کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چیزی درباره نقش پسر مهاجرانی در پرونده دکل نشنیده‌ام


کد خبر : ۲۹۴۷۴جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۵:۴۰۱۵۳۴ بازدید

وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت پرونده دکل های نفتی گمشده و منهدم شده صریح کرد: در موضوع دکل‌های نفتی بحث بسیار است و در مورد ...

وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت پرونده دکل های نفتی گمشده و منهدم شده صریح کرد: در موضوع دکل‌های نفتی بحث بسیار است و در مورد حضور و نقش پسر مهاجرانی در این پرونده چیزی نشنیده‌ام.

وزیر نفت، با بیان اینکه بهره برداری از بخش تولید بنزین پالایشگاه "ستاره خلیج فارس" تا پایان سال عملیاتی می شود، گفت:پالایشگاه مذکور سه فاز دارد که فاصله افتتاح هر فاز شش ماهه است.

وی درخصوص آخرین وضعیت پالایشگاه "ستاره خلیج فارس" گفت:اولین ترینِ پالایشگاه "ستاره خلیج فارس" به بهره برداری رسیده است و در داخل آن هیدروکربن است که در حال حاضر نیز در این ترین نفتا، نفت گاز و نفت سفید تولید می شود، اما آنچه که ما به دنبال آن هستیم تولید بنزین است، و تا پایان سال بنزین در این پالایشگاه تولید می شود.

زنگنه افزود: پالایشگاه "ستاره خلیج فارس"، 3 فاز دارد که فاصله افتتاح هر فاز شش ماهه است و بهره برداری کامل از پالایشگاه پس از طی این دوره ها انجام می شود، اما برخی نیز آرزو می کنند که وعده های وزارت نفت در مورد پالایشگاه عملیاتی نشود.

وزیر نفت در خصوص آخرین وضعیت پرونده دکل های نفتی گمشده و منهدم شده،تصریح کرد: در موضوع دکل های نفتی بحث بسیار است و در مورد حضور و نقش پسر مهاجرانی در این پرونده چیزی نشنیده ام.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها