کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

امام جمعه تهران: دو کاندیدای ریاست‌جمهوری آمریکا مزخرف و بی‌ربط هستند


کد خبر : ۲۹۴۷۱جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶:۴۰۴۶۳ بازدید

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: اگر مسیحیت فرهنگ درستی داشت این دو آدم بی‌ربط و مزخرف به نام کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا ...

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: اگر مسیحیت فرهنگ درستی داشت این دو آدم بی‌ربط و مزخرف به نام کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا حرف نمی‌زدند و می‌بینیم تمام شعارهایشان در آدمکشی و جنایت است.

آیت‌الله امامی کاشانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه تهران، گفت: امروز می‌خواهند اسلام را از محتوا بیاندازند و می‌خواهند اساس آن را به عناوین مختلف از بین ببرند، بعضاً می‌بینیم اسلام را غلط تفسیر می‌کنند و آدم‌هایی همچون آل سعود و امسال آن که نوکر غرب و استکبار هستند با آنها همراه شده‌اند و همان بساطی که بنی مروان بر سر اسلام آورد، اکنون با اسلام می‌کنند.

وی ادامه داد: در حال حاضر اگر راه امام عصر را طی کنیم و تمام جهان مسیحی، یهودی، زرتشتی و مسلمان در هر نژادی و هر سبک و شیوه‌ای به انتظار او باشیم زندگی‌مان با محتوا می‌شود و ریشه مشکلات فعلی این است که چنین راهی را نمی‌رویم.

اهم اظهارات خطیب نماز جمعه تهران را به نقل از خبرگزاری ها بخوانید؛

*{با اشاره به سالروز شهادت امام سجاد(ع) و شرایط سخت زندگی این امام بزرگوار}: در زمان امام سجاد(ع) بنی‌امیه تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ دینی و اسلامی در مدینه به کار بست و امروز هم دشمنان اسلام تمام تلاش خود را برای از بین بردن فرهنگ اسلامی به خصوص در جمهوری اسلامی ایران به کار بستند.

*بنی‌امیه با ایجاد مراکز فساد در مرکز تمدن اسلامی که در آن زمان شهر مدینه بود، تلاش کرد تا جوانان را منحرف و از مسیر حق و حقیقت خارج کند، ولی امام سجاد(ع) با ایستادگی در مقابل این جریان در صحیفه سجادیه تمام حقوق جامعه اسلامی را به صورت دعا در جامعه ترویج می‌کرد.

*پس از عاشورا بنی‌امیه توسط آخوندهای درباری افکار انحرافی را در بین مسلمین رواج می‌داد، از جوانان عزیز می‌خواهم با هوشیاری کامل در مقابل توطئه‌های دشمنان از مسیر اسلام منحرف نشوند و به وظایف دینی و به خصوص نماز توجه ویژه‌ای داشته باشند.

*امروز حکام سعودی و مرتجع منطقه همانند دوران بنی مروان و بنی‌امیه قصد دارند همان بلایی که‌ آنها بر سر اسلام آوردند را بر سر اسلام بیاورند و در این راه از هیچ جنایتی فروگذار نمی‌کنند.

*اگر زندگی ما رنگ انتظار به خود بگیرد و ما امام عصر (ع)‌ یاری کنیم زندگی ما با محتوا می‌شود و اینکه امروز فرهنگ جامعه اوضاع خوبی ندارد به این خاطر است که زندگی ما رنگ مهدویت به خود نگرفته است.

*امروز نیز ما با چنین شرایطی مواجه هستیم، فرهنگ اسلام به این وضع افتاده و فرهنگ مسیحیت نیز چنین است. اگر مسیحیت فرهنگ درستی داشت این دو آدم بی‌ربط و مزخرف که حیف کلمه آدم روی آنها بگذاریم به نام کاندیدای ریاست جمهوری در آمریکا حرف نمی‌زدند. تمام شعارهایشان در آدم‌کشی و جنایت است و به جای اینکه بگویند برای ملت آمریکا چه می‌کنیم علیه ملت‌های مظلوم شعار می‌دهند.

* اگر آمریکا و اروپا به انسانیت خود بازگردند یک نفر به اینها رأی نمی‌دهد و این دو نفر را از جامعه طرد می‌کنند و دلیل اینکه اینها به خود اجازه می‌دهند اینگونه حرف بزنند این است که ملت‌ها محتوای خود را از دست داده‌اند و جوان‌ها راه فساد،‌ مشروب، الکل، رقص، ساز و آواز پیش گرفته‌اند. اما راه دنیا انتظار فرج است.

*۱۳ آبان روز خشم ملت ایران علیه آمریکا بود و امروز هم بعد از گذشت ۳۷ سال این خشم بیشتر و گسترده‌تر شده است. آن زمان فقط ملت ایران علیه ظلم آمریکا به پا خواست ولی امروز مردم کشورهایی مانند عراق، بحرین، یمن، سوریه که توسط عمال امریکا علیه آنها جنایت می‌شود و دیگر کشورهای اسلامی علیه ظلم آمریکا به پا خواسته‌اند و این خشم جهانی شده است و پشت صحنه این جنایات امریکا و صهیونسیم خائنم و لجن است.

*خوشبختانه کشور ایران رنگ انتظار و مهدویت دارد و ولایت فقیه به عنوان نیابت از امام عصر (عج)‌ یک انسجام قوی در برابر دشمنان به کشور داده است و دشمنان این کشور برای در هم شکستن همین انسجام علیه کشور ما توطئه می‌کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها