کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نمايش خودروهای سواری و تجاری ايران خودرو در بيروت


کد خبر : ۲۹۳۸۹چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹:۲۶۶۲۱ بازدید

نمایشگاه تخصصی صنعت خودرو ایران در چارچوب گسترش همکاری های اقتصادی مشترک ایران و لبنان با حضور گروه صنعتی ایران خودرو در بیروت گشایش یافت.

نمايش خودروهای سواری و تجاری ايران خودرو در بيروت

در اين نمايشگاه كه شرکت ایران خودرو به همراه شركت هاي زيرمجموعه ایران خودرو دیزل و ایساکو حضور يافته، خودروهای دنا، رانا، سمند، سورن، پیکاپ فوتون، مینی بوس ارین، ون وانا در معرض ديد عموم قرار گرفته است. در نمايشگاه بيروت شرکت ایساکو  ظرفیت های خود در توزیع قطعات را ارایه کرده است.

برمبناي اين گزارش، سفير جمهوري اسلامي ايران در لبنان، در حاشيه گشايش نمايشگاه با تاكيد بر نمايش ظرفيت هاي موجود در صنعت خودروي ايران در اين نمايشگاه گفت: با توجه به وجود رقبای ژاپنی، آمریکایی و اروپایی در بازار خودرو لبنان، محصولات ایران خودرو باید با قيمت رقابتي عرضه شود.

وي با اشاره به استقبال بالاي مردم در روز نخست نمايشگاه اظهار كرد: لبنان دروازه ورود خودرو از کشوهای مختلف است و خودروهای ایرانی با کیفیت مناسب می تواند سهم مناسبي در اين بازار داشته باشد.

وي لبنان را به عنوان هاب صادراتي محصولات ايران خودرو عنوان و با تاكيد بر ايجاد تسهيلات لازم براي ورود صنايع مختلف ايراني به اين كشور گفت: به عنوان نماينده جمهوري اسلامي ايران در اين كشور وظيفه داريم اقدامات حقوقي و اداري لازم را براي صادرات ايران خودرو انجام دهيم.

وي افزود: در این راستا تعرفه ترجیحی میان دو کشور انجام می شود و برخي از کالاهای ایرانی و لبنانی بدون تعرفه و یا با کم‌ترین تعرفه میان دو کشور مبادله می شود.

گفتني است، آيين گشایش این نمایشگاه با حضور  سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان، مشاور وزیر صنایع لبنان، تعدادی از نمایندگان مجلس لبنان و جمعی از علمای شیعه و سنی برگزار شد. این نمایشگاه از چهارم تا هفتم آبان ماه در محل نمایشگاه بین المللی بیروت برگزار می شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها