کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
هفته رویداد

پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول

کدخبر:۲۹۵۴۶یکشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۴:۲۹۱۵۵۲۹ بازدید

باشگاه سدان‌های خانوادگی نیمه لوکس در ایران با اینکه اعضای زیادی دارد اما ازمیان آن‌ها تنها چندنام مورد توجه قرارگرفته‌اند. حالا سروصدای عضو جدید ...
پژو 508 گرانترین محصول ایران‌خودرو در مقابل رقبا + جدول

باشگاه سدان‌های خانوادگی نیمه لوکس در ایران با اینکه اعضای زیادی دارد اما ازمیان آن‌ها تنها چندنام مورد توجه قرارگرفته‌اند. حالا سروصدای عضو جدید این باشگاه بتدریج به گوش می‌رسد؛ عضوی که مثل اکثر تازه‌واردهای ایران، اصالتی فرانسوی دارد: پژو 508 بزودی به ایران می‌رسد.

 
508؛ لوکس‌ترین سدان پژو

انگار خود پژو هم برای ورود به بازار سدان‌های بزرگ نیمه‌لوکس تردید داشت. از پژو 607 بگیرید تا نسخه کوچکتر آن یعنی پژو 407 هیچکدام مدل موفقی برای پژو نبودند. پژو 607 کمتر از 5 سال بعد از ورودش دچار کاهش فروش شد و از آن تاریخ به بعد هرسال کمتر از سال قبلش می‌فروخت تا اینکه در 2010 پژو به عمرش پایان داد.
 
پژو 607
 پژو 607 قبل از 2000 میلادی وارد بازار شد

پژو 407 هم سرنوشتی مشابه 607 داشت ولی با این تفاوت که آمدنش بسیار موفق‌تر از 607 ولی رفتنش بسیار بدتر از 607 بود! پژو 407 تنها 2 سال بعد از ورودش با استقبال بازار روبرو شد اما از سال سوم 143% کاهش فروش داشت و نهایتا از آن زمان تا پایان عمرش، یعنی تا 2010، در هیچ سالی با افزایش فروش مواجه نشد.
 

پژو 407
 عرضه پژو 407 از سال 2004 شروع شد

 

تجربه ناموفق 607 و 407 ، پژو را محافظه‌کارتر از قبل کرد. می‌پرسید چرا؟ چون مدل 408 را به بازار فرستاد؛ پژو 408 درست بعد از توقف تولید 407 به بازار آمد و با توجه به نامش همه تصور کردند جانشین 407 است ولی چنین نبود؛ پژو 408 در حقیقت نسخه سدان را برای هاچ‌بک 308 داشت و هردو از یک پلتفرم بهره می‌بردند. دلیل دوم آن به بازار بسیار محدود 408 برمی‌گردد؛ پژو هیچگاه 408 را به بازار رقابتی اروپای غربی نفرستاد ولی در عوض 3 خط تولید برای آن در آسیا زد!

 

 پژو 408
 پژو 408 محصول سال 2010 است و از 2014 نیز نسل دوم آن به بازار آمد. (تصویر متعلق به نسل اول است)

 
متولد 2011 ؛ به روزشده برای 2015

یکسال بعد از شروع تولید 408 در چین، خبر تولید پژو 508 در همه رسانه‌های اروپایی پیچید. می‌دانید چرا؟ چون در نامش عدد 5 داشت! تاقبل از آمدن 508 اروپایی‌ها حدود دو دهه بود هیچ پژویی ندیده بودند که نامش با حرف 5 شروع شود. به هرحال بعد از رونمایی 508 در نمایشگاه پاریس 2010 این فرانسوی از ابتدای 2011 تحویل مشتریان شد. چندین ماه بعد نیز نسخه استیشن آن با نام 508SW و سال 2013 نیز نسخه استیشن هیبریدی آن با نام 508RXH تولید شد.

اما 508 در راه ایران، محصول 2014 و مدل 2015 است. پژو در اواخر 2014 اولین فیس‌لیفت 508 را معرفی کرد؛ تولید این فیس‌لیفت از سپتامبر 2014 در فرانسه و سپس از ژانویه 2015 در چین آغاز شد. هدف پژو از این فیس‌لیفت یکسان‌سازی ظاهر 508 با مدل‌های جدید 108 و 308 بود.

پژو 508

مهم‌ترین ویژگی‌ 508 فیس‌لیفت در تغییر جلوپنجره و چراغ‌ها، استفاده از دی‌لایت و همچنین سپرها و رینگ‌های جدید خلاصه می‌شد. در این فیس‌لیفت اکثر جزئیات کابین دست‌نخورده باقی ماند و پژو فقط صفحه کیلومتر و بخش‌هایی از کنسول وسط آن را مجددا طراحی کرد.

PEUGEOT 508 2016

از آنجایی که 508 پرچمدار سدان‌های پژو بود، فرانسوی‌ها برای فیس‌لیفت آن سطح امکاناتش را بالاتر بردند؛ چیزهایی مثل مانیتور 7 اینچی لمسی با امکان اتصال به اپلیکیشن‌های Peugeot Connect ، تهویه اتومات چهارگانه، سیستم صوتی JBL ، دوربین عقب و هشداردهنده نقطه کور ازجمله امکاناتی هستند که تاقبل از فیس‌لیفت 2015 در دسترس مشتریان پژو 508 قرار نداشت.

در بخش فنی نیز فیس‌لیفت 2015 این پژو به دو انجین جدید مجهز شد؛ یکی انجین بنزینی 1.6 لیتری THP165 و دیگری انجین 2.0 لیتری دیزلی BlueHDi180. حالا که صحبت از انجین شد باید بگوییم که پژو صرف‌نظر از انجین‌های دیزلی، 4 انجین بنزینی هم برای 508 درنظر گرفته است ولی از آنجایی که هم در نمایشگاه توانمندی‌های صنعت خودرو تهران (اسفند 94) و هم در نمایشگاه مشهد، پژو 508 با انجین 1.6 لیتری در غرفه ایران خودرو به نمایش گذاشته شده بود ماهم فرض می‌کنیم که این خودروی دیفرانسیل جلو با همین انجین وارد ایران می‌شود. همچنین در نمایشگاه مشهد، پژو 508 دارای امکانات زیر بود:

  • رینگ 18 اینچی، دی‌لایت، اتولایت
  • کنترل پایداری، کمکی حرکت در شیب
  • 6 ایربگ، سنسور عقب، دوربین عقب
  • تنظیم برقی صندلی‌های جلو، روکش چرمی صندلی‌ها
  • ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، کروز کنترل، مانیتور لمسی
  • سانروف، آینه‌های تاشو برقی، سنسور باران
     

کابین پژو 508

رکورددار فروش خارجی پژو

مجموع فروش جهانی پژو 508 در سال 2015 از مرز 370 هزار دستگاه گذشت؛ پژو در آن سال با اعلام این خبر گفت بازار چین، که از 2013 پرفروش‌ترین بازار 508 است، بیش از 36% مجموع تولید 508 را فروخته که تاکنون برای پژو سابقه نداشته است. به عبارت دیگر 508 نخستین محصول پژوست که فروش خارجی‌اش بیشتر از فروش آن در خود کشور فرانسه بود.
 
پژو 508 ؛ اولین وارداتی ایکاپ

در اواسط زمستان امسال و همزمان با شروع تولید پژو 2008 در ایران، ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو) قصد واردات 508 فیس‌لیفت را دارد. به دلیل قیمت بالایی که 508 در ایران خواهد داشت، تولید آن برای ایکاپ، ریسک خطرناکی است و به همین دلیل ایکاپ قصد واردات آن را دارد تا استقبال مشتریان ایرانی را بسنجند.
 


 

چه قیمتی دارد؟
 
واردات پژو 508 به بازار ایران آن هم در محدوده قیمتی سدان‌های نیمه‌لوکس، نشان‌دهنده اعتمادبه نفس بالای پژوسیتروئن نیست؛ نشانه زیرکی اوست! فرانسوی‌ها خوب می‌دانند که عرضه یک پژوی 160 میلیونی برای مشتریان ایرانی قابل قبول نیست اما آن روی سکه را هم باید دید. پژوسیتروئن شاید فروش مناسبی از جانب 508 در ایران نداشته باشد ولی کافی است تصور کنیم که اگر وسوسه تولیدش را در سر داشته باشد چه اتفاق بزرگی در بازار ایران رخ می‌دهد؛ آن وقت پژو 508 می‌ماند و چهار رقیبی که حداقل 40 میلیون تومان از 508 گران‌ترند!

ضمن اینکه تجربه واردات رنو تلیسمان ثابت کرد که با جلب اعتماد مشتریان می‌توان آن‌ها را مجاب کرد تا حتی 185 میلیون تومان برای یک فرانسوی هزینه کنند. هنوز برای قضاوت در مورد موفقیت یا شکست پژو 508 بسیار زود است. پس همچنان باید منتظر آینده بمانیم.
 

  508 Talisman Sonata LF Optima JF Camry
  508 Talisman Sonata LF Optima JF Camry
انجین 1.6L-Turbo 1.6L-Turbo 2.4L 2.4L 2.5L
قدرت 165hp 190hp 185hp 185hp 181hp
گشتاور 240nm 260nm 241nm 241nm 235nm
گیربکس 6 اتومات 7 دوکلاچه 6 اتومات 6 اتومات 6 اتومات
فاصله محوری 2.81m 2.81m 2.80m 2.80m 2.77m
حجم باک 70L 51L 70L 70L 70L
حجم صندوق 475L 608L 462L 510L 436L
سرعت 210km/h 237km/h - 210km/h 220km/h
مصرف شهری 7.5L 7.5L 12.1L 9.4L 9.4L
مصرف جاده‌ای 4.8L 4.6L 6.3L 6.3L 6.7L
مصرف ترکیبی 5.8L 5.6L 8.3L 7.8L 8.4L
قیمت نمایندگی

165 تا 180 (احتمالی)

185 180 180 170-195

- کالایاب خودرو
کانال تلگرام ایران جیب



دیدگاه ها

lمهیار: 1395/8/909:18:06،
267
79
کمری تو این قیمت بهتر و باکیفیت تره
خشایار: 1395/8/909:38:01،
68
19
ایرانجیب عزیز کمری هیبرید که با اینا هم قیمت نیستش
شایان: 1395/8/909:46:18،
129
27
با اینکه کمری با اینا هم قیمت نیست و حدود 230 میلیونه تو بازار ... ولی انتخاب اول من کمری هستش و انتخاب دومم تالیسمان
نامور: 1395/8/910:02:26،
90
10
شتاب رنو تلیسمان: 7.7 ثانیه

بقیه رو نمیدونم
رانا: 1395/8/910:03:52،
67
48
شبیه رانای باد کرده است
کیا: 1395/8/910:12:19،
72
29
خوب میدونید فرانسوی ها دیدن مردم عزیز و با فکر ایران دارن 50 میلیون میدن ال لگن سوار میشن، 40 میلیون برا 206 چینی میدن، میگن 508 هم 180 میلیون بگیم این مردم میخرن
تالیسمان: 1395/8/910:25:35،
110
31
جادوگر رنو همه را به احترام وا داشته است.
رنو نشان داد که دود از کنده بلند میشود.
شهروند: 1395/8/910:27:20،
39
21
من حتما ۵ تا ازش میخرم
خیلی به صرفه و اقتصادی هست انصافا !!
نکته سنج: 1395/8/910:33:11،
44
14
143% کاهش فروش یعنی چی؟!!؟!؟!؟
حسین : 1395/8/910:33:14،
63
24
حداقل رنو با یک شرکت درست و حسابی به نام نیسان جوینت شده که نقاط ظعفش رو ترمیم کنه ولی پژو با سیتروئن که از خودش بدتره.
فرزاد: 1395/8/910:44:42،
75
17
ای جانم تلیسمان،قدرت و گشتاور و مصرف و فاصله محور و 7کلاچ دوبل رو حال کن،بقیه باید به احترامش تعظیم کنن
بابك: 1395/8/910:48:08،
72
22
سرور جاده ها تاليسمان
استاااد: 1395/8/911:39:09،
56
20
يه نگاه ساده به جدول بندازي ميفهمي كه رنو تاليسمان با اختلاف بسيار زيادي از بقيه سره ... عاليه

مهیار: 1395/8/911:47:20،
33
9
کمری 230 میلیونه
اپتیما نیو هم 200 میلیونه
پس اختلاف قیمتشون خیلی زیاده و رقیبش نیستند
کمالی: 1395/8/911:55:00،
29
18
اینو به زور بتونن 160 بفروشن با این قیافه بیشتر نمی خرنش و تو بازار ایران شکست می خوره. کسی بخواد بیشتر از این پول بده میره سراغ اپتیما
ایرانی: 1395/8/912:31:14،
31
31
تا تویوتا هست هرگز حرفی برای گفتن نداره ماشین فرانسه ای و چینی و داخلی فقط خرابی و خرج داره برای مالک
حمید: 1395/8/913:30:46،
24
59
تالیسمان اصلا در حد واندازه اپتیماو آزرا نیست.
مهران: 1395/8/914:16:27،
26
19
جک s5 +++++

یا

هایما -----
ممد: 1395/8/915:04:21،
30
14


واقعا رنو تلیسـمان در کلاس خودش یک خودروی خیلی خوب از لحاظ سواری نرم و بدون صدا.
کم مصرف با قدرت بیشتر از رقبا و عملکرد خوب گیربکس به واسطه سیستم تعویض دنده اتومات دو کلاچه و کیفیت قطعات عمری و همچنین شکل ظاهری مناسب و رسمی تونسته نظرهای زیادی رو به خودش جلب کنه


...
حمید: 1395/8/1013:41:28،
11
8
واسه ایران موتور تنفس طبیعی بهتره درد سرش هم کمتره
اما در کل
1- کمری بنزینی (هیبرید رقیب اینا نیس)
2- تلیسمان E3
3- اپتیما
3.1 - سوناتا
4- پژو 508
خرمی: 1395/8/909:19:24،
34
70
ایرانجیب جان نگفتی چقدر از نگین خودرو گرفتی؟؟
مهدی: 1395/8/909:42:46،
38
16
این چه مقایسه ای بود آخه ؟؟؟؟ داداچ کمری 230 میلیونه ،
علی: 1395/8/910:17:44،
34
12
ایرانجیب جان اون قیمت دادنت منو کشته،،، کی گفته کمری هیبرید 170 میلیونه ؟؟؟ والا ما هر کمری هیبریدی که تو بازار میبینیم بالای 220 میلیونه.. عجبا
علی: 1395/8/1319:04:34،
5
4
به نظر من کسی که بخواد ماشین بالای 100 میلیون بخره حماقت محضه که ماشین تولید داخلی بخره.
کافیه یه کم تحقیق کنه تا با نمونه های وارداتی با کیفیت آشنا شه.
در کل امیدوارم تو هر سطحی بهترین رو انتخاب کنید.
m: 1395/8/909:20:11،
76
25
حواستون هست پژوهر چی لگنه و نمیتونه تو بازار جهانی بفروشه رو میاد میکنه تو پاچمون؟
مزدک: 1395/8/909:20:23،
85
24
بیخیال
پژو ۱۸۰ میلیون با موتور ۱.۶ لیتری و هزینه بالا!!!
اگر بخوام خودمو مسخره کنم ماشین چینی بهتره
خودشم: 1395/8/1213:44:26،
5
5
توربو داداش
شهروند: 1395/8/909:24:17،
70
10
اگه بصورت سی کی دی وارد بشه و مونتاژبشه باید حدود قیمتی بین 100 تا 120 میلیون داشته باشه که دراونصورت احتمال موفقیتش زیاده.وگرنه بعیده باقیمت 160 میلیون درایران موفق بشه .
سعید: 1395/8/909:24:23،
57
13
هیچ ماشینی تو ایران با قیمت مناسب عرضه نمیشه تا بازار بقیه ماشیناشون کساد نشه
همه ماشینا چه ایرانی چه خارجی به قیمتشون اصلا نمیارزه
تا وقتی رقابت آزاد نباشه همینه
هر کی هم میخره مجبوریه
آفرودر حرفه ای اصل: 1395/8/910:08:46،
28
13
در تکمیل حرفات وارداتو که تقریبا انحصاری شرکتا کلاهبردارشون کردن از اونور اپتبما و سوناتا و اسپورتیج اونقد رو دستشون مونده که حاضر نیستن فول آپشن توربو رو که تعرفه حجم موتوریشون کمتر از 2400 سی سی می خوره و قیمتش برابر همین مدلا در میاد وارد کنن تا ملت یه ماشینی سوار شن که واقعن گاز بخوره این دیگه هیچ ربطی به محدودیت 2500 سی سی هم نداره!!
تحریم: 1395/8/909:25:34،
60
12
با این قیمت حتما شکست می خوره !!!
علیرضا: 1395/8/909:26:23،
51
14
تالیسمان 7 دنده دو کلاچه هست ولی اون یکیا 6 دنده هستن ، ایول ... راستی کمری هیبرید هم قیمت اینا نیستا که باهم مقایسشون میکنید ،، کمری هیبرید فول ساخت آمریکا مدل 2016 بین 225 تا 230 میلیون معامله میشه
آریا: 1395/8/909:26:43،
76
23
شک نکنید این شیر خسته فرانسوی حتی جلوی هموطن نورسیده خودش یعنی رنو تالیسمان کم میاره چه برسه به کره ایها و ژاپنی هایی که تو این سالها خیلی خوب جا افتادند مگه ویرانخودرو سرعقل بیاد و قیمت 508 رو به زیر 150 میلیون برسونه که در اونصورت برگ برنده میفته دست پژو
منتقد: 1395/8/909:56:09،
42
18
من خودم به شخصه ماشینی رو میخرم که خدمات پس از فروش داشته باشه و برای قطعات یدکی مشکلی نداشته باشم. مثلا تویوتا را که هر مدلی بخری تا حداقل بیست سال خیالت راحته که قطعاتش به راحتی گیر میاد. اگه شک دارید این نظر از خریداران پژو 407 بپرسید که الان در به در یه قطعه هستند.
جواب: 1395/8/910:29:42،
50
16
حتی پژو هم از کره ای ها بهتره چه برسه به رنو که کره ای ها رو اصلا عددی حساب نمیکنه.
رنو با تالیسمان به بقیه نشان داد که هر کار دوست داشته باشه میتونه انجام بده.بستگی داره چی به صلاح و منفعتش باشه.
پاسخ به جواب: 1395/8/912:57:39،
19
32
آره عزیزم پژوه زپرتی از کره ای ها بهتره نشون به این نشون که405 از سوناتا بهتره ! اصلا هم واشر سر سیلندر نمی سوزونه !!!!!!! تو خوش باش !
پژمان: 1395/8/918:18:51،
14
20
اگر ماشین فرانسوی خوب بود تو دنیا اینقدر فروشش کم نبود، فروش یک برند کره چند برابر پژو، سیتروین و رنو هست
سهیل: 1395/8/909:28:49،
70
19
نسبت به زیبایی، کیفیت و پرفورمنس، تلیسمان یه سر و گردن از همشون بالاتره
مصرف سوختش فوق العادس
rj: 1395/8/909:29:09،
26
35
گرونه موافقه با قیمت 130 تا 150
موافقم++++
مخالفم----
کیارش: 1395/8/909:31:51،
52
20
پژو باید برود، پیش ژاپنی ها و آلمانی ها شاگردی !!!!
صادق: 1395/8/909:32:11،
67
27
كسي كه كيا و رنو رو ول كنه بياد پژو بخره حالش خوب نيست.
شهروند ایرانی: 1395/8/909:36:23،
25
19
پژو با سابقه ای که در تحریم های اخیر داشته نباید بهش اجازه وارد شدن به بازار ایران رو بدن.
همین الانشم محصولات پژو ایرانخودرو 3 برابر قیمت دارن.ارزش خرید ندارن.
ضمنا طراحی 508 اصلا قابل مقایسه با محصولات هیوندا و کیا و تویوتا نیست.
Ho3ein: 1395/8/910:05:41،
24
10
سوناتا 12.1 لیتر بقیه زیر 10 لیتر!! عجبز
said: 1395/8/910:17:07،
44
17
رنو تالیسمن تو رنج خودش یه چیز دیگه اس
حسین: 1395/8/910:25:48،
27
21
تو این كلاس بهترین خودرو مزدا 6 كه متاسفانه وارد كشور نمیشه جز مناطقه ازاد :|
منطقي: 1395/8/910:26:12،
28
11
درمورد ايمني هم صحبت نكرد كه سوناتا LF چهار ستاره و كمري و تليسمان و اپتيما پنج ستاره هستن
امیر: 1395/8/910:27:10،
23
20
در بازه 180 میلیون تومان قطعا کمری و اپتیما انتخاب
منطقی تری نسبت به پژو 508 هستند و امار فروش بالای انها در امریکا گواه شایستگی انهاست.ایرانخودرو زمانی
407 را هم وارد بازار کرد ولی به علت عدم استقبال در
بازار موفق به ادامه فروش ان نشد!!
منطقي: 1395/8/910:28:38،
31
11
به نظر تليسمان و كمري نسبت به بقيه انتخاب بهتري باشن كه البته كمري حدود ٥٠ تؤمن از بقيه گرونتره
ناشناس: 1395/8/910:35:34،
23
31
چه تلیسمان چه این پژو بعد چند سال مشکل لوازم یدکی پیدا میکنند. الان ببینین ایرانخودایرانخودروخدماتی رو به 407 یا کیزاشی میده. مشکل هم ربطی به ایران نداره کلا در همه دنیا اکثر مردم تویوتا رو به همه برندهای متوسط ترجیح میدن چون تویوتا پر تیراژ تولید میشه سالها بعد لوازمش هم راحت گیر میاد
ناصر: 1395/8/911:05:36،
34
18
قطعا تالیسمان مشکلی نخواهد داشت زیرا علاوه بر حضور مستقیم رنو در بازار ایران ،نگین هم در حال حاضر خوب ساپورتش می کنه ،همچنین یکی از مهمترین پایگاههای رنو در دنیا یعنی ترکیه کنار ماست.من یک قطعه برا فلوینس می خواستم یک روزه برام از ترکیه هوایی اومد.
جواب ناشناس: 1395/8/912:14:02،
25
12
داداش مگه اخبار رو دنبال نمیکنی ؟؟؟ مدیران رنو وعده دادن که قرار حضور خیلی پر رنگی در ایران داشته باشن ... خود رنو گفت چنتا متخصص فرستاده بوده ایران که دوسال رو بنزین ایران تحقیق میکردند، اینجور که بوش میاد رنو تصمیم داره نبض بازار ایران رو تو دستش بگیره.. این یعنی فراوانی قطعات یعنی افزایش نمایندگی های رنو ،
ناشناس: 1395/8/916:56:54،
15
11
جواب ناصر. یعنی تو ایران قطعه فلوئنس نبود حتی نگین خودرو هم تو انبارش نداشت از ترکیه آوردن؟ شما تهرانی اگه یکی تو یه شهر دور رنو داشته باشه باید چیکار کنه؟
تازه فلوئنس چرا خراب شده در حالیکه یه دو سالی اومده. ماشین باید ده سال کار کنه خراب نشه که قطعه اساسی بخواد.
شروین: 1395/8/913:02:07،
21
21
واقعا کسی هست سوناتا و اپتیما و کمری و جولیتا و جی تی 86 و و و ول کنه بره "پژو" بخره ؟
دلال: 1395/8/913:27:33،
12
13
يه مسابقه اس ام اسي از تلوزيون ميزان با يه دهم پول جمع شده از طريق پيام ها هفته اي چند تا جايزه ميدن.
اوني هم كه برنده ميشه راضي راضيه.يه مدتي كه بگذره كم كم تو خيابونا زياد ميشه شايعه ميشه خيلي ماشين خوبيه خوب جواب داده. نهايتا مردم بصورت خود جوش با خريد حركتو ادامه ميدن.
IQ: 1395/8/1213:46:08،
5
6
شایعه؟!
تهرانى: 1395/8/913:35:22،
21
15
من دسته دوم 508 خريدم 162000 تا رفته ... راضى هستم سواريش خوبه . البته هيچكدام از ماشيناى ديگه كه اينجا مقايسه كرده رو من سوار نشدم.
شاهین: 1395/8/913:55:24،
17
23
توی این چندتا من اپتیما رو انتخاب میکنم
عالیه
exterme: 1395/8/913:59:37،
23
16
تو خود فرانسه و کشورای دیگه اروپایی پژو 508 رو با تالیسمان مقایسه و هم رده میدونن خیلی از مطالب و ویدئو هاش هم هست میتونید برید ببینید.چ
اما اینجا بحث برند سازی پیش میاد که اکثریت مردم در ناخوداگاه خودشون نسبت به پژو بی اعتماد شدن دلیلش هم ایران خودرو با تولیدات مضخرفش با نام پژو هستش.
مطمئن باشین که کیفیت و لذت سواری 508 از بقیه خودرو های قید شده به جز تالیسمان خیلی خیلی بهتره.
اما بازم افسوس که چون ایران خودرو پشتش هست این پروژه از پیش شکست خوردست.
امین: 1395/8/914:10:03،
17
15
هر چی تلاش میکنم از این ۵۰۸ خوشم بیاد نمیتونم
ویرو گردی: 1395/8/914:38:36،
20
9
خیال کردیم محصول جدید آوردن اما بازم پژو طبق رویه قبل و بر خلاف صحبتایی که پس از برجام عنوان کرده بود محصول قدیمی فیس لیفت نشده اروپا رو آوردن و به نوعی تایید تکرار روش منسوخ قبلی در رابطه با ایران هست
ايرانى: 1395/8/915:03:25،
20
13
قيمت زير ١٠٠ ميليون با كيفيت اروپايي خوب فروش ميره . در غير اين صورت با آلرژى كه مردم از پژو ايران خودرو گرفتن هيچ فروشى نخواهد داشت. حالا ببينيد
پرهامک: 1395/8/920:40:19،
13
9
امیدوارم با قیمت 160 م. عرضه بشه، چون در این صورت قیمت کمری، سوناتا و اپنیما را 15 تا 20 م. میکشه پایین!
مسعود : 1395/8/923:36:35،
10
10
من با ۱۶۰ تومن یه پرادو صفر خریدم اهواز خدا رحم کنه به بقیه
علیرضا : 1395/8/1100:44:37،
9
9
از دوستانی که اطلاعات دارن خواهش میکنم راهنماییم کنن.بین تالیسمان و کرولا کدوم بهتره میخوام خرید کنم.
خیلی لطف میکنید
علی: 1395/8/1115:40:13،
7
6
تالیزمان را باید با کمری مقایسه کرد از نظر بازار جهانی نه کرولا...معلومه کخ تایزمان بهتره.برو از نزدیک ببین .نمایندگیشون کنار همه
هومن: 1395/8/1105:11:23،
14
9
تاليزمان ماشين با ارزش تري هست . قيمت دلاريش هم بالا تر از همشونه ولي چون حجم موتورش ١٦٠٠ هستش با تعرفه گمركي كمتر وارد ميشه و براي همين همقيمت اينها شده. در ضمن رنو توي اينها تنها برندي هست كه حضور پررنگ توي مسابقات فرمول وان داره و بنابرين تكنولوژي خاص تري داره . مثلا شما ببينيد گشتاور و قدرت را نسبت به حجم موتور . زيباييش هم كه ...
ناشناس: 1395/8/1123:37:58،
6
6
https://bama.ir/دوستان یه سرچ بزنید سایت باما هم قیمت دستتون میاد هم عکس دستتون میادهم رنگش دقت میکنید حتمن سرچ بزنید

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا