کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

10 دلیلی که شما را وادار به خرید گوشی Pixel می‌کند


کد خبر : ۲۹۴۷۰جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲:۴۰۵۴۲۴ بازدید

همانطور که انتظار داشتیم دو گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال در رویداد پاییزی گوگل در شهر سن فرانسیسکو به خوبی ...
دیجی رو : همانطور که انتظار داشتیم دو گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال در رویداد پاییزی گوگل در شهر سن فرانسیسکو به خوبی درخشیدند.
 
مدل پیکسل ایکس ال برادر بزرگتر این خانواده است که از یک صفحه با اندازه 5.5 اینچ و رزولوشن 1440×2560 پیکسل بهره می‌برد که در برابر آن مدل اصلی گوگل پیکسل همراه با یک صفحه 5 اینچی و رزولوشن 1080×1920 پیکسل قرار دارد.

با تمام این تفاسیر هر دو در زیر قاب فلزی خود از مشخصات سخت افزاری یکسانی شامل چیپست قدرتمند کوالکام اسنپدراگون 821 و 4 گیگابایت رم برخوردارند. از چند جهت می‌توان گفت که سری گوشی های پیکسل دنباله رو مسیر سامسونگ و اپل هستند که همواره دو گوشی پرچمدار با صفحه نمایشی متفاوت را روانه بازار کرده‌اند؛ با این حال شفاف است که گوگل قصد دارد تا کاربران هر دو این برند را به سمت خود بکشاند و ویژگی های نابی را به آن‌ها ارائه دهند.
 
 گوشی Pixel

پس از چندین نسل از دیوایس های نکسوس، پیکسل در پشت قاب شیک و زیبای خود میزبان یک G بزرگ است. پیکسل و پیکسل ایکس ال شاید از تمامی گوشی های حال حاضر بازار برتر نباشند ولی در واقع مزایا و معایبی را بر روی کاغذ دارند. ما در این جا قصد داریم چند ویژگی خوب این گوشی را بیان کنیم تا شاید کمی در خرید این دو محصول شما را یاری کرده باشیم.

1 – دستیار گوگل

هر دو گوشی پیکسل همانطور که انتظار می‌رفت حاوی دستیار گوگل هستند. تمامی ویژگی های سیستمی این دستیار همانطور که ساندار پیچای مدیر عامل گوگل شب گذشته آن‌ها را توضیح داد پیشرفت کرده‌اند و تمام وقت در حال بهبود وضعیت است. همانطور که کاربران به سمت راحت طلبی پیش می‌روند، این دستیار می‌توان آن‌ها را به هدف نهایی‌شان خیلی زودتر از هر زمان دیگری برساند.
گوشی Pixel
 
 

 
2. – بهترین دوربین در گوشی های هوشمند

گوگل از یک دوربین فوق‌العاده 12.3 مگاپیکسلی در دو گوشی پیکسل و پیکسل ایکس ال استفاده کرده است که می‌تواند بهترین نقطه روشن در این محصولات باشد. جالب است بدانید که DXOMark امتیاز 89 را به دوربین اصلی این گوشی داده است که در واقع بیشترین امتیاز داده شده به دوربین یک گوشی تا به اینجا است.
 
 گوشی Pixel

همراه با دیافراگم 2.0 و پیکسل هایی با اندازه 1.55um شما نور بیشتری را برای عکاسی خواهید داشت بنابراین تصاویر تولید شده توسط شما همگی فوق‌العاده خواهند بود. در اینجا همچنین قابلیت فیلمبرداری 4K همراه با یک لرزشگیر تصاویر داخلی و EL Goog نیز در اختیار شما خواهد بود. در کنار همه اینها شما با خرید دیوایس های گوگل پیکسل حساب کاربری نامحدود Google Photos را نیز در اختیار خواهید داشت تا بدون هرگونه محدودیتی به ذخیره تصاویر و ویدیوهای خود در حسابتان بپردازید.
 


3 – ذخیره بی نهایت تصویر و ویدیو با رزولوشن کامل در فضای ابری

دوربین گوشی های هوشمند می‌توانند تصاویر و ویدیوهای زیادی را تولید کنند؛ حال گوگل پیکسل می‌خواهد به عکاسان و فیلمبرداران امکانات عالی را برای گذراندن یک روز بدون دغدغه ارائه کند. بدون شک اگر شما هم از این دسته افراد باشید قدر فضای داخلی گوشی ها را به خوبی می‌دانید. چرا که آن‌ها هر چه قدر هم که زیاد باشند اما همچنان در طول یک سفر ممکن است باز هم کم به نظر برسند.
 
 zlts6ldqmrcfcvf3bq.jpg

گوگل به خریداران دو گوشی گوگل پیکسل این وعده را می‌دهد که حساب کاربری نامحدود نرم افزار Google Photos را نیز ارائه خواهد کرد. شما می‌توانید به میزان نامحدودی از عکس ها و ویدیوهای خود را همراه با کاملترین رزولوشن ممکن در این حساب کاربری ذخیره کنید و هیچ نگرانی بابت فضای ذخیره خود نداشته باشید. البته فراموش نکنید که استفاده از این سرویس ابری مستلزم اتصال به اینترنت است.
 


4 – اندروید 7.1 نوقا و پیکسل لانچر

اندروید 7.1 نوقا تازه ترین نسخه از سیستم عامل اندروید خواهد بود که طی هفته های پیش شایعات مختلی را در خصوص آن شنیده بودیم و سر انجام نوقا نخستین جهش بزرگ خود را رسماً انجام داد. این نسخه از سیستم عامل اندروید همراه با لانچر جدید گوگل از آنچه که ما تا کنون دیده‌ایم کاربردی‌تر و مفیدتر هستند.
 
    گوشی Pixel

شاید به زودی بسیاری از دیوایس ها اندروید 7.1 را دریافت کنند اما بدون شک نمی‌توان تجربه استفاده از اندروید خالص موجود بر روی گوشی های پیکسل را در هر دیوایس اندرویدی دیگری تجربه کرد.
 


5 – تجربه خالص گوگلی

به عنوان تازه ترین دستاورد دنیای موبایل ها، دیوایس پیکسل شما از هرگونه Bloatwares یا اپلیکیشن های از پیش نصب شده‌ی اضافی و کم مصرف عاری خواهد بود. شاید این مسئله چندان مهمی برای شما نباشد اما بسیاری از کاربران در قبال این مسئله همیشه از خود واکنش نشان می‌دهند. رابط کاربری این گوشی اندرویدی نیز فوق‌العاده بوده و بدون شک در هیچ گوشی دیگری نمی‌توانید آن را تجربه کنید.
 
 گوشی Pixel
 


6 – نخستین دیوایس قدرتمند حاوی اسنپدراگون 821

این درست است که گوگل پیکسل نخستین دیوایس حاوی چیپست اسنپدراگون 821 نیست. ایسوس زنفون 3 دیلاکس نخستین گوشی است که از این چیپست بهره می‌برد و لیکو و شیائومی نیز مشتاقانه به سمت آن در حال حرکت هستند.

به هر حال دو گوشی Google Pixel و Pixel XL نخستین دیوایس هایی با جریان اصلی و قدرتمند هستند که از این چیپست مدرن و عالی استفاده می‌کنند. سیلیکون جدید منجر به افزایش 10 درصدی سرعت می‌شود که در مقایسه با پردازنده اسنپدراگون 820 آن را برتر جلوه خواهد داد. هر دو پردازنده اصلی و پردازنده گرافیکی نیز کمی سریع‌تر شده‌اند و این در حالی خواهد بود. که بهره‌وری نیز به طور فزاینده‌ای بهبود یافته است.
 
 گوشی Pixel
 
به طور کلی ما قصد نداریم در خصوص دستاوردهای عظیم اسنپدراگون 821 و برتری‌های آن نسبت به نسل گذشته‌اش صحبت کنیم؛ اما اگر شما می‌خواهید طعم تازه‌ای از تکنولوژی را تجربه کنید دو گوشی گوگل می‌توانند این احساس را با طعم ناب اندروید خام به شما ارائه کنند.
 


7 – پلتفرم واقعیت مجازی Daydream

دو گوشی جدید گوگل به طور پیشفرض از پلتفرم واقعیت مجازی ساخت گوگل به نام Daydream پشتیبانی می‌کنند. غول جستجوی جهان شب گذشته از نخستین هدست واقعیت مجازی حاوی این پلتفرم به نام Dardream View همراه با قیمت فوق‌العاده خوب 79 دلار رونمایی کرد.
 
 گوشی Pixel

بر خلاف سایر هدست های واقعیت مجازی این هدست بسیار سبک بوده و گوگل برنامه های فوق‌العاده‌ای را برای آن در نظر دارد. اگر علاقه‌مند به تجربه عالی واقعیت مجازی هستید، پیشنهاد ما به شما خرید مدل بزرگ‌تر ایکس ال حاوی رزولوشن بیشتر 2K است.
 


8 – پیکسل و ارائه بهترین ویژگی‌ها در زیر جعبه

وقتی قصد خرید یک اسمارت فون بالا رده را دارید مسلماً به دنبال مشخصات سخت افزاری قوی و ویژگی‌هایی از جنس آینده هستید و ما باید بگوییم که دو گوشی گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال بسیاری از آن‌ها را تحت پوشش خود قرار می‌دهند.
 
 گوشی Pixel

در این محصول ما بدنه‌ای فلزی و بسیار با کیفیت، پردازنده‌ای مدرت و قدرتمند گرافیکی، 4 گیگابایت رم و آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید را همراه با دستیار گوگل، پشتیبانی از Daydream VR، یک دوربین رویایی و بسیاری از ویژگی‌های دیگر در اختیار خواهیم داشت.
 


9 – شما نیازی به یک گوشی بزرگ برای مشخصات بزرگ ندارید

نکسوس 5 ایکس گوشی بدی از هر نظر که فکرش را می‌کنیم نبود اما اگر میخواستید مشخصات بهتر با ویژگی‌های بیشتری را در اختیار داشته باشید می‌بایست مدل نکسوس 6 پی را تهیه کنید. معمولاً در این صنعت طرفداران گوشی های نسبتاً کوچک نمی‌توانند از مشخصات قدرتمندی بهره‌مند باشند و ناچار هستند تا گوشی بزرگی را خریداری کنند. خوشبختانه گوگل با عرضه سری پیکسل موفق شده تا همه چیز را بر خلاف تصور همگان قدرتمند و عالی و در قابی کوچک و متناسب حفظ کند.
 
 گوشی Pixel

اگر شما قصد خریداری گوشی کوچکی دارید می‌توانید گوگل پیکسل را خریداری کنید. اگر به دنبال یک فبلت هستید می‌توانید مدل پیکسل ایکس ال را تهیه فرمایید.این طبیعی است که مدل بزرگ‌تر از قیمت بیشتر، صفحه بزرگ‌تر همراه با رزولوشن بیشتر و البته باتری با ظرفیت بیشتری برخوردار است. اما جز این قضیه همه سخت افزار داخلی دو گوشی یکسان خواهد بود. لازم به ذکر است که گوشی ایکس ال از تراکم پیکسلی 534ppi و مدل اصلی پیکسل نیز از تراکم پیکسلی 441ppi بهره می‌برد.
 


10 – ورودی مدرن USB Type-C و شارژ سریع

در حالی که بسیاری از دستگاه های حال حاضر بازار با ورودی مدرن USB Type-C آراسته شده‌اند، این تغییر به معنای واقعی می‌تواند عالی باشد. یکی از مهم‌ترین دستاوردهای این ورودی ارائه کیفیت بالای بخش صوتی دستگاه ها است که به خوبی تکامل یافته و عالی کار می‌کند.

این ورودی مزایای متعددی نسبت به ورودی قدیمی میکرو یو اس بی دارد. نخستین مزیت آن برگشت پذیر بودن خواهد بود، طیف وسیع‌تری از انتقال سیگنال و همچنین قدرت را نیز در هر دو جهت به شما ارائه می‌دهد. خیلی زود تمامی دیوایس ها به سمت استفاده از این ورودی حرکت می‌کنند و گوگل پیکسل نیز می‌تواند یکی از بزرگان این عرصه باشد.
 
 گوشی Pixel

به عنوان یک نقطه عطف باید به پشتیبانی از شارژ سریع توسط پیکسل های گوگل اشاره کرد که توسط این درگاه به دست می‌آیند.


اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها