کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیشگوی معروف، برنده انتخابات آمریکا را معرفی کرد


کد خبر : ۲۹۴۶۲جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵:۴۰۱۱۲۷ بازدید

یک پروفسور دانشگاه در آمریکا که 99 درصد پیش بینی هایش درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری درست بوده، پیش بینی کرده است که در انتخابات ...

یک پروفسور دانشگاه در آمریکا که 99 درصد پیش بینی هایش درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری درست بوده، پیش بینی کرده است که در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ دونالد ترامپ پیروز خواهد شد.

هلموت نوپاث، پروفسور دانشگاه «استونی بروک» در نیویورک می گوید به احتمال زیاد دونالد ترامپ، نامزد حزب جمهوریخواه در انتخابات، در انتخابات پیروز خواهد شد چراکه او قوی ترین نامزد در انتخابات مقدماتی بوده است.

پروفسور نوپاث، استاد علوم سیاسی، سیستمی طراحی کرده که بر اساس آن می توان نتیجه انتخابات را پیش بینی کرد.

هنگامی که طرح پیشنهادی نوپاث به انتخابات سال های گذشته اعمال شد، این طرح در مورد تمام انتخابات از سال ۱۹۱۲ تا کنون، به جز انتخابات سال ۲۰۰۰، نتیجه را کاملا درست پیش بینی کرده است.

بر اساس مدل این پروفسور، نامزدی که در انتخابات مقدماتی درون حزبی بهترین اجرا را داشته، احتمالا در انتخابات نهایی پیروز خواهد شد.

او به نیویورک پست گفت: «فکر می کنم ترامپ قوی ترین نامزد در انتخابات مقدماتی بوده و پیروز خواهد شد.»

اما مدل پروفسور نوپاث یک چیز را در نظر نمی گیرد و آن تغییر چشم انداز سیاسی است. اما تا روز انتخابات و تأیید یا تکذیب مدل این پروفسور در انتخابات ۲۰۱۶ دو هفته بیشتر نمانده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها