کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کوچک‌ متراژهای زیر قیمت در بازار تهران + جدول


کد خبر : ۲۹۴۲۰پنجشنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۷:۴۲۲۳۴۶ بازدید

مشاوران املاک از کاهش قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان‌های مسکونی زیر 50 متر در برخی محلات شهر تهران خبر می‌دهند. بنگاه‌های املاک ...
کوچک‌ متراژهای زیر قیمت در بازار تهران + جدولکوچک‌ متراژهای زیر قیمت در بازار تهران + جدول

مشاوران املاک از کاهش قیمت‌های پیشنهادی فروش آپارتمان‌های مسکونی زیر 50 متر در برخی محلات شهر تهران خبر می‌دهند. بنگاه‌های املاک در برخی مناطق با اشاره به ظهور نشانه‌های رونق بازار خرید و فروش مسکن، می‌گویند بسیاری از مالکان املاک ریزمتراژ با مناسب‌دیدن شرایط بازار برای تبدیل به احسن‌کردن ملک خود، تصمیم گرفته‌اند با پایین‌آوردن قیمت پیشنهادی، امکان فروش راحت‌تر ملک خود را فراهم کنند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از دنیای‌اقتصاد، مطابق با آخرین آمار بانک مرکزی نیز که به‌صورت رسمی ماهانه منتشر می‌شود در حال‌حاضر خرید و فروش آپارتمان‌های با متراژ بین 60 تا 70 متر مربع سهم 14 درصدی در بازار معاملات املاک شهر تهران دارند. جست و جو در فایل‌های فروش بنگاه‌های املاک در برخی محلات شهر تهران نیز این موضوع را تایید می‌کند. طی چند روز اخیر در محدوده شهران، آپارتمانی 43‌ متری با عمربنای 10 ساله به قیمت هر مترمربع 4 میلیون و 160 هزار تومان برای فروش پیشنهاد شده است.

این در حالی است که مطابق با بررسی‌ها، میانگین قیمت خرید و فروش آپارتمان‌هایی با ویژگی مشابه در همین محدوده شهری حدود 4 میلیون و 640 هزار تومان است. همچنین آپارتمان دیگری در محدوده خیابان اشرفی‌اصفهانی کلیدنخورده به قیمت 3 میلیون و 800 هزار تومان در هر مترمربع برای فروش پیشنهاد شده است. این درحالی است که میانگین قیمت هر‌مترمربع آپارتمان مسکونی با ویژگی‌های مشابه در حدود 5 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. البته طبق گفته مشاوراملاک این منطقه این واحد مسکونی دارای سند اوقافی است.

7bb66hot9uqtnjbmjy4.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها