کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آخرین مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی در سال 95


کد خبر : ۲۹۹۰۷دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۲:۱۲۳۰۰۷۵ بازدید

سرهنگ مهدی محمدی گفت: بر اساس تبصره 20 قانون بودجه 95 در صورتی که مالکان وسایل نقلیه برای پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود که تا پایان ...

سرهنگ مهدی محمدی گفت: بر اساس تبصره 20 قانون بودجه 95 در صورتی که مالکان وسایل نقلیه برای پرداخت اصل جرایم معوق رانندگی خود که تا پایان سال ۹۴ انجام داده اند ، اقدام کنند، دو برابری دیرکرد آنها بخشوده می شود.

سرپرست پلیس راهور استان با تاکید بر اینکه این مهلت به هیچ وجه تمدید نمی‌شود، افزود: در صورتی که مالکان وسایل نقلیه در مهلت مقرر برای پرداخت جرایم معوق خود اقدام نکنند، به صورت خودکار و سیستمی جریمه دو برابری آنها مجددا اعمال می‌شود.

سرهنگ محمدی افزود : خودروی رانندگانی که بیش از یک میلیون تومان جریمه دارند ، توقیف و تا زمان پرداخت جریمه در پارکینگ متوقف می‌شود .

سرهنگ محمدی با بیان اینکه جرائم صورت گرفته در سال ۹۵ شامل این بخشودگی نمی شود افزود: مالکان وسایل نقلیه می‌توانند از طریق شماره ۱۲۰ از مبلغ جریمه خود مطلع یا با مراجعه به مراکز پلیس +۱۰ و یا سایت اینترنتی پلیس راهور به نشانی www.rahvar120.ir برای دریافت صورت وضعیت تخلفات رانندگی خود و پرداخت آن اقدام کنند.

مهلت بخشودگی دیرکرد جرایم رانندگی معوق تا پایان سال ۹۴ ، آذر ماه امسال به اتمام می‌رسد .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها