کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزايش بهای قبوض آب و برق تایید شد


کد خبر : ۲۹۷۳شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۱۳:۴۶۳۱۵۸ بازدید

وزير نيرو گفت: افزايش قيمت هزار تا پنج هزارتوماني قبوض آب و برق براي مصرف‌کنندگان تأييد مي‌کنم اما اعلام قطعي اين موضوع منوط به تأييد دولت و سازمان هدفمندي يارانه‌ها است.

حميد چيت‌چيان وزير نيرو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، در خصوص برنامه‌هاي اين وزارت خانه به منظور افزايش تعرفه‌هاي آب و برق گفت: سناريوهاي متعددي در خصوص اين موضوع مورد مطالعه قرار گرفته و اثرات هر کدام از آنها در افزايش احتمالي سبد خانوار مورد بررسي قرار گرفته است.

وي ادامه داد: تمام پيشنهادات در اختيار دولت و سازمان هدفمندي قرار گرفته است و به دليل انعکاس‌هاي گوناگون ممکن است در اين خصوص در بين جامعه وجود داشته باشد اعلام نتيجه قطعي آن در آينده اعلام خواهد شد.چيت‌چيان با بيان اينکه بررسي تعديل تعرفه‌هاي آب و برق به کمک کار کارشناسي و گروهي صورت گرفته، افزود: با مشورت متخصصين تمام جوانب امر در نظر گرفته شده است.

وزير نيرو در ادامه گفت: افزايش قيمت هزار تا پنج هزارتوماني قبوض آب و برق براي مصرف‌کنندگان تأييد مي‌کنم اما اعلام قطعي اين موضوع منوط به تأييد دولت و سازمان هدفمندي يارانه‌ها است.

وي اظهار داشت: در حال حاضر با مقايسه قبوض تلفن و قبوض آب و برق مشخص مي شود که هر خانوار در هر ماه بالغ بر 66 هزار تومان هزينه مخابرات پرداخت مي‌کند در حالي که 50 درصد کل خانوار کشور کمتر از 5 هزار تومان بابت قبوض آب وبرق هزينه پرداخت مي‌کند.وي خاطرنشان کرد: تعديل تعرفه‌هاي با توجه به شرايط اقتصادي جامعه در سنجيدن تمامي شرايط امر صورت خواهد گرفت. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها