارد به 24 میلیارد افزایش پیدا میکنه مجمع با اعتراض شدید پذیره نویسا مواجه بود که حقشون رو پایمال کردن با امور سهام تماس بگیرید و طلب حق و ضرر و زیان کنید خیلی راحت به تاتی ها 900 تومان دادند اونوقت اینجا 16 ریال!!!
مسعود: 1393/5/111:24:40،
49
37
دوستان 1- سود سهام که 16 ريال بابت هر سهم شد که در مهرماه واريز ميشه که آدامس هم نميشه باهاش خريد 2- افزايش سرمايه و اضافه شدن سهام که از 8 به 24 بايد 2 سال ديگه صبر کنيم 3- باز شدن نماد و مشخص شدن قيمت هم که در مرداد طبق گفته امورسهام اتفاق ميافته و با 150 تومان پاسخگويي مسئولين؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مهدي: 1393/5/114:16:49،
54
33
الان زنگ زدم قسمت سهام بانك كلاهبردار آينده هرچي لياقت اون رسول اف احمق و اطرافيانش بود نثارشون كردم
محمد راستین: 1393/5/222:18:25،
46
31
از تقسیم سود در مجمع کاملا مشخص شد که تو این 17 ماه برای چندین سال اینده خودشان خورجین و بقچه و صندوقهاشون رو از اموال بانک اینده پر کرده بودن چند هزار میلیارد تومن از پول و سرمایه بانک اینده را مدیران تات و صالحین به غارت بردن.اون 16 ریال رو هم میذاشتین توی همونجایی که باید بذارین. ملت رو نادان فرض کردن.
رضا: 1393/5/321:13:29،
51
31
من که رفتم در بانک اینده حساب باز کردم وبعد هم از طریق اون حساب یه حساب مجازی باز کردم بدون یک ریال ولی وقتی 10 هزارتومن توش ریختم مسدودش کرد و دیگه بر نمیگردونه وحساب هم غیر قابل بسته شدنه معلوم نمیشه که تکلیف این 10 هزار تومان مردم تو حساب های مجازی تو جیب کی میره ب شعبه مراجعه کردم برای صدور کارت گفتن برو شعبه اصلی شعبه اصلی رفتم گفت کارت صادر نمیشه باز شعبه فرعی که رفتم کارت برام صادر کرد معلوم نیست با پولای مردم تو حسابای مجازی چکار میکنن حسابمو اصلیمو بستم اون 10 هزارتومنم هم که دیگه مسدود شد غیر قابل دریا فت شد
مهرداد: 1393/5/414:30:48،
46
31
بااین وضعیت سودرسانی ،اسپانسرمجموعه رالی ایرانی شدن چه سودی داره ؟اینادارن به عناوین مختلف مردم روسرکیسه می کنن .درضمن مسئولین بانک به ویژه مدیرعامل بانک بایدجوابگوی این بریزبپاش هاباشه .
شبدیز: 1393/5/420:19:41،
50
25
دوست من اگر برای من و شما باعث سود سازی نمیشه برای خودشان باعث قدرت و پارتی میشه اسپانسر فیلم رالی ایرانی و تیم استقلال شدن باعث معروفیت و محبوبیت خودشون میشه.به نظر من تشکیل بانک اینده اشتباه بوده و باید مثل تات منحل شود.مسوولین بانک مرکزی هر چه زودتر باید بانک اینده را منحل کنند چون باعث اسیب مالی یکسری از کارمندان و پذیره نویسان شده است.با ادغام و انحلال صورت گرفته فقط جیب اقایان پرتر شده است.
افشاگر: 1393/5/510:17:47،
44
34
به نظر شما ایا با کامنتهایی که سهامداران بانک اینده قرار داده اند و پرده برداشته اند از ظلم وستمی که در حقشان شده است بانک اینده بانکی مطمئن و قابل اعتبار برای سپرده گذاری باشد؟!!!بانکی که در صورتهای مالی 92 هیچگونه شفافیتی ندارد قابل اعتماد نیست .از کجا معلوم چند هزار میلیارد تومان پرداختی به 75 درصد سهامداران بانک از سپرده ها ومنابع مردمی نباشد.برای دریافت سود بیشتر ریسک بر باد رفتن سرمایه را نکنید.ای کارمند بانک اینده ای مسوول بانک اینده گند زدن مدیران را به خودشان اطلاع رسانی کنید تا از فاجعه انحلال بانک اینده جلوگیری شود.
مهدي: 1393/5/522:05:20،
41
31
اميدوارم بانک آينده هم سريعتر فسادش مثل بانک تات رو بشه تا زودتر دستور انحلالش بياد . اگه منحل بشه سود خيلي خوبي نصيب ما پذيره نويسان ميشه و ضرر و زيانمون تا حدي جبران ميشه . اگه امروز منحل بشه هر سهمي حدود 2 هزار تومان ميگيريم . اميدوارم زودتر اين بانک مسخره منحل بشه تا ما به حقمون برسيم . هرچند باز هم در اون مقطع تاتيهاي خوش اشتها حضور فعال خواهند داشت . انشالله زودتر منحل بشه و با هيچ جايي هم ادغام نشه و اسامي منحوس تات و آينده از تارک اين سرزمين براي هميشه پاک بشه .
شپته: 1393/5/623:21:50،
71
33
با چه شعار ها و تبلیغات اغوا کننده یی مردم را فریب دادند:اینده روشن است....سهم شما از اینده چقدر است...اینده از ان شماست.ای ملت مواظب سرمایه خود باشید چون بانک مرکزی یکروز این بانک را منحل میکند زیرا هر چقدر هم شعبه کم میکند باز با این بانک مشکل دارد و در سایت خود از بابت سپرده گذاری در این بانک بدون مجوز هشدار داده و رفع مسوولیت نموده است.
جوجو: 1393/5/900:32:40،
39
37
مزخرفترین بان ایران آینده هستش
شپته موت: 1393/5/921:22:38،
40
35
موقع تبلیغات برای پذیره نویسی قرار بود تمام داراییهای بانک تات که معادل بیست و پنج درصد از سرمایه بانک در شرف تاسیس اینده میشد را به اینده منتقل کنند و در ازا اون داراییها سهامداران بانک تات سهامدار بانک اینده شوند حالا این 900 تومان پولی که برای هر سهم تات به حساب تاتیها واریز شده کاملا تخلف محسوب میشود هیچ نهادی هم بر این تخلف مدیران بانک اینده و تات نظارت نمیکند.ملت را فریب دادن
میثم : 1393/5/1117:16:24،
50
53
اینجانب میثم بازهم میگم بانک اینده بانک قدرت /حرفه ای هستش من به عنوان یکی از مشتریان این بانک خدایش راضیم بانک های دیگه هم حساب داشتم باز دوباره برگشتم به بانک اینده ارزوی موفقیت بیشتر بانک اینده به کوری چشم حسودان یاعلی تک دستو بزن.
کوروش کبیر: 1393/5/1121:22:12،
37
31
بانک خوبی هست منم حساب دارم ولی تصمیم دارم هر چه زودتر حسابم رو مسدود کنم خبر های بدی به گوش میرسه مثل اینکه بانک مرکزی به خاطر تخلفات بانک تات و بانک تازه تاسیس اینده به هیچ وجه مجوزی برای فعالیتش صادر نمیکنه زیرا در حوزه بانکداری فعالیت نمیکنند این بانک هم به سرنوشت تات دچار میشه ولی ایندفعه دیگه با جایی ادغام نمیشه تا شما به پولت برسی بانک مرکزی هم ضامن بر باد رفتن سرمایه ما نخواهد بود زیرا هشدار داده بود.
محمد هوشیار: 1393/5/1319:16:45،
41
30
در تازه ترین اخباری که از بانک مرکزی در مورد مجوز دارها در رسانه ها درج شده هیچ نام و نشانی از بانک اینده نیست و بانک مرکزی از بر باد رفتن سرمایه ها در بانکهایی که اسمشان را نبرده است رفع مسوولیت نموده.دوستان مواظب باشید بانک اینده یک بانک متخلفه که بعد از این همه مدت از ادغام و انحلال هنوز موفق به گرفتن مجوز نشده بزودی با کمک نیروی انتظامی درشون رو تخته میکنن.مبارکت باشه اقای اف با اون سود تقسیمی بین سهامداران خصوصا پذیره نویسان
بلاتکلیف : 1393/5/1323:16:55،
42
31
خدا دیگه خسته شدم کمک کن
بیطرف : 1393/5/1323:18:53،
24
46
چه خبر از مجمع تات دوباره پولی به سهامداران داده میشه
پذیره نویس: 1393/5/1400:54:27،
42
32
خیلی بی وجدانید خدا وکیلی هم از توبره میخورید هم از اخور!!!!!هم تو مجمع بانک اینده میاین شرکت میکنین سود مسخره 16 ریالی رو میگیرین هم انتظار دارین دوباره تو مجمع تات به غیر از اون 900 تومان که گرفتین باز سود بگیرین؟!!!اخه کیو دیدی یه سهم بخره ولی سهامدار 2 تا شرکت باشه این دیگه نوبره به خدا.مدیران بورس و بانک مرکزی هم که انگار خواب هستن هیچ اقدامی نمیکنن.حق پذیره نویسای مظلوم رو چپاول کردن سهامداران عمده تات
پذیره نویس بانک اینده: 1393/5/1410:43:40،
55
35
ای سهامداران بانک تات که در قبال پایمال شدن حق ما پذیره نویسان پولهای هنگفت به حسابهایتان واریز شد اگاه باشید که تمامی پذیره نویسان بابت این واریزیها ناراضی هستند و هیچ برکتی برای زندگیتان نخواهد داشت در مجمع پیش رو از اقای رسول اف بخواهید نان حرام داخل زندگیتان نکند که دودمانتان بر باد خواهد رفت.
مهدى: 1393/5/1412:56:37،
41
30
از دو حالت خارج نيست يا نمادش باز ميشه البته با يه قيمت مسخره كه ديگه فكر نكنم زير ١٢٠ تومن باز شه خب بيست تومن سود ميكنم به روح مديران لايق بانك آينده درود ميفرستيمو و زود سهامو ميفروشيم و اين قضيه رو تبديل به يه خاطره تلخ ميكنيم و ازش تجربه مي اندوزيم . در حالت دوم بانك انشالله منحل ميشه و اموالش بين ما تقسيم ميشه كه خيلي بهتره . منم احتمال ميدم سود كلاني كه به جيب سردمداران بانك تات سرازير شد خيلي بهشون مزه كرد . احتمال خيلي زياد بدشون نياد كه آينده رو هم منحل كنن و كلي پول مردمو به جيب بزنن
آرین: 1393/5/1520:12:03،
34
31
لغو آگهي دعوت به مجمع عمومي شرکت بانک تات (در حال تصفيه)
مجید: 1393/5/1722:00:53،
36
34
دوستان حسابهاتون بیرون بکشین.بانکی که به همین کشکی اعتبارش بین مردم از دست داد... جایی برای اعتماد نیست
Reza : 1393/5/1810:00:56،
24
42
مجمع تات برگزار شد کسی خبر داره
آرین : 1393/5/1814:15:37،
24
40
کسی میدونه اصلاحیه ای که روی سایت کدال اومده منظورش چیه؟
سهامدار: 1393/5/1823:32:30،
28
59
مجمع تات کی برگزار میشه کسی میدونه
reza: 1393/5/1922:12:10،
51
31
بابا این تات هم شمارو سرکار گذاشته
خوش باور: 1393/5/2916:12:34،
22
65
بانک تات (درحال تصفیه)آگهی داده بودکه 31تیرماه مجمع دارد بعداطلاعیه دادکه به16امرداد موکول شده است.22مردادمن زنگ زدم ونتیحه مجمع را
پرسیدم پاسخ دادند که مجمع تشکیل نگردید وعلت راهم نگفت.اگردوستان اطلاع جدیدی دارند بقیه راهم درجریان بگزارند باسپاس
پذیره نویس: 1393/5/3001:30:31،
66
28
بانک اینده با کلاهی که سر پذیره نویسان گذاشت پرونده خوبی برای خودش رقم نزد پذیره نویسان با شکایت به بانک مرکزی و سازمان بورس و گزاشتن مقاله با عنوان کلاه گشاد بر سر پذیره نویسان بانک اینده پرده از این فساد بزرگ برداشتند و جلوی مجمع خیالی بانک منحل شده تات رو گرفتند و از یک فساد بزرگتر دیگر جلوگیری کردند خسته نباشید با امید موفقیت
حکمت: 1393/6/506:27:12،
30
55
1-آیا قانونامدیران تصفیه میتوانندبدون تشکیل مجمع عمومی سالیانه به کارخودادامه دهند؟
2-تارخ دقیق برای واریزسودبانک آینده اعلام شده است.؟
میترا: 1393/7/320:07:19،
44
29
برای 4/5 میلیون تومان من بعد از 1/5 سال 72000 تومان سود واریز کرده اند ایا این سود هر ماه واریز میشه یا نه این سود سالانه است دستشون درد نکنه ترکوندند. لطفن اگه کسی خبر داره جواب بده .
هوشی‌موخرمایی: 1393/7/504:28:05،
26
43
به‌نظر‌من‌باید‌خدا‌را‌شکر‌کنیم‌،که‌همین‌سرمایه‌را‌داریم،
ر-ی: 1393/7/805:41:34،
25
47
درپاسخ خانم میترا:سودی که پرداخت شده است مربوط به سال92میباشد نه برای 1/5سال-طبق تصویب مجمع عمومی سود سال 92شانزده درصد تعین گردیده است.که 90%آن به سرمایه شمااضافه شده وفقط10%آنرا به حسابتان واریز کرده اند.
بااین حساب سرمایه شما دربانک از4/5ملیون تومان به5/148ملیون تومان افزایش یافته است.
یحیا: 1393/7/918:15:12،
30
40
ازسهامداران بانک اینده تقاضادارم هرگونه اطلاعی درمورد بازگشائی سهام درفرابورس وسایراخبار مربوطه رادارند جهت اطلاع سایر ین دراین سایت قراردهند.چون خودبانک درمورد اطلاع رسانی همیشه کوتاهی نموده است. ضمنا ازر-ی که اولین قدم را بزداشته است سپاسگزارم.
پارسا: 1393/7/1209:41:03،
35
43
سلام ظاهرا شورای پول و اعتیار در جلسه روز سوم مهر ماه 93 اساسنامه بانک آینده را تایید کرده است
میترا: 1393/7/1408:34:58،
27
50
با تشکر از اطلاع رسانی ( ر-- ی) اگه حرفتون حقیقت داشته باشه باز هم از سود بانکها کمتره ولی خب تا بازگشایی سهام خوبه نمیدونم شما از طرف مجمع حرف میزنین یا نه همیطوری به شما هم گفتن .من در سایت بانک اینده نیز این سوال مطرح کردم ببینم اونا چی میگن معمولا بعد سه ماه جواب میدن .باز هم از شما ممنونم ....
ر-ی: 1393/7/1620:03:56،
24
53
با سلام :من هم مثل شما ازخرده سهامداران بانک اینده هستم وآن نظریه رابعدازتحقیق داده ام مطمئن باشید.تاببینیم این نماد کی وچگونه بازمیشود.
عباس کمال امیری: 1393/7/1720:01:57،
31
51
با تشکرماباید به کلیه مسولین محترم بخصوص زحمتکشان بانک آینده اعتماد داشته باشیم و هیچگونه دغده خاطر نداشته باشیم تا به اهداف سرمایه گزاریمان برسیم.
سهامدار : 1393/7/2718:57:16،
51
20
باسلام :ازمسئولین بانک اینده خواهشمندم درصورت امکان علت عدم بازگشائی نماد سهام را به اطلاع سهامداران برساننذ.آیا بازهم مشکلات آن ازنظر بانک مرکزی رفع نگردیده است؟
شمسی: 1393/8/1107:59:58،
38
16
بانک آینده چرا همیشه سکوت راترجیح میدهی؟
عزیز: 1393/8/1519:48:19،
52
21
با سلام :چرا سهامداران تکه پاره اند به سهامداران تات ؟900 تومان سودمیدن وبه سهامداران بانک آینده (تات -صالحین -آتی ) فقط 16 تومان بات هر سهم پرداخت کردند چرا ؟...................مگه الان بانک تات دا ریم ؟......از صدقه سری مشتریان دوموسسه ی دیگر به نون ونوا رسیدند>............ ضمنا یک سوال آیا بانک آینده مجوز داره یا نه ؟..........
پذیره نویسه بیچاره: 1393/9/301:57:40،
52
18
سود 16 توامن کجا بود برادر؟سود پرداخت شده بعد از گذشت نزدیک به 2 سال از پذیره نویسی 16 ریال بوده نه 16 تومان!در پاسخ به دوست عزیزی که گفتند سود برای زمان بانک تات بوده باید بگویمکه قرار به ادغام بود نه انحلال.اگر قرار بر انحلال بود بنده به هیچ وجه در پذیره نویسی شرکت نمیکردم
شریفی: 1393/8/2721:00:22،
20
50
درپاسخ عزیز گفتنی است که سوداختصاص یافته برای سهمداران بانک تات مربوط به زمانی بوده است که هیچ مشارکتی با دو موسسه مذکور نداشته است.وبعدازمشارکت انان هم مانند تمام سهامداران دیگر ازسودیکسان 16% برخوردارشده اند.
پذیره نویس: 1393/9/302:01:08،
47
19
قرار بر انحلال بود نه ادغام اگه اطلاع نداری اطلاعاتتو ببر بالا اخوی!قرار بر این نبود که بانکهای ادغامی تمام داراییهاشونو بین خودشون تقسیم کنن و از صفر!شروع کنن.اگر قرار بر این بود هیچ وقت در پذیره نویسی شرکت نمیکردم.پس بانک بر سر ده هزار پذیره نویس کلاه گذاشته.این که نشد جواب.بنده امروز سهمی میخرم و از فردای آن روز در سود و زیانش شریک هستم.مثل اینکه اطلاعات بورسی نداری
احمد: 1393/9/111:09:55،
24
17
مگربانک مرکزی بانک مهراقتصادرابابانک اینده باهم ازصورت بانکهای مجوز دار برنداشت تا شعبه هاشان را کم کنند پس چرا بانک اینده شعبه هاش کم کردومردم تو مشکل انداخت اما زورشان به بانک مهراقتصادنرسید چون همه شعبه هایش هنوز پابرجاست
پارسا: 1393/9/1122:33:29،
24
20
این خبر "عضو ناظر مجلس در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد بانک مرکزی طی روزهای آینده یکی از بانک‌های خصوصی را منحل ... وی درباره علت تصمیم بانک مرکزی برای انحلال یکی از ..."
جدید می تواند مال بانک آینده باشد.
در این صورت سهامدارانش مثل سهامداران تات سود میبرند
خوش بحالشان تمام دنیا انحلال ضرر است اینجا سود.
تا روزهای آینده بانک آینده منحل میشود ؟
ایا این خبر صحت دارد؟
حسین: 1393/9/1301:28:03،
42
18
من یکساله تو اینده پول دارم.امروز یه چیزهایی در مورد انحلال بانک اینده شنیدم نمیدونم باید برم حسابم رو ببندم یا نه.لطفا هر کی میدونه به من ایمیل بده
پذیره نویس آینده: 1393/9/1312:09:13،
48
23
زود برو ببند این بانک سره پذیره نویساش که شریکش محسوب میشن کلاه گذاشته الان دو ساله فقط ۱۶ ریال سود بهشون داده وای به حاله سپرده گذاراش اصلا به مدیران این بانک نباید اعتماد کرد رسول اف نفرین خانوادم پشت سرته تا ابد خدا ازتون نگذره که بیچارمون کردین
حسین: 1393/9/1323:02:29،
45
34
امروز رفتم حسابمو بستم خیلی شاکی شدن.هم رییس شعبه هم کارمند باجه.میگفتن تازه حساب یکساله با ۲۷ ٪ گذاشتیم.ولی دیگه واقعا ترسیدم
م.ز: 1393/9/1514:33:34،
35
36
این همه سیاه نمایی...! آیا فقط مشکل برای پذیره نویسان عزیزه؟ یعنی منی‌ که کل سرمایه زندگیمو تو این بانک خوابندم هم باید تن و بدنم بلرزه که پول نپره؟
سهامدار: 1393/9/1611:40:02،
21
49
بابا همش الکیه باور نکنین
ا-ن: 1393/9/1723:08:20،
22
36
خواهشا جو الکی ندین .به بانک اعتماد کنبن
میلاد: 1393/9/1811:22:16،
23
45
اقا به بانک خیلی هم اعتماد هست من میلیاردها داخلش پول گذاشتم دروغ نگید به مردم ساذه
نیما: 1393/10/2210:11:56،
18
12
مردم ساده !!!!! که می خوان پولی که به زحمت و سختی به دست آوردن رو از دست ندن برو داداش شاید تو وضع مالیت خوب باشه چیکار مردم داری ..
دوستان عزیز برید سپرده هاتون رو بیارید بیرون
.: 1393/9/2602:08:19،
34
27
جزئیات جدید از بانکی که به صورت خانوادگی اداره می شود

سید رمضان شجاعی کیاسری در گفت وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت ،گفت: بر طبق قانون، هر فرد حقیقی نهایتا می تواند 5 درصد سهام بانک را در اختیار داشته باشد اما اکنون شاهد تخلفاتی در این راستا هستیم که نیازمند ورود قاطعانه دستگاه های موثر و مسوول است. نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تخلفات گسترده و نقض قانون توسط سهامداران بانک آینده، افزود: این کار، رسما دور زدن قانون است و خاطی در این خصوص باید محاکمه شود. وی گفت: در شرایطی که بسیاری از مردم برای حل مشکلات خود نیازمند وام هستند ، گزارش‌هایی به ما می رسد که این بانک خانوادگی، از منابع و اعتبارات مردم به نفع خودشان استفاده می کنند. عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در توضیح اخبار منتشر شده از وی در روزهای گذشته گفت:
.: 1393/9/2602:08:44،
34
17
عضو ناظر مجلس شورای اسلامی در ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی در توضیح اخبار منتشر شده از وی در روزهای گذشته گفت: منظور از بانکی که به صورت خانوادگی اداره می شود، بانک آینده بوده و هیچ موسسه و بانک دیگری مدنظر نیست./
نگار: 1393/9/2616:02:20،
17
44
آينده برترين بانك خصوصي كشور خواهد شد. انصاري اگه مي خوره حداقل ميذاره بقيه هم كنارش استفاده كنند.بابا بريد خدا رو شكر كنيد سرمايه گذاري هاش همه تو مملكت خودتونه،اين همه اشتغال زايي،اين همه سرمابه گذاري موفق،ديگه چي مي خواهيد؟؟؟؟!!!!!!!خدا عمر با عزت بهش بده .
مالباخته: 1393/9/2816:32:15،
52
28
بنده مالباخته بانک آینده وپذیره نویس این بانک از حقم نمیگذرم ازخدامیخوام به حق پنج تن خرج دوا درمونتون کنین
پارساسبزی: 1393/9/3008:56:48،
36
17
سلام
ساتنا ی بانک اینده قطع شده و پایا تنها هر 24 ساعت 50 میلیون می توان انتقال داد
این محد ودیت جدید بانک مرکزی برای بانک اینده است
مهدي: 1393/10/509:51:27،
19
33
چرا دروغ ميگي من خودم ديروز از ملي به آينده دويست ميليون تومان ساتنا زدم . خدا بالاي سرم شاهده
ایمان : 1393/10/2210:07:03،
25
13
دروغ چیه ؟ خوب راست میگه دیگه قطع شده .....
پارساسبزی: 1393/10/2314:15:39،
22
14
سلام
عرض کردم ساتنا ی بانک آینده
...
شما فرمودید از ساتنا ی بانک ملی انتقال دادید.
ساتنا ی بانک ملی و بقیه بانکها باز است اما چنانچه پول شما در بانک اینده باشد به روش ساتنا نمی توانید آنرا به هیچ کدام از بانکها انتقال دهید
ممنون از توجه شما
پذیره نویس : 1393/10/808:07:47،
19
28
چرا بیخودی مردم رو به جون هم میندازین یه بار میگین قراره درش تخته شه یه بار دیگه قراره سود به سهامداران بدن نمید
نم اینطور شد اونطور شد بابا ول کنین خسته نشدین بعضی ها که فقط الکی تشنج میدن باور نکنید بانک فعلا سرجاشه داره کارشم اگه شما ها بزارین انجام میده
حمید: 1393/10/1323:39:52،
26
20
چون این بانک سهامدارانش را درجریانات امورنمیگذارد این توهمات وشایعات بوجودمی اید.
هوشنگ: 1393/10/1419:29:54،
22
66
بانک مرکزی اعلام کرده بود یکی ازبانکها منحل میشود،ودراذهان این تصورپیش امده بودکه حتمابانک اینده است.ولی دیروزیکی ازمقامات بانک مرکزی گفت اشتباه شده بانک نیست موسسه اعتباری است.اشتباه به این بزرگی؟
شمسی: 1393/10/1722:07:39،
23
16
چندین با ر حساب باز کردم هی گفتند بانک مرکزی پشتش نیست بستم دوباره امنیت بر قرار شد دوباره باز کردم واقعا نمیدونیم چکار کنم هی ترس و لرز
ایمان : 1393/10/2112:27:54،
32
15
با سلام خدمت دوستان عزیز:
به نظر شما ری که درد نمیکنه رو دستمال می بندند ... برین پول ها تون رو داخال بانک آینده بکشین بیرون من سال 91 سپرده داخل بانک اعتما ایرانیان داشتم ورشکسته شد بعد از یکسال تازه اصل پول رو بهمون دادن پس این کار رو نکید در بانک آینده سپرده گذاری نکنید ...
ایمان : 1393/10/2112:33:50،
36
21
در طول یک روز کاری 100 شعبه بانک آینده در سرتاسر کشور تعطیل شده دوستان عزیز خودتون رو گول نزنید برید سپرده ها تون رو از این بانک بکشین بیرون.....
بختیاری: 1393/10/2410:29:57،
21
38
الکی جو ندین کار بانک آینده هیچ ایرادی نداره و مورد تائید بانک مرکزیه
سهامدار: 1393/11/1316:11:26،
16
30
یک قسط دیگه برا تاتی ها واریز میشه؟ این حرف صحت داره؟
امید: 1393/11/1404:02:20،
18
31
هنوزکارهیئت تصفیه تمام نشده است .پولی که تاکنون پرداختشده علیالحساب بود،برای تصفیه نهائی بایدهم موجودی باقیمانده ببن سهامداران تقسیم گردد.
مهدی صدیقی: 1393/11/1411:30:46،
32
14
تنها راهش جمع شدن پذیره نویس ها در روز های پنج شنبه هر هفته در ساختمان مرکزی آرژانتین می باشد. لطفا تا جایی که ممکن است هر پنج شنبه بیایید تا تکلیف مشخص گردد. معنی ندارد که حق پذیره نویسان به اشکم دیگران ریخته شود. منم شماره مو به ایمیل آقای قاسمی نژاد میفرستم فکر خوبیه برای تجمع های آینده برای بانک آینده.
ناصر بختیاروندی: 1393/11/1412:39:52،
18
29
کار پرداخت علی الحساب کاملا" قانونی و مطابق قانون تجارت بوده است
نفیسه: 1393/11/1815:29:07،
26
16
من که برداشتم گذاشتم پاسارگاد راحت شدم /حداقلش دیگه از اخبار مربوط به این بانک (حالا چه راست چه دروغ) راحت شدم و اما اینم واسم جای ترس داشت که چطور به حرفا و قول های یکی مثه آقای مهری (مسئول امور شعب اصفهان) که بچش یکی از کارکندای اختلاس گر و اخراجی بانک بوده بتونم اعتماد کنم
نادر: 1393/11/2605:47:49،
28
19
بانک اینده چرابه به اینهمه اعتراض حق یاناحق پاسخ نمیدهی؟
بااین سکوت اعتماد مردم روزبه روزنسبت به ان بانک کمترمیگردد.
مهرداد: 1393/11/2622:19:52،
29
17
بانك اينده حدودا ٦ ماه است كه اخبار اينچنينى در خبر ها اعلام ميشود. چرا مسايل را حل نميكنيد. من در اين بانك سه سال سپرده داشتم. و همش استرس اخر حسابم را خالى كردم. خدمات و سرويس اين بانك عاليه ول متاسفانه مشكلش را با بانك مركزى حل نمكنه. در اين چند سال هم به خاطر اقاى رسولف كه مدير لايق و كارامد هستند تحمل كردم. لطفا مسايل تون را با بانك مركزى حل كنيد. اخه محدوديت چك تا ١٠ مليون تؤمان براى يك بانك جالب نيست.
دنیا: 1393/11/2920:28:29،
27
17
خدا لعنتشون کنه اگه بخوان بانک رو منحل کنن وبهش مجوز ندن تا این همه کارمند بیکار و آواره بشن بحق جده سادات ایشاالله مشکل مجوز حل میشه تو رو خدا زندگی های مردم رو از بین نبرید سالها طول کشید تا زندگی کنیم
رضا: 1393/11/3013:10:48،
27
14
بانک آینده باید تکلیف خودشو با بانک مرکزی روشن کنه وگرنه به زودی ورشکست میشه، تو همین هفته ای که گفتن چک بالای ده میلیونش اعتبار نداره، من خودم رفتم بیشتر سپرده هامو بستم. چند تا مونده که اونم به زودی می بندم.
موسوی: 1393/12/411:49:43،
23
16
من از زمانی که بانک اینده اعتباری صالحین بود حساب دارم کاش زودتر تکلیف مجوز بانک اینده روشن بشه وگرنه مجبورم تصمیم دیگری بگیرم
حبیبی: 1393/12/606:32:20،
21
12
ازبانک مرکزئ تقاضامیکنم که هرتصمیمی را که میخواهنددررموردبانک اینده اجرانمایند،شتاب گردد.وضع سهامداران وسپرده گذاران رادرنظربگیریدکه باچه دلهره ای مواجه هستند.
سهامدار : 1393/12/1110:11:13،
14
23
مگه قرار نبود برای سهامداران تات دوباره پولی واریز شه پس چی شد گفتن هیات تصفیه در حال بررسی هستش چی شد پس؟
فراز کمالی: 1393/12/1612:51:54،
19
16
با سلام خدمت سهامداران خرد بانک آینده زمانی که ما از فروش زیر قیمت سهام و گذشت از حق خود را در این دیدگاهها ارائه میکنیم سهامداران زالو صفت درشت منظورم هیئت مدیره است فقط به خرید سهام بفروش گذاشته شده ما توسط عمال خود میکنند ولی به فرمایش مولی علی حق گرفتنی است نه دادنی حقمان را باید از این زالو صفتان بگیریم
خرده سرمایه گذار: 1393/12/1820:24:56،
18
14
شورای پول واعتباردرموردبررسی اساسنامه بانک اینده وعده سرخرمن داده است.خداعاقبت سهامداران این بانک رابه خیرکند.
برفرض اساسنامه هم تصویب شود هنوزبرای بازشدن نمادان درفرابورس بایدصبرعیوب لازماست.
آرین: 1393/12/2110:47:05،
26
15
انشاله سال 94 سال خوبی باشه بعداز این همه تحمل وصبر .
شیدا: 1393/12/2519:00:13،
20
14
ایااین اساسنامه تصویب شد؟
آینده: 1393/12/2616:43:15،
40
17
تبریک بابت مجوز بانک آینده
سهامداروسپرده گذار: 1393/12/2718:44:48،
33
31
شادشدم به امیدبازشدن نمادان درفرابورسس.
سهامدار: 1394/1/1822:47:24،
38
28
آقایون کسی واقعا این واریزی 900 تومن بازای هر سهمو گرفته ؟؟
ناصر: 1394/1/1912:29:39،
38
32
سلام بله سهامداران بانک تات این مبلغ رو گرفته اند
سهامدارتات: 1394/1/1918:48:10،
42
26
اگرازدوستان کسی اطلاع دارد که کارهیئت تصفیه بانک تات به کحا رسیده است دیگران راهم درجریان قراردهد.ایا لازم نیست که این هیئت به سهامداران گزارش سالیانه ارائه دهد؟
آرین : 1394/3/1615:47:57،
25
24
با سلام -در نسخه جدید سایت بانک آینده اطلاعات بانک در سال 93 درج شده است / ولی نمیدونم هرکاری میکنم وارد نمیشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
حمید: 1394/4/308:03:07،
31
22
سلام به سهامداران بانک اینده :ازاول نیرماه نمادمعاملات درفرابورس بازشده است.اگردوستان ازنرخ ان اطلاع دارنددراین سایت اعلام فرمایند.باسپاس
ر-ی: 1394/4/606:35:15،
34
24
ذر4روز اول تا130تومان معامله شده است.
سهامدار: 1394/4/2307:17:25،
33
22
مبلغی ازسود 93رابه عنوان افزاش سرمایه نگاه داشته اند.بامعاملات سهام اخیر این مبلغ به خریدارتعلق داردیافروشنده؟
احمدی: 1394/5/2615:14:07،
23
16
اقا تو رو خدا پول منو پس بدین.بقران من ی جوونم ک با کارگری و تو مغازه این و اون کار کردن8میلیون جمع کردم.بخدا واسه من 1000تومن هم خیلی پوله.تاحالا صدبار رفتم تو این بانک بهم جواب سربالا میدن و ی شماره تهران دادن اونم جواب نمیده.کاش سه سال پیش قلم پام خرد شده بود نمیرفتم همه پولمو بدم سهام این بانک.خواهش میکنم از مسیولین یکی جواب ما رو بده
سهامدار: 1394/5/2619:14:00،
19
13
بابت سودسهام سال93به سهامداران چیزی واریزنمیشود؟
سهامدار: 1394/7/205:36:12،
25
16
درروستاها که مرغ نگه داری ممیکنندرسم است یک تخم مرغ درلانه میگذارند تامرغ خانه به تخمگذاری تشویق گردد.گاهی اتفاق می افتد که مرغ نه تنهاتخمی نمیکندبلکه ان یک تخم راهم میخورد.واین موجب مثلی درآذربایجان گردیده است.که میگویند«یوموددامادی فالانی داایچدی»واین مثل بدان آوردم که
بانک محترم آینده بابت سال93نه تنهاسودی نداد،بلکه90%سودسال 92 راهم ازماگرفت !!!
دلارا: 1394/10/2013:59:33،
26
12
مثل اینکه تمام سهامداران به حق خودرسیده ا ند چون صدائی ازکسی درنمیاد.

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل