کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه روزانه پارک خودرو در بیابان‌های مهران چقدر است؟


کد خبر : ۲۹۴۰۱چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۸:۴۷۳۱۸۵ بازدید

در حالی سال گذشته همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی پارک خودرو زائران در مرزهای منتهی به عتبات عالیات رایگان بود که امسال دولت اقدام به دریافت ...

در حالی سال گذشته همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی پارک خودرو زائران در مرزهای منتهی به عتبات عالیات رایگان بود که امسال دولت اقدام به دریافت روزانه 5000 تومان هزینه پارک وسایل نقلیه زائران در بیابان‌های اطراف شهر مهران کرده است.

چند روز پیش داوود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در نشستی خبری از دو برابر شدن نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعین حسینی خبر داد.

وی با اشاره به این‌که همزمان با فرارسیدن ایام اربعین حسینی گیت‌های مورد نیاز در پایانه‌های مرزی را افزایش می‌دهیم، اظهار کرد: در مرز مهران روزانه 10 تا 15 هزار نفر تردد دارند که در ایام اربعین این میزان به روزانه 250 هزار تردد افزایش می‌یابد. با این حجم تردد نمی‌توان انتظار داشت کار مطلوبی در خصوص خدمات‌دهی به زائران محترم انجام داد.

وی از دو برابر شدن نرخ بلیت اتوبوس در ایام اربعسن حسینی خبر داد و گفت: احتمال دارد برخی دلال قیمت بلیت اتوبوس را در اربعین افزایش دهند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که پارسال حدود 4000 اتوبوس در سه مرز زائران را جابجا کردند، افزود: امسال حدود 6000 اتوبوس به زائران خدمات دهی می‌کنند که از این میزان 3000 دستگاه اتوبوس برای مرز مهران و بقیه برای مرزهای شلمچه و چزابه خواهد بود.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که در مرز مهران تعداد گیت‌ها به 96 گیت افزایش می‌یابد، افزود: اعتراف می‌کنم  در ایام اربعین حسینی خدمات حداقلی به زائران ارائه می‌شود.

در حالی دولتی‌ها به ارائه خدمات حداقلی به زائران عتبات عالیات اعتراف می‌کنند که هزینه‌های مردم برای عزیمت به کربلای معلی هر سال بیشتر می‌شود. به طور معمول عده‌ای از زائران عتبات عالیات با خودروهای شخصی به سمت مرزهای غربی حرکت کرده و وسیله نقلیه خود را در مرزها پارک می‌کنند. یکی از هزینه‌هایی که امسال برای زائران افزایش یافته مربوط به نرخ پارک خودروها در بیایان‌‌های اطراف شهر مهران به‌عنوان پر ترددترین مرز غرب کشور است.

این نرخ امسال به روزانه 5000 تومان افزایش یافته، در حالی که سال گذشته در ایام اربعین حسینی زائران بابت پارک خودروهای خود هیچ هزینه‌ای پرداخت نمی‌کردند. البته یکی از معضلات زائران عتبات عالیات در هنگام بازگشت به کشور بارندگی بود که باعث شد مردم برای بیرون آوردن ماشن‌های خود از لودر استفاده کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها